ביזיון ברשת
New member
מתחשק לי
חיבוק ענק.
עוטף כזה ומאוד מגן.
אז קצת בודד לי והרבה עצוב לי,
ודי מתיש לי נפשית ומאוד מרוקן לי אנרגטית.
אני לא מצליחה כל כך לפרוק את מה שיושב לי על הלב.
אז בא לי חיבוק.
עוטף כזה ומאוד מגן.
חיבוק ענק.
עוטף כזה ומאוד מגן.
אז קצת בודד לי והרבה עצוב לי,
ודי מתיש לי נפשית ומאוד מרוקן לי אנרגטית.
אני לא מצליחה כל כך לפרוק את מה שיושב לי על הלב.
אז בא לי חיבוק.
עוטף כזה ומאוד מגן.