מתחשק לי

ebi83

New member
וסתם כי זה רלוונטי

אז שתדעי ש:
"האורך הממוצע של חיבוק בין שני אנשים הוא 3 שניות, אבל חוקרים גילו משהו פנטסטי: כאשר חיבוק נמשך 20 שניות ומעלה, יש לו השפעה תרפויטית עמוקה על הגוף והנפש. הסיבה לכך היא שחיבוק טוב מייצר הורמון הנקרא אוקסיטוצין, המכונה גם 'הורמון האהבה'. לחומר זה יש יתרונות רבים לבריאות הפיזית והנפשית שלנו. אוקסיטוצין עוזר לנו, בין השאר - להרפות, להרגיש בטוחים ולהרגיע את הפחדים והחרדות שלנו. חומר מרגיע, טבעי ונפלא זה מוצע ללא תשלום בכל פעם שיש אדם בזרועותינו, כשאנחנו מערסלים ילד, מפנקים כלב או חתול, רוקדים עם בן הזוג שלנו, או כשפשוט מחבקים כתפיו של חבר."

 
שתדע

לך (שכתבתי לך תגובה ארוכה),
קלעת בול עם השיר, אבל בול.

ובעניין הלפרוק, ההצעה מאוד ריגשה אותי (אני רגשנית).
מאוד נדיר שאני פורקת אצל אחרים כי זה תמיד מרגיש לי כאילו אני לוקחת מהם המון אנרגיה שחסרה לי, ולא מחזירה להם אותה בחזרה.
 

אסףג1981

New member
מחמם לי את הלב מה שרשמת


אבל אני לא האישיו כרגע. את זו שצריך לחמם לה את הלב

אני ממש טוב בלשמש כאוזן קשבת וגם חפרן לא קטן. אז אל תאיימי עליי בנטילת אנרגיה, כי אני המצאתי את זה

אני גרוע מהכוסיות הגדולות ביותר.
שמח שאהבת את השיר

ציינת שכתבת לי תגובה ארוכה, אבל לא קיבלתי ממך שום מסר
 
דניאל

אני לא רוצה להוסיף לפגיעתך אבל נטשת לאחרונה.
זהו וזה לא שרשור התבדחות אלא שרשור תמיכה.
 
טוב

מכיוון שאיני יודע את מהות האירוע, אתן לך שניים:

חיבוק מנחם -


וחיבוק מעודד -
 
קבלי

חיבוק חם ואוהב ממקום עמוק!
תמיד הערכתי אותך ושמח לראות אותך את מקסימה ומיוחדת!
יש ימים כאלו תתחזקי ובעזרת השם הכל לטובה בברכה:)
 
למעלה