מתחילים ללמוד

al dinti

New member
שאלה טכנית

שלום רב לכולם...לפני כשבועיים התקבלתי לרפו"ש בהדסה וכמה ימים לאחר מכן שלמתי את המקדמה בדואר..אתמול התקשרתי למנהל תלמידים בכדי להיות בטוח 100% שהתשלום התקבל אבל הודיעו לי שזה מתעדכן אצלם רק אחרי כשבוע וחצי מבצוע התשלום...לפני כמה דקות בדקתי את הדוא"ל ושם הייתה הודעה מהאונברסיטה שמפורט בה איך אני מעדכן את המידע האישי שלי בתמונה לכרטיס הסטודנט..האם זה סימן שתשלום המקדמה נקלט..או שעדיף לבדוק שוב עוד יומיים? המון תודה
 

mibbd

New member
כדאי לבדוק

לי זה הופיע לפני ששילמתי מקדמה
 

fedel

New member
שאלה לגבי קורסי ביופיסיקה ו מדעי עצב

שלום רציתי לשאול לגבי שני הקורסים שנלמדים בשנה א בסמסטר ב, ביופיסיקה וגם מדעי העצב.. 1) שמעתי שששניהם נחשבים לציון אחד וכל אחד נלמד בחצי סמסטר ? 2) מה רמת הקורסים האלו והממוצע שלהם ? תודה
 

r o i 1 9

New member
אני מניח שאתה מתכוון באוני' ת"א..

בי"ם לומדים את זה בשנה ב ,סמסטר ב ושם הקורס שונה ונדמה לי שהוא מקבל ציון אחד . בת"א, כל מקצוע מקבל ציון נפרד ,כל קורס 3 נ"ז. כל אחד אכן נלמד חצי סמסטר. לדעתי אלו שני קורסים קצת מאיימים , אבל אם נכנסים לראש ולומדים כמו שצריך אין סיבה לא לעבור את ה-80. הממוצע לפני שנתיים- ביופיזיקה-90.8 מדעי העצב-89
 

fedel

New member
תודה רבה לך , כן אוני' ת"א אבל הקורסים ...

כל אחד נחשב 3 נק' ובסך הכל 6 נק' , או שניהם בסך הכל ביחד 3 נק' ? תודה
 

fedel

New member
קורס פסיכולוגיה בת"א

ראיתי בתוכנית הלימודים בת"א שנה א שיש קורס פסיכולוגיה.. האם זה קורס חדש במערכת? אם לא.. מהי רמת הקורס והממוצע בו והאם יש נוכחות חובה בקורס? תודה
 
זה לא קורס חדש

זה מה שהיה פעם היבטים הומניים פוצל למספר קורסים. אין חובת נוכחות (לפחות לא הייתה שנה שעברה). והממוצע בזה אמור להיות גבוה
 

oronoron

New member
מחפש שותפים לדירה בירושלים

שלום, אני מתחיל ללמוד השנה רפו"ש שנה א' בהדסה. מחפש סטודנטים שעוד לא מצאו דירה ורוצים לחפש ביחד. 0547-646046
 

אור 112

New member
חומר בקורס כימיה

שלום, פיספסתי את הקורס קיץ בכימיה ואני זקוק לחומר . אם יש כאן מישהו שכתב בשיעורים ומוכן לשתף זה יעזור לי מאוד תודה מראש...
 

while away

New member
ירושלים, שאלות על המיחשוב וחוות המחשבים

אני מתכוונת לעבור לירושלים וללמוד שם ללא מחשב או לפטופ (בהתחלה). עד כמה זה הכרחי להשתמש בהם? עד כמה צריך אותם? ועד כמה טובים שרותי המיחשוב של האוניברסיטה בקמפוסים השונים (ברור שאני מתעניינת בעיקר בהדסה והר הצופים)? אפשר להסתמך עליהם? יש בעיות איתם? מחסור או עומס? האם למישהו יש קצת מידע על שעות וימי פתיחה של חוות מחשבים וספריות? אני לא מצפה לשעות מדויקות, כמובן... תודה מראש.
 
למעלה