שאלה טכנית
שלום רב לכולם...לפני כשבועיים התקבלתי לרפו"ש בהדסה וכמה ימים לאחר מכן שלמתי את המקדמה בדואר..אתמול התקשרתי למנהל תלמידים בכדי להיות בטוח 100% שהתשלום התקבל אבל הודיעו לי שזה מתעדכן אצלם רק אחרי כשבוע וחצי מבצוע התשלום...לפני כמה דקות בדקתי את הדוא"ל ושם הייתה הודעה מהאונברסיטה שמפורט בה איך אני מעדכן את המידע האישי שלי בתמונה לכרטיס הסטודנט..האם זה סימן שתשלום המקדמה נקלט..או שעדיף לבדוק שוב עוד יומיים? המון תודה
שלום רב לכולם...לפני כשבועיים התקבלתי לרפו"ש בהדסה וכמה ימים לאחר מכן שלמתי את המקדמה בדואר..אתמול התקשרתי למנהל תלמידים בכדי להיות בטוח 100% שהתשלום התקבל אבל הודיעו לי שזה מתעדכן אצלם רק אחרי כשבוע וחצי מבצוע התשלום...לפני כמה דקות בדקתי את הדוא"ל ושם הייתה הודעה מהאונברסיטה שמפורט בה איך אני מעדכן את המידע האישי שלי בתמונה לכרטיס הסטודנט..האם זה סימן שתשלום המקדמה נקלט..או שעדיף לבדוק שוב עוד יומיים? המון תודה