משפטים באת"א

משפטים באת"א

מה הקורסים הכי מעניינים שהיו לכם בתואר? ומה הכי משעממים? אילו הכי קלים? ואילו הכי קשים? במסלול א1 לומדים עונשין בסמס' א' ותורת המשפט+משפט עברי בסמס' ב', ובמסלול א2 ההפך. מה עדיף ללמוד קודם? תודה לעונים!
 

יפתח00

New member
אני חושב שזה לא באמת משנה.

בעיקרון קורסים של 6 ש"ס עדיפים בעיניי להילמד כשנתיים, אבל זה באמת עניין של טעם, יש כאלה שאוהבים זבנג וגמרנו ויש כאלו שהפריסה יותר נוחה להם. מבחינת עבודות, שנה שעברה את עונשין למדתי כסמסטריאלי, ולא היה סימפטי מבחינת לו"ז העבודות, אבל זה באמת תלוי מרצה, ויש כאלה שיתגמשו הרבה יותר ממה שהמרצה הספיציפי שלי היה מוכן. בכלל נראה לי שהמסלול שלכם קיבל מרצים ממש טובים (ג'ודי ברודר בעונשין אמור להיות טוב, ממה ששמעתי עליה), וגם התרגולים הפרונטליים נראים לי רעיון ממש חביב.
 
למעלה