אבירת השולחן העגול
New member
משפטים באת"א
מה הקורסים הכי מעניינים שהיו לכם בתואר? ומה הכי משעממים? אילו הכי קלים? ואילו הכי קשים? במסלול א1 לומדים עונשין בסמס' א' ותורת המשפט+משפט עברי בסמס' ב', ובמסלול א2 ההפך. מה עדיף ללמוד קודם? תודה לעונים!
מה הקורסים הכי מעניינים שהיו לכם בתואר? ומה הכי משעממים? אילו הכי קלים? ואילו הכי קשים? במסלול א1 לומדים עונשין בסמס' א' ותורת המשפט+משפט עברי בסמס' ב', ובמסלול א2 ההפך. מה עדיף ללמוד קודם? תודה לעונים!