משפחת הפורום!

חרבביש

New member
משפחת הפורום!

טוב, הסבר קטן- קו אדום מסמל שהם נפרדו, קו כחול מסמן יחסים פעילים. חץ מסמן 'הבן של', ומי שאין לו חץ הוא אבא של כולנו
. מי שרוצה להצטרף לכתוב איך, ושאלה שכבר מופיעים בעץ יכתבו אם הם מסכימים. הערות- לכתוב גם! קרדיט לאודי שעשה את זה
 

mjlk

New member
XD

תוסיף לב -----------(קו כחול יחסים פעילים) סירויס בלק הסגיד
 
פשוט... ../images/Emo163.gif

היינו בשיחת ועידה וכולם התחילו להתחתן עם כולם. ^^ אז כבר החלטנו לעשות עץ פורום-משפחתי.
החלפנו את הצ'אט בשיחות ועידה במסנג'ר.
יותר נוח. ^^
 
../images/Emo6.gif משעשע ביותר... ../images/Emo3.gif

אתה התחתנת עם הבת החורגת של אישתי. ^^
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
../images/Emo6.gifאנטיגונה רולז../images/Emo47.gif../images/Emo141.gif

ועוד כמה ימים הכל הולך להישרף בכיף....
 
כל הכבוד על ההשקעה!../images/Emo140.gif

אנחנו נשואים...
עכשיו כולם גם ירצו להצטרף... אבל שאלה-למה את ההורים הגרושים שלי ושלך...עשית קו אדום אלייך וקו אדום אליי כשזה אמור להיות חץ??
 
למעלה