משפחת הפורום! טוב, הסבר קטן- קו אדום מסמל שהם נפרדו, קו כחול מסמן יחסים פעילים. חץ מסמן 'הבן של', ומי שאין לו חץ הוא אבא של כולנו. מי שרוצה להצטרף לכתוב איך, ושאלה שכבר מופיעים בעץ יכתבו אם הם מסכימים. הערות- לכתוב גם! קרדיט לאודי שעשה את זה