משעמם לי ברמות.

Dawson girl

New member
סיום!!!../images/Emo73.gif

הם מתחבקים.... וככה נגמר הפרק.... *וגם העצבים של נמש*
 

Dawson girl

New member
שיייייט

שכחתי ת'תמונה!!
 
שרשור מקסים נמש ../images/Emo140.gif תודה

עושה לי חשק לראות שוב את הפרק, אבל אני אתאפק עד מחר...
 

rach love josh

New member
../images/Emo41.gifוווווווווואאאאאווווו נמשששש

שרושור פשווווווט מדהים!!!אין מילים....
 

shira245

New member
וואוווו נמששושה!!!!!!אין מילים בפי

קבלי צל"ש ענק!!!!!
איזו השקעה!כל הכבוד!
 
וואו נמש!!../images/Emo105.gif

כל הכבוד!!!
בדיוק סיימתי לראות שוב את הפרק עכשיו...
אתם קולטים שמחר זה נגמר
 

LillipooT

New member
אחלה שרשור! ../images/Emo60.gif

אני יוסיף אותו עוד מעט לקישורים.. בלאט אני הולכת לראות עכשיו עם חברה את הפרק ששודר ביום שלישי.. אני חוששת לחיי... לא למות!! *מרגיעה את עצמי*
 
למעלה