עוד מישהו שם לב שמאז
הגעתו של הביג קקטוס לפיניקס, גרנט היל קצת נעלם? זה קשור אמנם לכך שבשליש האחרון של העונה הסדירה היל סחב פציעה ונח כמה משחקים, אבל מתוך מה שראיתי במשחק היום הנוכחות של היל פשוט נעלמת בחלק ההתקפי - זה שחקן שלפני הטרייד היה בורג מאוד מרכזי בהתקפה של הסאנס. אמנם יש לפיניקס את נאש, אבל מעבר לו לא היה להם שחקן נוסף שמנהל משחק - בנקס לא ממש קיבל דק', ברבוסה אף פעם לא היה גארד "רכזי", כנ"ל לגבי ראג'ה בל, ומריון, סטודמאייר ודיאו הם לא מסוג הגבוהים שצריכים את הכדור אצלם ביד. לוואקום הזה נכנס היל, אולי הוא לא היה מוסר מדהים (3 אס' למשחק) אבל הוא היה שחקן שיוצר מצבים ומניע את המשחק. עכשיו, אחרי הטרייד, פתאום יש את אוניל, שהרבה כדורים הולכים אליו פנימה על מנת שהוא יתחיל את ההתקפה והיל פתאום כבר לא פקטור שדרכו הכדור עובר בהתקפה. הבחור פשוט נעלם בשני המשחקים הראשונים בפלייאוף - 5 נק', 7 ריב' ואס' במשחק הראשון ו 0 נק' ו 5 ריב' לפנות בוקר...