mindlesslug
New member
מישהו רואה היום את המשחק של סן אנטוניו
אנחנו שני סטונדנטים נחמדים, בירושלים , ללא טלויזיה... אם מישהו מוכן לארח אותנו נשמח! כיבודים ושתיייה עלינו
אנחנו שני סטונדנטים נחמדים, בירושלים , ללא טלויזיה... אם מישהו מוכן לארח אותנו נשמח! כיבודים ושתיייה עלינו