משחקי הלילה...

mindlesslug

New member
מישהו רואה היום את המשחק של סן אנטוניו

אנחנו שני סטונדנטים נחמדים, בירושלים , ללא טלויזיה... אם מישהו מוכן לארח אותנו נשמח! כיבודים ושתיייה עלינו :)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני רואה, אבל אני גר בהוד השרון ../images/Emo13.gif

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
משחקי הלילה...

דאלאס נוסעת לניו אורלינס (בעצם הם כבר שם לא?) בנסיון לגנוב להם משחק אחד בבית (2:00 שעון ישראל). אורלנדו תארח את טורונטו ואחרי הניצחון המוחץ במשחק הקודם אין סיבה שזה לא יקרה גם הפעם (2:30 שעון ישראל). הבונבון של הלילה - סן אנטוניו מארחת את פיניקס, אחרי הדרמה המשחק הקודם מובטחת לנו גם הפעם חוויה גסטרונומית משובחת
4:30 - שידור ישיר בערוץ הספורט.
 
מישהי אמורה לנצח בחוץ

אולי אפילו כל השלוש אולי לא
אבל כן ! וואי, מאוחר, מהר לישון ולהתעורר בזמן למחצית
 
מייק ביבי הולך לחטוף בוז רציני מחר

Mike Bibby ripped Celtics fans a day before his Hawks will have to face them in Boston for Game 2. The Hawks point guard lit into Celtics' fans before practice Tuesday. "They were kind of loud at the beginning," he said. "But a lot of these fans are bandwagon jumpers trying to get on this now. I played here last year, too. And I didn't see three fourths of them. They're for the team now and they might get a little rowdy but that's about it." He wasn't done. "I remember them having bags on their heads [last year]. It's a different look. I guess that's what happens when you win...But they are fair-weather fans if you ask me." The Celtics' fans didn't need another reason to be fired up for tomorrow night's game, but they got one.
 

Or Amit

New member
../images/Emo6.gif אוהדי הצלחות?

"תן לי שמות של שלושה שחקני קליבלנד. לא כולל לברון" אני חושב שאפשר לעדכן את זה בתן לי שמות של שלושה שחקני מיאמי לא כולל וייד ומאריון.
 
זו שאלה לא פיירית יותר

שתי הקבוצות, כולל בוסטון, החליפו המון שחקנים בטרייד האחרון.
 

Oxycodone

New member
לא יודע מה להחליט

אתם רואים את השידור ב4 וחצי ? לפי הלוח שידורים , יש שידור חוזר ב7 וחצי בבוקר , אני חושב שאני אלך לישון עכשיו , ואני אראה את המשחק ב7 וחצי בבוקר כאילו שזה לייב בלי לדעת מה התרחש.. כאילו נחמד שיש שידור והכל , אבל השעה לא מתאימה...
 
40 נקודות ברבע?

איפה ההגנה איברי גונסון ? ההורנטס ב10 עם 70 אחוזים מהשדה אחרי הרבע הראשון כריס פול מפחיד- קולעי ומפעיל את ווסט בכל הזדמנות (איזה יופי של באזר ביטא) צנדלר שולט מתחת לסל ,גוש הווארד ודמפייר כבר עם שתי עבירות - חוץ מנוביצקי דאלאס לא פוגעים . סטקהאוס שם בשעה טובה איזה שלשה אולי זה יכניס אותו למשחק
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
פשוט התעללות - 99:79 בסוף הרבע השלישי

ביירון סקוט לא לוקח שבויים ולמרות שההפרש נע בין 20 ל-25 כל הרבע הוא נותן לחמישיה שלו לשחק כשהיחיד שיושב הוא צ'אנדלר וגם זה כי יש לו 5 עבירות. פול מדהים כהרגלו עם 20 נק' ו-13 אס', ווסט ופג'ה עם 22 נק' כל אחד. בדאלאס נוביצקי המסכן הוא היחיד כמעט שמתפקד עם 23 נק' ובראנדון באס עוזר לו עם 17 נק' ב-100%, כל השאר בחשיכה מוחלטת. ממש צער בעלי חיים.
 
אם כבר פול, מתי שרשור MVP?../images/Emo13.gif

עוד מעט מכריזים כבר לא? חשבתי יהיה לנו שרשור לראות מה אנשים אומרים...נראה לי שקובי הולך לזכות אבל אני ממש מקווה שזה פול, מגיע לו יותר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מאבריקס זה כשר לפסח? 127:103 לצרעות בסיום

כריס פול פשוט מדהים עם 32 נק' ו-17 אס', ווסט עם 27, פג'ה עם 22, טייסון עם 10 נק' 11 ריב' ו-3 חסימות. בדאלאס נוביצקי עשה כל מה שהוא יכול וסיים עם 27 נק' וברנדון באס ממש ניסה לעזור לו וסיים עם 19 נק' ב-5 מ-5 מהשדה ו-9 מ-9 מהקו והוסיף 8 ריב'. כל השאר היו פשוט חושך וטרי טרח לשים 10 נק' ברבע האחרון כשזה כבר לא שינה כלום לאף אחד וסיים עם 16 נק'. קיד מאכזב מאוד עד עכשיו וסיים אמנם עם 8 אסיסטים אבל רק 7 נק' ב-3 מ-10. תחילתו של הסוף של ג'ונסון כמאמנה של דאלאס מגיעה?
 
מראים את קיד באחד מקטעי המעבר

נכנס לחדר ההלבשה בגרזי, וגפרסון אומר תראו מי זה, זה גייסון קיד - לאמור, איפה אתה בכלל, לא רואים אותך (במגרש) וקיד עונה - אני שחקן של פלייאוף עלק...
 

SonatArcticA

New member
כריס פול פשוט.. לא אנושי!!

6 נקודות 8 אסיסטים ו-2 ריבאונדים הכל ברבע הראשון! ועוד בסוף הוא נותן שלשה משוגעת עם שניה על השעון.
 

Oxycodone

New member
הולך להיות עוד לילה גדול של טימי ?

אני רוצה עוד שלשה של דאנקן , אולי המשחק הקודם גרם לו להתאמן על שלשות ? שיקלע ביד שמאל של ראשיד חח , הולך להיות מעניין הלילה , מצד אחד כואב לי לראות שחקן חכם כמו נאש מפסיד , אבל טימי מוקף בשחקנים יותר חכמים , בכל מקרה שהטובה תנצח , יהיה אקשן , ואני מקווה לשלשה של טימי
 
למעלה