כריס פול mvp
זה לא ייאמן מה שכריס פול עושה בהורנטס , הרכז הכי טוב בליגה ? גם קולע 30 נקודות גם מסדר 18 אסיסטים , כלומר אחראי ל66 נקודות של ההתקפה ..? יש רכזים שלא קולעים בנקודות את מספר האסיסטים שלו למשחק , פשוט לא ייאמן , כנראה אחד הרכזים הכי טובים שהליגה ידעה , וכמובן שמגיע לו ה mpv הרבה יותר מאשר לקובי. אולי כריס פול ינצח את ס"א ? השנה בליגה הספרס התקשו מול ההורנטס ונעצקו על ידיהם הרבה פעמים , חסר להם ספסל אבל מבחינת החמישייה הם יכולים לנצח את ס"א , נגד הלייקרס זה כבר סיפור אחר , אבל בכל מקרה ההתקפה בהנהגת כריס פול פשוט אדירה ואני מקווה שהם יגיעו רחוק , בקשר לדאלאס כנראה שהם עשו את הטרייד הכי דבילי השנה , לוותר על כל כך הרבה שחקנים בשביל שחקן בן 35 ? מסכן קיובן , כל הכסף שהוא משקיע והקבוצה שלו נראית על הפנים , אין להם סנטר , המאמן גרוע , קיד מאכזב , היה עדיף להם להשאר עם האריס ולתת לו להתפתח לטווח ארוך , וגם חבל שהם ויתרו על דיופ , לעוף פעמיים בסיבוב הראשון ? הם צריכים להלחם בבית , נוביצקי וקיד צריכים להלחם ולהראות מה הם שווים ? האמת שקיד ממש מאכזב אותי לא ציפיתי שזה יהיה ככה.