משחקי הלילה...

the mnm factor

New member
ואגב, אני לא יודע אם זו פליטת פה פרוידיאנית

אבל כמו שאתה יודע- גם בWWE הכל הצגה אחת גדולה. אז כן, מה שהיה עם מאנו היה בדיוק כמו בWWE- רק שכמו שהWWE נראה היום הם צריכים ללמוד ממאנו איך עושים הצגות משכנעות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
למדתי כבר להכיר את התגובות שלך

ואני יודע שכשאתה קיצוני אז אתה קיציני עד הסוף (עיין ערך לברון). ולכן אני לא חושב שיש טעם לנסות ולדון בנושא. מצטער.
 

the mnm factor

New member
אין מה לדון. אתה חושב שהייתה עבירה

ושמאנו בכלל לא עשה הצגה, אני חושב שהייתה עבירה אבל שמאנו זרק את עצמו לפרקט כאילו הוא כרגע התחיל עם בחורה וגילה שזו אשתו של מייק טייסון. הכי מעצבן אותי זה הפרצופים שהוא דופק אחרי שהוא נופל לפרקט- חצי יהירים נבזיים חצי מתממים כאלה. כמו הילדים האלה בגנון שהולכים ומלשינים על החברים שלהם...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ייתכן ואתה צודק

אבל (בעיניי) גם זאת סוג של גדולה של שחקן. השופטים אוכלים את זה, אז למה שלא ימשיך? תשאל את דרק שארפ
 

the mnm factor

New member
זו לא גדולה, זו יכולת

והאמת שאם מאנו היה בקבוצה שלי אולי זה לא היה מפריע לי כל כך... אבל באופן אובייקטיבי זה פשוט נורא- וזה הורס המון מהמשחק בעיני.
 

the mnm factor

New member
ניסיתי למצוא בגוגל אבל כל מה שהצלחתי

למצוא זו תמונה שדי ממחישה את ההרגשה שלי כלפיי מאנו. הפרצוף שאני מדבר עליו הוא דומה- אבל בדרך כלל הידיים של מאנו מונחות לפנים עם גב היד כלפיי הרצפה, המרפק בזווית של 90 מעלות. הגבות מורמות למעלה והפה פתוח כמעה. כן, אני זוכר פרצוף כל כך מעצבן לפרוטרוט.
 
תנסה פעם לראות משחק שלהם

כאשר אתה רוצה שהם ינצחו אתה מה-זה תהנה
תיאור מדויק, הוא פשוט זרק את עצמו אחרי יצירת המגע ואז התבכיין כאילו היה עבירה בלתי ספורטיבית. השופטים כמעט נפלו בפח. כבר היו מקרים השנה בהם קיבלו עבירה גסה על דבר דומה תכף תתחיל לדבר על "ראוי"?
למאנו, כמו מאנו, יש סיכוי לנצח גם ב הישרדות... הוא מחזיק מעצמו, אוהב להיות בשליטה, מנצל את החוק לטובתו ואם אפשר מגמיש אותו (הלכאורה-צעדים שהוא עושה בכל חדירה לסל), עובד על אחרים, תחמן - ואלוף גדול
 

NadavG

New member
יש לי הערה חמורה יותר לגבי מאנו

הבנאדם לפעמים יוצא לטיול עם הכדור ושוכח להקפיץ. מושך ימינה, מושך שמאלה, מסתובב על רגל ציר אחרי צעד וחצי, ומופתע שהשומר שלו כבר בדרך למטה. בזמני קראו לזה צעדים. ואני לא מדבר על הצעד וחצי השבור שלו (צעד ימינה צעד שמאלה), כשהוא עושה את זה נכון, זה יפה ונחמד. ואוסיף גם שחברו פארקר יוצא איתו לפעמים לטיול. יש נטייה ברורה לא לשרוק במיוחד לשחקנים האלה את העבירה הזו, בוודאי לעומת סנטרים שאם רק יתפסו כדור מעט רחוק מהסל ויתחילו תנועה כלשהי פנימה - יקבלו שריקה אוטומטית לצעדים. כשג'ינובילי עושה fake לשלשה ונכנס עם הכדור, הוא עושה כמה צעדים לפני ששם את הכדור על הריצפה. ה fake עצמו נראה לי הרבה פעמים כמו איזה ריקוד סלסה קטן. לא תמיד, אבל זה קורה לו הרבה.
 

קיר קמט

New member
בNBA בכלל ממעטים לשרוק לצעדים, האמת.

זה לא קשור לשחקן כזה או אחר, סתם להגמשה מסויימת של החוקים...
 

cprog

New member
באמת נשבר הזין.

מרפק לצלעות של נאש כדי ללכת לסל, בועט בכדור החוצה ומבקש כדור של סאן-אנטוניו... נופל: "זאת עבירת תוקף. מה, נפלתי לא ראית?", ממש flop-ג'ינובילי. שחקן מגעיל. שלוש עבירות מכוונות בסוף הרבע השלישי על שאק, זה כדורסל מגעיל. אפילו הפרשנים האמריקאים התעצבנו. אין הסבר מה קרה לפיניקס ברבע השלישי. נכון שסאן-אנטוניו שידרגו את ההגנה, אבל פיניקס החטיאו שם זריקות טובות וגם ליי-אפים. אני מאד מקווה שאחרי שני משחקים בבית, פיניקס יחזרו במצב של 2:2 ותהיה לנו סדרה חדשה. המשחק הראשון היה ההזדמנות שחבל שלא ניצלו אותה.
 

קיר קמט

New member
לא יודע למה פיניקס לא ניסו לפחות קצת

אזורית במחצית השנייה. אפילו אזורית של בוקס אנד וואן על ג'ינובילי, היחידי שמסוגל לקלוע ברציפות מחוץ לקשת.. משחק די פרווה של דאנקן, פספס יותר מדי ג'אמפרים נוחים, מחצית שלמה בלי הגנה ועדיין הספרס מנצחים. אני יודע שזה לא פופולארי, אבל אני אוהב אותם - גם בגלל דברים כאלו. וג'ינו המלך.
 

Oxycodone

New member
איזה הבדלים ביכולת של פיניקס

הפעם סטיב נאש נעלם לגמריי , איפה השלשות ? איפה האסיסטים ? איפה הנקודות של בוריס דיאו , לאיפה ראג'ה בל נעלם ? איזה משחק גרוע של בארבוסה , מה קרה לו ? ס"א דווקא לא שיחקו מי יודע מה , משחק בינוני של דאנקן והספסל שלהם , חוץ מזה גם ברבע הרביעי הם זילזלו , מ15 הפרש ירד ל5 , אבל זה כל ההבדל בין הקבוצות , בערב שדאנקן בינוני יש את הנקודות של מאנו ופארקר , שסטדומאייר הפסיק לקלוע , לא היה שום גיבוי מבארבוסה ובל , לעומת זאת פינלי קלע בדיוק שהיו צריכים אותו , הספרס צריכים לגנוב משחק אחד בפיניקס כדי לגמור את הסדרה , אלא אם פיניקס יעשו איזשהו משהו מיוחד בהגנה , אולי הטרייד של שאקיל עזר קצת לעצור את דאנקן , אבל מאנו ופארקר מפרפרים אותם חופשי ככה שעושה רושם שאין להם סיכוי.
 

Oxycodone

New member
כריס פול mvp

זה לא ייאמן מה שכריס פול עושה בהורנטס , הרכז הכי טוב בליגה ? גם קולע 30 נקודות גם מסדר 18 אסיסטים , כלומר אחראי ל66 נקודות של ההתקפה ..? יש רכזים שלא קולעים בנקודות את מספר האסיסטים שלו למשחק , פשוט לא ייאמן , כנראה אחד הרכזים הכי טובים שהליגה ידעה , וכמובן שמגיע לו ה mpv הרבה יותר מאשר לקובי. אולי כריס פול ינצח את ס"א ? השנה בליגה הספרס התקשו מול ההורנטס ונעצקו על ידיהם הרבה פעמים , חסר להם ספסל אבל מבחינת החמישייה הם יכולים לנצח את ס"א , נגד הלייקרס זה כבר סיפור אחר , אבל בכל מקרה ההתקפה בהנהגת כריס פול פשוט אדירה ואני מקווה שהם יגיעו רחוק , בקשר לדאלאס כנראה שהם עשו את הטרייד הכי דבילי השנה , לוותר על כל כך הרבה שחקנים בשביל שחקן בן 35 ? מסכן קיובן , כל הכסף שהוא משקיע והקבוצה שלו נראית על הפנים , אין להם סנטר , המאמן גרוע , קיד מאכזב , היה עדיף להם להשאר עם האריס ולתת לו להתפתח לטווח ארוך , וגם חבל שהם ויתרו על דיופ , לעוף פעמיים בסיבוב הראשון ? הם צריכים להלחם בבית , נוביצקי וקיד צריכים להלחם ולהראות מה הם שווים ? האמת שקיד ממש מאכזב אותי לא ציפיתי שזה יהיה ככה.
 

mindlesslug

New member
אה אבל המשחק לא התחיל

אנחנו עדיין יכולים לקפוץ :) בכל מקרה תודה!
 
אה אבל

הלכו לישון בחדר של הטלויזיה, אפילו אני לא יכולתי לראות, הגעתי הביתה רק באיזה 2 וחצי, אז רק אם הייתי יודע על זה לפני זה הייתי יכול לבקש מהם לישון בחדר אחר..
 
למעלה