משחקי הלילה..

WorldCenter

New member
אודום חתום בלייקרס עד 010

אפשר להאריך לו את החוזה בתום העונה, מאקסימום הם יאריכו לו את החוזה שנה הבאה.
 
חתום עד 09

זאת אומרת שיש לו חוזה לעונה הזו, ולעונה הבאה. אני חושב, שאם בלייקרס לא מתכננים להחתים אותו, הם יעשו עליו טרייד כדי לקבל משהו בחזר (הקיץ, או בתחילת העונה הבאה). גם אם השחקן עצמו לא שווה 14 מליון, חוזה נגמר של 14 מליון שווה הרבה בפני עצמו. ללייקרס זה לא יעזור, כיוון שזה רק יוריד להם את המס מותרות, אבל עם קובי, פאו, וההחתמה הצפויה של ביינום, הם יהיו גבוה מעל גג המשכורות, והורדה של 14 מליון לא תשפיע על החתמת שחקנים חדשים.
 

bostonForever

New member
קשה ללכת לבנק עם דמפיר...

לא ברור איך שחקן כזה גדול וחזק משחק בכזו רכרוכיות. במשהו כמו 15 דקות שהוא שיחק במחצית השניה הוא לקח רק ריבאונד אחד (בהתקפה) וזה גם היה הסל היחיד שלו. כל מי שנכנס לסל קלע מעליו בקלות, ולפעמים גם הוציא עבירה על הדרך, זה בלי להזכיר את היציאות המגוחכות שלו לדאבל טים על קובי (שהסתיימו תמיד בהטבעות של אחד הגבוהים). קבוצה עם שאיפות כמו של דאלאס חייבת גבוה יותר טוב, או לפחות עם הרבה יותר מוטיבציה. הניתוח שלך על קיד מדוייק, וגם אני לא אוהב את האובר-פירגון שלו. במשחקים בלי נוביצקי הוא לקח אחריות וקלע באחוזים יפים והוא חייב להמשיך לעשות את זה. נוביצקי שיחק נהדר לדעתי והוא האחרון שאפשר להאשים בהפסד. לדאלאס היתה בעיה ענקית בהגנה מתחת לסל וייתכן שהויתור על דסגנה דיופ יהיה בעוכריהם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אחח דרק דרק, מה יהיה?

הבן אדם נותן משחק גדול עם אחוזים מטורפים אבל כשזה מגיע למאני טיים הבחור פתאום נהיה תמיר גודמן. איזה משחק כיפי, הרבה זמן לא נהנתי ככה ממשחק NBA. יאללה פלייאוף!!!!!!
 
לא משנה מה - בסוף נוביצקי יחטיא

בשניה האחרונה משחק גדול של הגרמני עד הדקה האחרונה הווארד עם מגן השיניים בחוץ כמו מתאגרף שהרגע הפסיד בספירה ל 10, איזה טכנית טיפשית היתה לו - אייברי הזהיר מזה קודם לא כדאי להגיע מול הלייקרס למשחק צמוד אודום כבר היו לו משחקים חזקים השנה, זה הטוב ביותר התקפית - 31 נקודות שיא עונתי
 

Molchansky

New member
כל כך נהניתי מהמשחק

פארמר ווצ'ייץ' פשוט גדולים השנה, אני מאוד אוהב את החמישיה השנייה של הלייקרס כל כך הרבה אנרגיות והתלהבות. אודום מאז שגאסול הגיע פשוט מצויין, מראה בנתיים יציבות ואופי מדהימים. ובראיינט עם ההתבגרות שלו. אחחחח יש קבוצה
 
הפסד של סן אנטוניו

ננצח את המחצית השניה נגד מינסוטה ואנחנו במרחק של רק משחק אחד פחות מהמקום השני, כאשר בעוד פחות משבוע סן אנטוניו תארח את פיניקס לאחד המשחקים הכי גדולים של העונה. הפסד של יוסטון ואנחנו בורחים להם בהבדל של משחק אחד. הפסד של הלייקרס ואנחנו משווים את מאזנם בקרב על המקום השלישי. חשוב לזכור שהקבוצה שלא תסיים במקום ה-2# או 3# תסיים במקום ה-5#, כלומר ללא הביתיות, בסדרה קשה נגד יוטה. כמו שהתחייבתי לפני כמה שבועות, הקבוצה הזו תהיה לייקרס, ושוב קובי יסבול מהדחה בסיבוב הראשון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ניו אורלינס היא הקבוצה הראשונה במערב

שמבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף. 7 משחקים לסיום העונה ושום דבר לא סגור במערב כשכל קבוצה מהמקום השני ומטה יכולה להישאר בחוץ בסופו של דבר (לפחות בתאוריה). איזה עונה מדהימה, ללקק את האצבעות
 

WorldCenter

New member
הלייקרס הבטיחו הלילה גם את מקומם

בפלייאוף, אני אישית מקווה שזה יהיה מהקום השלישי ושנפגוש בסיבוב הראשון את יוסטון.
 
אתה טועה ומטעה

המקום הרביעי של יוטה לא מבטיח להם ביתיות. הרעיון של ההקפצה של אלופת הבית, הוא רק להבטיח דיורג יותר טוב. במידה ולקבוצה במקום החמישי יהיה מאזן טוב יותר משל יוטה, יתרון הביתיות יהיה שלה. אתה יכול לראות את הסדרה בין מיאמי, שסיימה רביעית, ושיקגו שסיימה חמישית, לפני שנה. לשיקגו היה מאזן טוב יותר, ומיאמי קיבלה את המקום הרביעי בזכות היותה אלופת הבית האטלנטי, הביתיות הלכה לשיקגו.
 
נכון. בדקתי את זה, טעות שלי.

בהמשך לדברים שכתבתי. יוסטון בסופו של דבר ניצחה, גם הלייקרס. הצלחנו להוריד את ההפרש מסן אנטוניו, אבל הלייקרס השוו את מאזנם לזה של סן אנטוניו. המטרה שלנו זה לסיים ב-2-3#. כרגע 3# נראה יותר ריאלי, אבל אם הכל ילך כמתוכנן נפגוש את סן אנטוניו בלי הביתיות. יכול מאוד להיות שזה לא ישפיע, נראה בעוד כמה ימים איך אנחנו מתמודדים מולם בחוץ. לקבל את יוסטון בסיבוב הראשון זה כנראה יהיה נוח יותר מאשר לקבל את דאלאס ונוביצקי. בעוד כמה ימים נראה לאן אנחנו מכוונים, אבל כרגע אנחנו חושבים יותר על המקום ה-3#, בתקווה שדאלאס תפתיע את סן אנטוניו. לקבל את יוסטון בלי מינג ולאחר מכן את דאלאס בלי סנטר אמיתי זה יכול להיות הכרטיס שלנו לגמר, כשכל קבוצה מלבד הלייקרס תתקבל בברכה. אני אוהב את הסיכויים שלנו העונה, אפשר לעשות את זה.
 

STEVE NASH

New member
משחק מביך בסיאטל...

הרקטות עם ניצחון, איך נגיד.. לא יפה כל כך, מגעיל, מכוער, נו. 79-66 ליוסטון בסיום, אחרי 12-10 ברבע האחרון. ואני שואל:"WTF?!" תוצאת המחצית השנייה: 39-25 לרוקטס שברחו בחצי השני. בשורה התחתונה: יוסטון עם ניצחון כצפוי, עולה למאזן 51-25 ואולי[דגש על אולי] יכולה להיות רגועה. הסוניקס נעצרו על 30 אחוז מהשדה, הרוקטס על 39, רק 31 אסיסטים היו במשחק[בערך מה שפול עושה במשחק שלם] ובקיצור, עדיף לא לבזבז שורות. 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו4 אסיסטים של טי- מאק הובילו את הרוקטס, בובי ג'קסון תרם 13, שיין באטייה הוסיף 11 ו8 ריבאונדים, ארון ברוקס עלה מהספסל ל10. על הסוניקס עדיף לא לדבר, אולי רק על קווין דוראנט, שקולע היום 4 נקודות ב2-17 מהשדה. לא נעים.
 

STEVE NASH

New member
תמונת הפלייאוף אחרי משחקי הלילה

מערב: 1. ניו אורלינס[53-22] 2. סן אנטוניו[52-24] 3. לייקרס[52-24] 4. יוטה[51-26] - ראש בית 5. פיניקס[51-26] 6. יוסטון[51-26] 7. דאלאס[47-29] 8. דנבר[46-29] 9. גולדן סטייט[46-30] מזרח: 1. בוסטון[60-15] 2. דטרויט[54-21] 3. אורלנדו[47-28] 4. קליבלנד[42-34] 5. פילדלפיה[39-37] 6. וושינגטון[39-37] 7. טורונטו[38-38] 8. אטלנטה[35-41]
 
ההרגשה שלי

שלקבל את הספרס בסיבוב הראשון ללא יתרון ביתיות בסדרה של הטוב מ7 זה מחסום בלתי עביר אבל לקבל את ההורנטס עם MVP ללא נסיון פזה הבורח מכדורים ווסט שמאוד תלוי בחבריו זוהי משוכה אכילה בהחלט לדאלאס או דנבר(אולי גם גולדן סטייט אבך אף פעם לא הצלחתי לנתח אותם) במזרח : העיקרון אומר שארינס חוזר לכושר בדיוק בזמן והויזארדס נוקמים בלברון על השנתיים האחרונות ... לאטלנטה יש יחסית מאצאפ לא רע עם הסלטיקס - יכולה להיות סדרה הרבה יותר שקולה ממה שחושבים(סוויפ אני מבטיח שלא יהיה)
 
למעלה