משחקי הלילה..

OrEl74

Well-known member
מנהל
פיניקס מקרקסים למינסוטה ת'צורה 117:88

באמת שאין יותר מידי מה להגיד על משחק כזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דאלאס ממש מפתיעים אותי

משחקים יפה ובנחישות לא אופיינית. ריצה של 14:0 ברבע השני מסדרת להם יתרון של 12 נק'. קובי בחוץ בינתיים אבל סביר להניח שהוא תיכף חוזר ומתחיל להפציץ מכל כיוון.
 
משחק מצוין, יילך עד הסוף צמוד

דאלאס נראית בטוחה בעצמה מאז המשחק הקודם מחצית טובה מאוד שלה, זריקות נכנסות בקלות. ככה זה כשקבוצות עם הגב לקיר? הלייקרס היו בדרך לתבוסה אבל חזרו לעצמם עם הגנה משופרת למה רדמנוביץ ממשיך לזרוק משלוש? כשהוא בקו הקדמי עם גאסול. תטחנו כדורים פנימה. זה עובד! קובי לא זרק הרבה, הוא חוסך למחצית השניה
יהיה שמח
 
3 אקס-לייקרס על המגרש

טיירון לו, דווין גורג, אדי גונס השניים הראשונים היו שותפים לאליפות עם קובי
 
סוף שלישי 7 לדאלאס

המשחק הוא של דאלאס להפסיד. יש להם כל הכלים לנצח, הלייקרס לא מספיק טובים בהגנה אבל יודעים לייצר נקודות יפות בהתקפה אודום תורם הרבה כשהלחץ לא עליו. הפצועים החוזרים גאסול ונוביצקי עושים עבודה יפה וקשה לשמור עליהם האם קובי ישתלט על המשחק ברביעי?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ריח של פלייאוף באוויר

דאלאס לא נותנים ללייקרס להתקרב יותר מידי ולכל מהלך של הלייקרס יש להם תשובה מהצד השני. 87:80 בסוף הרבע השלישי, קובי כבר מחמם מנועים לקראת הרבע הרביעי, הולך להיות בלאגן...נוביצקיד מול קופאו
 
הספסל של הלייקרס עושה קאמבק

ווייציץ, פארמר, וולטון, טוריאף עם אודום מחזירים את הלייקרס עד כדי נקודה איטס קובי טיים
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מה זה הטירוף שלשות הזה של וויאצ'יץ?

הבן אדם מכונה!! עם ספסל בכושר כזה באמת שיהיה קשה לעצור את הלייקרס ולא לשכוח שביינום חוזר עוד לשני המשחקים האחרונים של העונה ולפלייאוף.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ואוווו!!! איזה התקפה של הלייקרס!!!

לאמר ופאו בשיתוף פעולה מדהים אשכרה מצאתי את עצמי מוחא להם כפיים אחרי ההתקפה הזאת.
 

STEVE NASH

New member
אוי נוביציק נוביציקי..

עוד פעם משחק צמוד, שניות אחרונות, כדור אצלו ביד ו... נכון. מאבד את הכדור, והלייקרס סוגרים עניין מהקו. 112-108 ללייקרס, לא יודע מה זה אומר מבחינת המיקום, אשמח אם מישהו יסדר לי תראש.
 
דאלאס עדיין בשביעי

עם שובר שיוויון מול דנוור, ומשחק לפני גולדן סטייט דאלאס בפיניקס ביום ראשון - משחק העונה - על אמת !
 

STEVE NASH

New member
קלעים

אודום ביום א-ד-י-ר צולף 31 נקודות באחוזים אדירים[12-14 מהשדה], מוריד 10 ריבאונדים ומקנח ב5 אסיסטים,קוביפאו עם עוד יום במשרד, קובי עם 25[7-14 מהשדה], 10 ו6 , פאו עם 25 [11-20 מהשדה], 7 אסיסטים ו4 קטיפות, פארמר ו-וויאצ'יץ' עלו מהספסל ל9 כ"א. אצל המאבריקס המאכזבים והמאוכזבים שימשיכו להאיבק עד סוף העונה, בלט דירק נוביצקי עם 27 נקודות[13-19 מהשדה] אבל שוב, כמו כל הקריירה קרס במאני טיים. ג'ייסון טרי סייע עם 25 נקודות, ג'וש האוורד 23, אריק דמפייר 11 ו10, ג'ייסון קיד 10, 8 אסיסטים ו7 ריבאונדים.
 
הדבר הכי מרשים אצל קובי

הוא לא כפה את עצמו על המשחק גם לא ברבע הרביעי המשולש קובי-גאסול-אודום מפחיד
 
מה זה קרס במאני טיים

אני ממש לא אוהב את ההגדרות האלה אנשים שוכחים שהוא לא גארד שיכל לעבור את השומר שלו בדריבל ולהשיג עבירה(מה גם שהוא לא החלים לחלוטין מהפציעה כך שהוא לא יכול להרשות לעצמו להיות יותר מדי אגרסיבי) או מקבל כדור בפנים לסל קל (כמו כל הנקודות של הלייקרס בסוף). הוא צריך לבנות לעצמו את המהלך שמתחיל מקצה הבקבוק- בהיעדר י קליעה של שאר השחקנים בסוף המשחק(הווארד החטיא הרבה גאמפרים חופשיים טרי מקבל גגות קיד לא לוקח בכלל זריקות לסל במחצית השניה) הוא מחוייב לעשות מהלכים הרבה יותר קשים ,כל העולם ידע שנוביצקי ייכנס לסל דאבל טים אגרסיבי של הלייקרס גנב את הכדור - כל עוד האחרים לא מעיזים או לוקחים אחריות אי אפשר להאשים אותו בכל פעם
 
נכון

האחרים אחראים למצב יותר מנוביצקי שרק חזר מפציעה מה שהופך את דמותו לעוד יותר טרגית - כי הוא היחיד שמנסה לנצח ונכשל שוב ושוב. משחק כמעט מושלם, תוך כדי לקיחת זריקות קשות כל המשחק שנכנסות לו. ודווקא בדקה האחרונה כלום לא הולך.
 
לדעתי אתה משתמש בקלישאות שלא במקומם

נוביצקי ממש לא קרס היום במאני טיים. נכון שהוא החטיא זריקה אחת, ואיבד אחד, אבל קשה לקרוא לזה קריסה. מה שהפריע לי, היה שהוא לא דרש את הכדור יותר, ולקח את המשחק אליו, כדי להכריע אותו. אני ראיתי רק את 9 הדקות האחרונות, אבל זה בהחלט הבליט כמה נקודות מאוד מעניינות על שתי הקבוצות: דאלאס: 1. ג'ייסון קיד רכז בנשמתו. יש לו ראיית משחק מדהימה, ותזמון מעולה במסירה. הוא שחקן קלאץ', והיום הוכיח את זה עם שמירה על קובי במאני טיים, חטיפה גדולה, ועוד כמה פעולות. מה שהוא לא עשה, ולדעתי זו אחת הסיבות שדאלאס מפסידה במשחקים צמודים, זה לקחת את משחק ההתקפה עליו. שלוש פעמים היו לקיד הזדמנות לעשות נקודות בסוף, ובשלושתן הוא העדיף את המסירה. בפעם הראשונה הוא עמד חופשי על קו השלוש. בזוית העין הוא ראה את קובי רץ לעברו, ונוטש את הווארד. היה לו המון זמן לשחרר זריקה נוחה, אבל הוא העדיף למסור להווארד שהחטיא. בפעם השניה קיד קיבל את הכדור מתחת לסל על סאשה, כשלטעמי כל מה שהיה צריך לעשות זה להסתובב ולשים את הנקודות. ציפיתי ששחקן כמוהו ידע גם ליצור את המגע ולקחת את הסל והעבירה. קיד הסתפק בהוצאת כדור להווארד, לעוד החטאה מבחוץ. בפעם השלישית, כשחטף מקובי, הוא והווארד רצו במתפרצת מול וויאצ'יץ, קיד מסר להווארד, הרבה יותר מדי מוקדם, והווארד במקום לקבל סל ועבירה, קיבל רק את העבירה, הרבה בגלל התזמון הגרוע במסירה של קיד. לטעמי קיד חייב ללמוד לקחת את המשחק עליו בסוף, ולהוריד את העומס מנוביצקי. קיד לא לקח אף זריקה בדקות שאני ראיתי, ויותר מזה, ויתר על זריקות טובות. צריך לדעת גם להיות אנוכי. 2. כמה לב יש לג'וש הווארד. הטכנית שחטף הייתה מאוד טיפשית ומשמעותית, אבל אי אפשר שלא לאהוב את השחקן הזה. בסוף הוא לא פחד לקחת את הזריקות, והחטיא פעם אחר פעם. אם הכשרון שלו היה משתווה ללב שלו, הוא היה ברמה של קובי. 3. באמת מגיע כל הכבוד לאייברי ג'ונסון, על השינוי שעשה בקבוצה. לפני שבוע הגיעה לאוקלנד קבוצה כבויה, שנראתה עם רגל וחצי מחוץ לפלייאוף. ביום רביעי והיום זו הייתה קבוצה אחרת לגמרי. גם לנוביצקי מגיע כל הכבוד על החזרה המוקדמת שלו. זו מנהיגות. ההפסד לליקרס מן הסתם מאכזב, בעקבות איך שהמשחק נראה, אבל זה משחק קשה, ולדעתי אין להם מה להיות מאוכזבים. לייקרס: 1. לפני שנה בערך כתבתי על קובי שהוא תוקע את המשחק של הלייקרס. היום הוא היה פשוט ענק. ללא ספק מועמד ראוי לMVP. הקול שלי הולך לכריס פול, אבל אם קובי יזכה, מבחינתי זה גם יהיה בסדר. בסוף המשחק, הוא בא לקבל את הכדור פעם אחר פעם, ועדיין בניגוד לשנים קודמות, הוא ידע לשחרר אותו בזמן, מה שהוביל לסלים קלים של הלייקרס. מצד שני הוא לא ויתר על זריקות מכריעות, וסחב את הקבוצה אל רגעי ההכרעה. הוא דאג שהמשחק שלו יפתח הזדמנויות לשחקנים האחרים ולא רק לעצמו. הוא דיבר עם השחקנים כל הזמן, העיר, שיבח, והנהיג. הוא רוצה לנצח, והשנה הוא ויתר על האגו שלו בדרך. 2. הלייקרס חייבים את אודום בקבוצה. יש דיבורים שלא יחתימו אותו אבל לדעתי בלעדיו הלייקרס לא יהיה חזקים באותה מידה. גאסול מוסר טוב, אבל אודום מוסר טוב יותר, ויש לו יכולות שלפאו אין, כמו החדירה, זריקה מבחוץ, וניהול המשחק מכל עמדה במגרש. הוא מאזן את הכוח שגאסול וביינום מביאים בפנים, עם משחק החוץ של קובי. בלי רכז, לטעמי, הוא השחקן הכי מתאים לרכז את המשחק של הלייקרס. 3. ג'ורדן פארמר הולך להיות הדרק פישר הבא. לוחם, קולע, ועושה כל מה שצריך בשביל לנצח, גם אם הוא לא נמצא בדיוק באור הזרקורים.
 
אהבתי את הסיכום

למרות שאני ממש לא בטוח מהי מנת חלקו של המאמן ביחסית "תחייה" של דאלאס בקשר לאודום: הקליעה שלו מבחוץ ממש לא יציבה - השנה היא התדרדרה לחלוטין והיום לדוגמא למרות המשחק הענק הוא לא קלע מטווח שעלה על שני מטרים מהסל. השאלה היא האם בעונה הבאה(כי אני לא מאמין שביינום ישמש פקטור אמיתי השנה גם בפליאוף) במידה וישאר ויוסט לעמדת הסמול האם יוכל לתרום בצורה קבועה ולדעת לתת תוצרת אמיתית שתשפיע בהרבה פחות דקות? לדעתי לא
 
למעלה