משחק מביך בסיאטל...
הרקטות עם ניצחון, איך נגיד.. לא יפה כל כך, מגעיל, מכוער, נו. 79-66 ליוסטון בסיום, אחרי 12-10 ברבע האחרון. ואני שואל:"WTF?!" תוצאת המחצית השנייה: 39-25 לרוקטס שברחו בחצי השני. בשורה התחתונה: יוסטון עם ניצחון כצפוי, עולה למאזן 51-25 ואולי[דגש על אולי] יכולה להיות רגועה. הסוניקס נעצרו על 30 אחוז מהשדה, הרוקטס על 39, רק 31 אסיסטים היו במשחק[בערך מה שפול עושה במשחק שלם] ובקיצור, עדיף לא לבזבז שורות. 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו4 אסיסטים של טי- מאק הובילו את הרוקטס, בובי ג'קסון תרם 13, שיין באטייה הוסיף 11 ו8 ריבאונדים, ארון ברוקס עלה מהספסל ל10. על הסוניקס עדיף לא לדבר, אולי רק על קווין דוראנט, שקולע היום 4 נקודות ב2-17 מהשדה. לא נעים.