היו בערך 5-6 שריקות לטובת הלייקרס
עברה לחובתו של הארפנינג למרות שהוא לא עשה כלום והגן נקי , עברה רביעית לאוקור שהגן נקי בלי שום מגע , עברות על בוזר מתחת לסל שלא נשרקו , כדור שפגע בווירציץ ובשופט ויצא החוצה עבר ללייקרס , 2 עברות על קובי שלא היו , וכל זה רק ברבע הרביעי , וגם העברות האלה הרגו את יוטה כי כל עברה כזו נתנה זריקות ללייקרס. כמובן שלא רק בגלל השופטים הם הפסידו , הם הפסידו בעיקר בגלל שבוזר פשוט גרוע בסדרה הזאת. לא נראה שיש ליוטה סיכוי לנצח ..אפילו אם הם יקחו את המשחק בית , והם יחזרו למשחק שביעי צמוד בלוס אנג'לס , עוד הפעם הכדור ילך לקובי והשופטים.