משחקי הלילה ב-NBA

תום116

New member
ODOM!!!!!

WOWOWWOWOW He is amazing really fantasic Lamar. step up for him this season no doubt about that.
 

תום116

New member
זהו זה

3-2. ניצחון מוצדק ללייקרים שהובילו לאורך כל המשחק. גאסול אדיר, קובי עשה את שלו, וקדימה לסולט לייק!
 

תום116

New member
על מה אתה מדבר?

איזה שריקות היו שלא הגיעו ללייקרס או הגיעו ליוטה ולא נשרקו?!
 

קיר קמט

New member
השופטים הרגו את יוטה, חד וחלק

פעמיים גאסול העיף את אוקור מתחת לסל בשביל לקחת ריבאונד התקפה, ומתחת לסל הלייקרס היכו ביוטה ללא רחם והם לא קיבלו כלום.. הNBA חמים על גמר של בוסטון - לייקרס, אז זה מה שקורה..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אתה מקשיב לעצמך?

גאסול העיף את אוקור? צריך קצת יותר מגאסול בשביל להעיף את הטורקי הזה!
 

קיר קמט

New member
הטורקי הזה סתם נקבה, לפחות בהגנה

אז בשביל להעיף אותו לא צריך יותר מדי
 

Oxycodone

New member
שמתי לב שקשה לו לקפוץ

הוא גבוה , אבל אין לו ניתור בכלל , הוא לוקח ריבאונדים רק בזכות יתרון גובה. אבל בכל זאת הוא לוקח מלא ריבאונדים. הבעיה בקבוצה הזאת זה בוזר , הוא פשוט הרס להם את המשחק.
 
אוי בוזר בוזר

בתחילת העונה ראיתי כמה משחקים שלו, חשבתי הנה קארל מלון החדש. אבל איפה מלון ואיפה בוזר... פשוט חור שחור בהתקפה של יוטה. מזל שיש את הספסל המדהים של יוטה. בחורים צעירים ורעננים כמו קורבר, מילסאפ, הרפרינג או איך שלא קוראים לו... וכמובן דרון וויליאמס, שהולך ומבסס את מעמדו כסטוקטון הבא של יוטה... יהיה מרתק לראות את דרון נגד כריס פול בגמר האיזורי, ובעזרת ה' נראה את זה. גו יוטה!
 
אם לסטוקטון היה הגוף של דרון

בעצם, בגלל ברירה טבעית, סטוקטון נהיה כל כך טוב כמלחמת הישרדות של גופו הצנום ומכנסיו הקצרצרים גם סטוקטון היה במבט ראשון רק מחלק כדורים משובח, אבל ברגעי ההכרעה היה מפתיע עם איזו פריצה לסל מהצד או קליעת שתים רחוקה / שלוש באחוזים גבוהים כנראה זה משהו באוויר הספוג מלח שם ביוטה היה נדמה כאילו אם רק היה רוצה היה מסיים עם 30 נקודות את המשחקים, סטוקטון. אבל רצה להיות נחמד לחבר'ה...
 

Oxycodone

New member
היו בערך 5-6 שריקות לטובת הלייקרס

עברה לחובתו של הארפנינג למרות שהוא לא עשה כלום והגן נקי , עברה רביעית לאוקור שהגן נקי בלי שום מגע , עברות על בוזר מתחת לסל שלא נשרקו , כדור שפגע בווירציץ ובשופט ויצא החוצה עבר ללייקרס , 2 עברות על קובי שלא היו , וכל זה רק ברבע הרביעי , וגם העברות האלה הרגו את יוטה כי כל עברה כזו נתנה זריקות ללייקרס. כמובן שלא רק בגלל השופטים הם הפסידו , הם הפסידו בעיקר בגלל שבוזר פשוט גרוע בסדרה הזאת. לא נראה שיש ליוטה סיכוי לנצח ..אפילו אם הם יקחו את המשחק בית , והם יחזרו למשחק שביעי צמוד בלוס אנג'לס , עוד הפעם הכדור ילך לקובי והשופטים.
 

Oxycodone

New member
איזה שיפוט ביתי מגעיל היה הבוקר

איך שהמורמונים השוו וחזרו למשחק , פיל נתן הוראה להעביר את הכדור לקובי , שבכל הזדמנות הלך לסל וקיבל קליעות עונשין , אפילו כשלא היה מגע בכלל. הארפנינג קיבל עברה סתם ..אוקור קיבל עברה סתם , בצד השני כיסחו את בוזר , כדור יצא מרגל של שופט ועבר ללייקרס , פשוט לא ייאמן. היה נראה כאילו שהשופטים קיבלו הוראות מלמעלה ? אולי גם שילמו לבוזר כדי שהוא יעזור ללייקרס לנצח ? לא ייאמן כמה כדורים מתחת לסל הוא החטיא , פשוט זרק לבנים על הסל. חבל מאוד המשחק היה אצל יוטה ביד. מה זה משנה לסטרן אם יוטה או הלייקרס יהיו בגמר ? ליוטה יש קהל נהדר שממלא את ההיכל שלהם בכל משחק. רק שבסוף לא יהיה לנו גמר של סלטיקס לייקרס מבחיל
 

Oxycodone

New member
כן

השופט תפס אותו על חם מקלל שחקן או אומר לו משהו לא במקום.
 

י ו א ב

New member
הם מחפשים גם רייטינג

לא רק אולמות מלאים - את זה יקבלו בכל מקרה ולא משנה מי תהיה בגמר. גמר לייקרס - בוסטון, יתן להם רייטינג שכבר מזמן לא היה ב- NBA.
 

Oxycodone

New member
יהיה להם רייטינג

זה די ברור שקליבלנד לא תגיע לגמר , ככה שכל גמר אפשרי יתן להם מלא רייטינג. אפשר לחשוב שזו הסלטיקס האגדית של שנות ה80 , מאיפה פתאום כל האוהדים שלהם צצו
 

malone2

New member
אחחח קרלוס בוזר.. או יותר נכון קרלוס לוזר

הפסיד ליוטה את המשחק וכנראה גם את כל העונה. אפשר לא לשחק טוב משחק אחד או שניים, אבל פלייאוף שלם?! הוא מראה לכולם ממה הוא באמת עשוי. קארל מלון הוא בחיים לא יהיה.
 
למעלה