משחקי הלילה ב-NBA

תום116

New member
משחקי הלילה ב-NBA

ב-3:00, המשחק הראשון הלילה, קליבלנד תארח את בוסטון במצב של 2-1 לסלטיקס. האם בוסטון תגיע סוף סוף למשחק חוץ בפליאוף הזה? זה לא קרה עד עכשיו והגיע הזמן שזה יקרה. ואז ב-5:30, כל העיניים יופנו למשחק המעניין יותר של הלילה בסטייפלס סנטר, הלייקרס מארחים את הג'אז. ב2-0 ללייקרס זה היה נראה אפילו בדרך לסוויפ, אבל נחישות ומלחמה של יוטה בסולט לייק סיטי השוותה את הסדרה. הלייקרס מפללים שקובי והגב שלו יראו טוב יותר, אחרת יוטה עוד יכולה להשלים מהפך. המשחק מהסטייפלס יועבר בשידור ישיר בספורט 5.
 
מה קורה בן אדם?

פספסת את יום שני? הסדרה של בוסטון-קליבלנד ב2-2 וחזרה בבוסטון למשחק 5.
 

תום116

New member
טעות טיפשית שלי

מצטער, אני פשוט רואה רק את משחקי המערב ולא כ"כ בעיניינים עם מה שקורה במזרח, סורי:)
 
כתבה ענקית של ביל סימונס

שווה לקרוא
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/080514 על הסלטיקס...הוא מדמה שיחה בחדר ההלבשה בין דוק ריברס ושחקניו...כמה HIGHLIGHTS: DOC: All right, guys, listen up. I want to go over the game plan so we're clear on everything. RAY ALLEN: We have a game plan tonight? ... (קטע טוב על אדי האוס וקאסל) ALLEN: Instead of "The Big Three," couldn't they just call us "The Big Two Featuring Ray Allen?" That would take a ton of pressure off me. ויותר מאוחר (קשור למשפט הקודם): DOC: So you're saying I should be pushing and prodding and challenging the Big Three? ALLEN (annoyed): "The Big Two Featuring Ray Allen." הנה הקטע עם האוס וקאסל מלמעלה... EDDIE HOUSE (excited): Does that mean we're back to the old rotation? DOC: Not exactly, Eddie. I know we're something like 61-12 with you as our backup point guard, and I know Sam [Cassell] has been murdering us to the point that one of our owners asked me if he was "The Mole" last week. But let's keep things the way they are for one more game. To be honest, I really enjoy the expression on some of your faces when I don't play you in the first half, then you've checked out of the game mentally and suddenly I'm looking at you and telling you to go in. Let's keep that going as long as we can. ויש עוד...פשוט לקרוא את הכתבה
 
רבע שלישי - סלטיקס ב 10

חבל שבוסטון לא הגיעה הלילה למשחק חוץ
היו חוטפים טכנית על אי הופעה ! במחצית יתרון 3 לקאבס, לברון עם 23 אבל ברבע השלישי הוא נעצר על אפס עד כה, והירוקים מפציצים גארנט 20, פירס 19, רונדו 16 ו 9 אס', אלן 11 סיום רבע שלישי 72:63 לברון 25 אבל אף אחד לא ממש עוזר לו, וכשהוא נתקע הסלטיקס ברחו בזכות התקפה יעילה לשם שינוי
 
רבע רביעי - סלטיקס ב 12

משייטים לנצחון, השלישיה הגדולה בפעולה גארנט 24 ו 12, פירס 19, רונדו 18 ו 12 אס' featuring ray allen עם 11 הסלטיקס עומדים על 50 אחוז מהשדה לברון עם 4 בלבד בחצי השני חייב להמשיך לזרוק ולהתחיל לקלוע, לא נשארו הרבה אפשרויות 6 דקות לסוף... הוא צריך לקחת על עצמו את המשחק בהתקפה ווסט ו וולי עם 10 כ"א, לא מספיק
 
לברון עונה לקריאה ותוקף

כבר עם 31, אבל קליבלנד לא מצליחה לעשות עצירות בהגנה 9 הפרש, 3 דקות לסוף הנה השידור של הלייקרס מתחיל
 
45 שניות לסיום רק 4

לברון וווסט עושים קאמבק, בוסטון מאבדת כדורים ועושה פאולים, גם קליבלנד עושה פאולים, למי שיהיו עצבי ברזל מהקו ינצח
 
בוסטון עולה ל 3:2 עם 96:89

פול פירס חותם את הגולל על נסיון החזרה של הקאבס עם זריקות מוצלחות מהעונשין יש לו 29, גארנט 26 ו 16, רונדו 20 ו 13 אס' במשחק נהדר בקליבלנד לברון 35, ווסט 21 ונעבור לאולם הסיכות...
 

תום116

New member
קובי לא חודר לסל

קובי לא חודר לסל בגלל הפציעה, מה שללא ספק מקל על השמירה שלו. ראדמנוביץ' מפציץ עם שתי שלשות רצופות, פישר לא ממש במשחק עד כה עם איבודים טיפשיים. 5 הפרש ללייקרס קצת יותר מ-2 דקות לרבע הראשון.
 
קובי גם לא שומר

אבל יש סקור גבוה, וזה עובד לטובת הלייקרס אני חושב במשחק בית כאשר גם ולדימיר נכנס לכושר קליעה עם 10 נקודות, וקובי / פישר תמיד בסדר
 

Molchansky

New member
רדמנוביץ' בטירוף

בנתיים ההתקפה של הלייקרס נראית טוב במשחק הזה חזרה להיראות כמו ההתקפה במשחקים הטובים, הנעת כדור ומציאת אנשים פנויים במקום ללכת עם הראש בקיר(ילנקו)
 
משחק קצבי עם קלעים מפתיעים

ברואר עם 10, רדמנוביץ עם 10 קובי עושה כרגע שטויות והכי חשוב, גאסול עם אפס, אוקור עם אפס, קובי עם אפס אסיסטים
 

Molchansky

New member
חחח האסיסטים עוד יגיעו

אני מקווה...
אני כל כך שונא כשקובי מתחיל עם השטויות שלו השחקן הזה יכול לעשות הכל על המגרש, ממש הכל! אבל לפעמים הוא כל כך הולך עם הראש בקיר והופך להיות סוציומט, לא מבין את זה. אם לייקרס יפסידו את הסדרה זה יהיה בגלל השטויות האלו. אבל אחרי העונה הקודמת של הלייקרס אין לי מה להתלונן יותר מדי
 

Molchansky

New member
גררר

אחרי שכתבתי את זה הם חזרו מהפסק זמן והפסיקו להניע כדור כמו שצריך....
 
עכשיו גאסול והמחליפים

בדרך כלל זה אודום והמחליפים הכל עובר דרכו והוא עולה על הלוח עם נקודות ההרגשה שלי היא שהלייקרס מסוגלים להביא כאן ריצה לדו-ספרתי, אבל זה לא קורה. אולי כשקובי ואודום יחזרו
 
והנה הריצה לדו-ספרתי ../images/Emo3.gif

יוטה לא ממש במשחק, מפוזרים והנקודות שלהם באות במקריות הלייקרס אגרסיביים והולכים חזק לסל קובי עם אסיסט ראשון מאחורי הגב, לא כי הוא ראה אלא כי סאשה קרא לו חחחח
 

Molchansky

New member
../images/Emo6.gif!

בטח התחנן... הגנה טובה של לייקרס, הם באמת עלו אגרסבי למשחק הזה, אני אוהב את האנרגיות בקצב הזה אני לא אפגע בכלום בניחושים של הלילה....
 
למעלה