וגם עושה רושם שההגעה של גאסול שבעצם דוחקת אותו מעמדת הכינור השני לבראיינט לכינור השלישי לא פגמה בתפוקה שלו או גורמת לו למרמור. כשהלייקרס משחקת היטב ונראית כמו קבוצה (בניגוד ללשחק היטב ולהיות המופע של קובי) לאמר אודום הוא אחת הסיבות העיקריות. בכלל, אודום ביחד עם גאסול ווולטון מהספסל, נותנים ללייקרס כמה מהשחקנים הגבוהים היותר אינטיליגנטיים שיש בליגה.