משחקי הלילה ב-NBA

ThEgReEnKiNg

New member
לאמר אודום ../images/Emo99.gif

הבן אדם פשוט תענוג , והוא התחיל גם לשחק הגנה , שיתוק מלא של בוזר בכל המשחקים באל איי , אומנם בוזר בכושר ירוד ומפספס גם דברים קלים מאוד שהוא בד"כ קולע , אבל צריך לתת קרדיט. ובהתקפה? פשוט ענק , כל הזמן בתנועה חותך לסל ומחכה למסירות של פאו (שגם הוא נהדר) , תענוג לראות. וקובי? ראה שפאו ואודום יותר טובים ממנו הלילה , אז הוא זז הצידה , ונתן להם לשחק ברבע הרביעי. נקודה רעה , סאש וויצץ' הבחור אפס גמור , איזה יכולת קליעה פאתטית שיתאמן על הקליעה שלו ודחוף.
 

malone2

New member
זה לא אודום, זה בוזר...

הוא פשוט לא עושה הגנה.. זה מדהים. הוא נותן לאודום לחגוג עליו, ואני לא לוקח כלום מאודום, שהוא באמת נהדר השנה. ולחשוב איפה הואבוזר לפני שנה ... ממש מוזר. אני מתגעגע לדוואר. לא זה לא היה קורה.
 
למעלה