ThEgReEnKiNg
New member
לאמר אודום ../images/Emo99.gif
הבן אדם פשוט תענוג , והוא התחיל גם לשחק הגנה , שיתוק מלא של בוזר בכל המשחקים באל איי , אומנם בוזר בכושר ירוד ומפספס גם דברים קלים מאוד שהוא בד"כ קולע , אבל צריך לתת קרדיט. ובהתקפה? פשוט ענק , כל הזמן בתנועה חותך לסל ומחכה למסירות של פאו (שגם הוא נהדר) , תענוג לראות. וקובי? ראה שפאו ואודום יותר טובים ממנו הלילה , אז הוא זז הצידה , ונתן להם לשחק ברבע הרביעי. נקודה רעה , סאש וויצץ' הבחור אפס גמור , איזה יכולת קליעה פאתטית שיתאמן על הקליעה שלו ודחוף.
הבן אדם פשוט תענוג , והוא התחיל גם לשחק הגנה , שיתוק מלא של בוזר בכל המשחקים באל איי , אומנם בוזר בכושר ירוד ומפספס גם דברים קלים מאוד שהוא בד"כ קולע , אבל צריך לתת קרדיט. ובהתקפה? פשוט ענק , כל הזמן בתנועה חותך לסל ומחכה למסירות של פאו (שגם הוא נהדר) , תענוג לראות. וקובי? ראה שפאו ואודום יותר טובים ממנו הלילה , אז הוא זז הצידה , ונתן להם לשחק ברבע הרביעי. נקודה רעה , סאש וויצץ' הבחור אפס גמור , איזה יכולת קליעה פאתטית שיתאמן על הקליעה שלו ודחוף.