TKSR יקירי
איזה כיף לך שיש לך סוף שבוע כל כך ארוך....... אז אתה מדבר על חופש?!? כ`שתצא לעולם` אולי תבין, שהזמן הזה שלך, הוא החופש האמיתי.

לא, סתתאאאאם. אני לא רוצה לבאס אותך. אבל חופש אמיתי זה משהו אחר לגמרי. להיות חפשי, אין פירושו לעשות ככל העולה על רוחנו. להיות חפשי, פירושו , שחרור מכל השפעה רגשית, או של האישיות, העשויה להוות מכשלה בדרך ליישום הידיעה הפנימית. להיות חפשי, משמעו לדעת בדיוק מה אנו צריכים לעשות בזמן נתון. ללא שיפוט, ללא פקפוק, ללא קונפליקט. לדעת להחליט בבירור בין ``שחור`` ל``לבן``. כאן אין כל גווני ביניים. אין זה חופש של אנרכיה. זוהי החרות לבחור בין מה שנכון עבורנו, לבין מה שאינו נכון עבורנו. כאשר אנו מרחיקים את המחשבות המסמאות את עיננו, כאשר אנו מדמימים את השכל - שמדבר על מה כדאי לנו ומה לא, עולה הקול הפנימי, הנחוש. זה שיודע. שאינו מתלבט. ידע הלב. את הקול הזה, אנו לומדים לזהות, בעזרת הרצון העז המלווה אותו- להיות חופשיים. באמצעות הדחף להיות במרחק מן הרגשות והמחשבות, שאינם מזוהים אתנו. ברגע שאשלייתם נגלית לנו, נפתחים שערי ההבנה ואנו יכולים לרדת לעומק המשמעות של הפסוק: ``והוציאם מעבדות לחרות ומאפלה- לאור גדול``. התענוגות החושיים , העצב והמועקה, הכאב והייאוש הם אותות ברורים להזדהותנו עם הצל ולמידת העצמה של חכמת הצל. דווקא בשל חופש הבחירה שניתן לנו, מכוח האהבה האוניברסלית, אנו הם אלה, היכולים לנתק את השלשלאות הקושרות אותנו, באזיקים, אל ``תענוגות החומר``. שכן אלו אזיקים שאנו שמנו על עצמנו, במו ידינו. להיות חפשי, משמעו לפזר את הדוק האפלולי, המניח לנו להאמין בחולשתנו, בחוסר האונים שלנו לנוכח ``המציאות.`` לחשוף את אור האמת, שמפניה אנו כה חרדים. לוותר על ההזדהות החושית , באופן מוחלט. על מנת לגלות בתוכנו, את אותו חלק, טמיר, אלמותי, שאינו נבדל מן האושר האינסופי, מן האחדות המוחלטת. להיות חופשי, משמעו להתחייב לאור. להתחייב לאור, משמעו להשמיע את בשורת האור, לכל אוזן קשבת ולכל לב פתוח וזאת, למרות האטימות (של החומר) השוררת בעולמנו, עולם החושים ולמרות ההתנגדות. להתחייב לאור, משמעו להיות חופשי מכל שריד של אשליה ולהיות מוכן לתרום לגאולתו השלימה של העולם, כדי להבטיח את ההתפכחות וההתחוורות, גם לאלו הבאים אחרינו. לגבי נגה, אני לא יודעת למה זה משנה לך, אבל היא דלי עם אופק עקרב וירח במעלה האחרונה של השור. לגביך באופן ספציפי, האופק שלך (אם השעה שמסרת לי מדוייקת) הוא 29.59 באריה! נכון שחסרה רק עשירית מעלה לבתולה. אבל זה עדיין עשוי ליצב אותך. מה עוד שהשמש שלך קרובה מאד לבית אחד עשר (הבתים הקבועים) ועושה שישים מעלות לאופק. כמי שיש לו ארבעה כוכבים בסימנים הקבועים (שניים מהם שליטים) + אופק בסימן יציב, יש לך מספיק יציבות

אני במקומך לא הייתי דואגת ליציבות, אלא למצב הרגשי-עצבי שלך. וזה משהו, שדרך רוחנית ומדיטציות יכולה לפתור. כמו גם יצירתיות. ממליצה לך מאד על תחום אומנותי כלשהו כמו משחק, מוסיקה, נגינה, ריקוד, או אדריכלות ועיצוב. אני לא יכולה להצביע על כוכב ספציפי, אבל מה דעתך על הונוס בשור? ועל הפלוטו בעקרב? ו.......TKSR, אתה צריך ללמוד להעריך את עצמך יותר,

טוב, אז אני רצה לכתוב לדוארנט שלך. (למרות שהתכוונתי לעשות זאת אתמול, לא הצלחתי להתפנות) L&L TALYA