משהו מוזר...

  • פותח הנושא NdV
  • פורסם בתאריך

NdV

New member
משהו מוזר...

באיזה ערב שישי אחד קרה לי משהו מוזר-קודם כל, באותו ערב הייתה לי מן הרגשה מוזרה מאוד. הלכתי, הייתי לבד, עמדתי באמצע ואדי שליד הבית שלי, ופתאום הרגשתי מן הרגשה כזאת מוזרה. אח``כ הרגשתי בערך 20-30 דקות מן תחושה כזאת של היי, מן הרגשה טובה מאוד, ואח``כ שמתי לב שהשעון שלי (דיגטלי) נעצר, כלומר, הספרות לא זזו!. מוצאי שבת, אחרי שכל זה עבר, הסתכלתי על השעון, ופתאום ראיתי שהוא עובד. יכול להיות שזה היה קשור למה שהיה לי?
 

Tal_Ya_Tal

New member
באיזה אופן מוזר B-) NdV

היי B-) NdV דברים רבים הנראים מוזרים נתנים להסבר. אולם ההרגשה המוזרה שחווית, לא ברורה. כי אין כאן תיאור של התחושות. בעקרון, לשעון יש משמעות כמובן, בעולם של זמן, כמו זה שבו אנו חיים. עשרים דקות הן שליש שעה. וזהו קוד. צופן. לינדה גודמן מתארת זאת כרגע הדומיה. כשהכל נעצר. הרגע שלפני הסערה. אומרים שכשאדם נפטר, שעונו נעצר. נגה יתומי-רביב, חברתי היקרה, כתבה על זה שיר: ``שיר לשחר`` `` אני הולך ברחוב. אחרי צעדים מישהו לוחש לי בעורף מילים של ערפדים, הי, אתה, אתה כאן. אתה כבר כאן. גם אני נולדתי שם, בארץ ערפדם. אז בוא נעלה זכרונות על הים האדום ואיך זה שטעם הדם של פעם כבר לא כמו הטעם היום? הי, אתה. אתה כאן. אתה כבר כאן. אני הולך ברחוב, אחרי צעדים. מישהו לוחש לי בעורף בניב של ערפדים. אני מסתובב, אני עונה: שש ועשרים.`` ;-) L&L TALYA
 

אלדר

New member
טליה באמת שיר יפה....

ומי איתה בדיוק אותה ``נגה יתומי-רביב`` (אם זה שמה...) ומה היא עשתה בכלל בחיים? אני קראתי את השאלה של ``נדב`` (זה שמו? כאילו ה- n זה נ וה- d זה ד וה- v זה ב וזה יוצא נדב אז זה נכון??) ואת התשובה שלך לו ולא כל כך הבנתי את השאלה שלו ולמה בחרת את בתשובה הזו... כאילו באמת הוא לא אמר איזה בדיוק תחושה זו איתה ומה בדיוק קרה לו ובלי זה אי אפשר להגיד הרבה חוץ מניחוש... כאילו אז השעון שלו עצר לחצי שעה אבל מה??... זה קורה מידי פעם גם לשעון שלי לפי דעתי בשעון שלי זה ``דפק`` אצלו ובגלל זה זה ככה ואני קראתי את הקטע הזה מהספר של לינדה גודמן וזהדי נראה נכון פירוש הקטע אבל למה הוא מתאים??.. טוב טליה בקיצור מה שרציתי באמת להגיד זה שלי יש מחשבה או ניחוש אחר למה שקרה לו באותו הלילה... לפי דעתי הנשמה שלו רצתה להראות לו משהו מיוחד כדי לתת לו אמונה (כנראה שלא איתה לו כזו) ולהגיד לו שישנה את הדרך שלו קצת ממה שהוא עשה עד עכשיו ושהו צריך לחפש תשובה במקום אחר ולא איפה שהוא חיפש עד עכשיו ובקיצור הוא לא ראה את מה שהוא היה אמור לראות באותו הזמן (וזה היה דרך אגב ממש מעט ולא חצי שעה וזה תמיד ככה העולם הזה הוא עם זמן נורא איטי ולא כמו העולם ה``שני`` ...) וכנראה שזה לא ישתנה אצלו עד שהוא יהיה מוכן לראות יותר ממה שרואים רגיל ולשנות את הראייה שלו הכללית באחרת ויותר ובונה ושונה אבל זה סתם פרי דמיוני ומחשבתי וזה אם הרבה מאוד דרמה... סתתתתתתםםםםםםם בבבבצצצצצצצצחחחחחחוווווווקקקקק טליה מה את מנחשת בכלל שהיה אותו הזמן הזה שבו הוא היה בשני העולמות ביחד וה``זמן`` ``קפא`` לאותו פרק זמן יחודי?? מה את חושבת על זה?? ברצון לתשובה טליה... ויש לי עוד שאלה חשובה לך....טליה... מתי את תשלחי את זה ל``דוארנט`` שלי אני כבר חושב ששכחת אותי ואת הבקשה שלי לאחרונה.... מקווה לתשובה בקרוב... אור ואהבה לכולם... שלכם tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי אלדר B-) tksr

היי אלדר B-) הרעיון שאתה מעלה, בהחלט יתכן. אבל היות שנדב לא ענה עדיין, אי אפשר לדעת. צריך לבדוק אם הוא מתחבר למה שאתה אומרB-) לגבי נגה, היא בחורה שלא אוהבת פרסום אז בוא נשאיר זאת כך. אוכל רק לומר שהיא מורה של שחקנים B-) לגבי הדוארנט, לא שכחתי, פשוט, כבר הוצאתי את המפה והכל, אך לא היה לי פנאי. B-) אעשה זאת כנראה בסוף השבוע. L&L TALYA
 

אלדר

New member
תודה טליה....

ועוד משהו למרות שלא ענית מה דעתך בנושא גם אם הוא לא ענה עדיין בקשר למפה תודה שעשית את זה ומה זה אצלך בדיוק סוף שבוע? יום שישי שבת?? מה??? אצלי זה מיום רביעי עד סוף ראשון אז מה זה אצלך..... ובקשר לנוגה הזו למרות שהיא מורה לשחקנים סתם שאלה אבל איזה מזל היא ומזל האופק שלה????... ומה שבאמת רציתי לשאול זה מה התכונה שאפשר לקבל ברגע שנולדים בשביל לתת עיקביות לבן תאומים?? כאילו אני כל כך לא עקבי שזה מעצבן אותי וקשה לי לעשות הרבה דברים שאני צריך אז השאלה שלי היא מאיזה כוכב ובאיזה מקום והרמוניה שלו הוא נותן יותר איזון לזה?? כאילו המזל שלי לא עוזר וגם לא האופק שלי וגם לא הירח שלי לא עוזר לי בזה אז יש אולי כוכב מסויים בבית מסויים ומזל מסויים שיכול לשנות את זה אצלי???? טליה התשובה לזה מאוד חשובה ודחופה בשבילי.... אז אם את יכולה בבקשה לענות מהר הפעם!?!?..... בבקשה ממך.... תודה מראש אור ואהבה לכולם... tksr נ.ב. טליה יש לי עוד מעט יום הולדת סוף סוף וזה גם אומר שגומרים ללמוד באותו יום איזה כיףף היום הולדת שלי מסמל עוד שנה פחות ללימודים ומסמל התחלת החופש...... (זה אומר בכלל משהו???) ................. שלך שוב tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
TKSR יקירי B-)

איזה כיף לך שיש לך סוף שבוע כל כך ארוך....... אז אתה מדבר על חופש?!? כ`שתצא לעולם` אולי תבין, שהזמן הזה שלך, הוא החופש האמיתי.;-( לא, סתתאאאאם. אני לא רוצה לבאס אותך. אבל חופש אמיתי זה משהו אחר לגמרי. להיות חפשי, אין פירושו לעשות ככל העולה על רוחנו. להיות חפשי, פירושו , שחרור מכל השפעה רגשית, או של האישיות, העשויה להוות מכשלה בדרך ליישום הידיעה הפנימית. להיות חפשי, משמעו לדעת בדיוק מה אנו צריכים לעשות בזמן נתון. ללא שיפוט, ללא פקפוק, ללא קונפליקט. לדעת להחליט בבירור בין ``שחור`` ל``לבן``. כאן אין כל גווני ביניים. אין זה חופש של אנרכיה. זוהי החרות לבחור בין מה שנכון עבורנו, לבין מה שאינו נכון עבורנו. כאשר אנו מרחיקים את המחשבות המסמאות את עיננו, כאשר אנו מדמימים את השכל - שמדבר על מה כדאי לנו ומה לא, עולה הקול הפנימי, הנחוש. זה שיודע. שאינו מתלבט. ידע הלב. את הקול הזה, אנו לומדים לזהות, בעזרת הרצון העז המלווה אותו- להיות חופשיים. באמצעות הדחף להיות במרחק מן הרגשות והמחשבות, שאינם מזוהים אתנו. ברגע שאשלייתם נגלית לנו, נפתחים שערי ההבנה ואנו יכולים לרדת לעומק המשמעות של הפסוק: ``והוציאם מעבדות לחרות ומאפלה- לאור גדול``. התענוגות החושיים , העצב והמועקה, הכאב והייאוש הם אותות ברורים להזדהותנו עם הצל ולמידת העצמה של חכמת הצל. דווקא בשל חופש הבחירה שניתן לנו, מכוח האהבה האוניברסלית, אנו הם אלה, היכולים לנתק את השלשלאות הקושרות אותנו, באזיקים, אל ``תענוגות החומר``. שכן אלו אזיקים שאנו שמנו על עצמנו, במו ידינו. להיות חפשי, משמעו לפזר את הדוק האפלולי, המניח לנו להאמין בחולשתנו, בחוסר האונים שלנו לנוכח ``המציאות.`` לחשוף את אור האמת, שמפניה אנו כה חרדים. לוותר על ההזדהות החושית , באופן מוחלט. על מנת לגלות בתוכנו, את אותו חלק, טמיר, אלמותי, שאינו נבדל מן האושר האינסופי, מן האחדות המוחלטת. להיות חופשי, משמעו להתחייב לאור. להתחייב לאור, משמעו להשמיע את בשורת האור, לכל אוזן קשבת ולכל לב פתוח וזאת, למרות האטימות (של החומר) השוררת בעולמנו, עולם החושים ולמרות ההתנגדות. להתחייב לאור, משמעו להיות חופשי מכל שריד של אשליה ולהיות מוכן לתרום לגאולתו השלימה של העולם, כדי להבטיח את ההתפכחות וההתחוורות, גם לאלו הבאים אחרינו. לגבי נגה, אני לא יודעת למה זה משנה לך, אבל היא דלי עם אופק עקרב וירח במעלה האחרונה של השור. לגביך באופן ספציפי, האופק שלך (אם השעה שמסרת לי מדוייקת) הוא 29.59 באריה! נכון שחסרה רק עשירית מעלה לבתולה. אבל זה עדיין עשוי ליצב אותך. מה עוד שהשמש שלך קרובה מאד לבית אחד עשר (הבתים הקבועים) ועושה שישים מעלות לאופק. כמי שיש לו ארבעה כוכבים בסימנים הקבועים (שניים מהם שליטים) + אופק בסימן יציב, יש לך מספיק יציבות ;-( אני במקומך לא הייתי דואגת ליציבות, אלא למצב הרגשי-עצבי שלך. וזה משהו, שדרך רוחנית ומדיטציות יכולה לפתור. כמו גם יצירתיות. ממליצה לך מאד על תחום אומנותי כלשהו כמו משחק, מוסיקה, נגינה, ריקוד, או אדריכלות ועיצוב. אני לא יכולה להצביע על כוכב ספציפי, אבל מה דעתך על הונוס בשור? ועל הפלוטו בעקרב? ו.......TKSR, אתה צריך ללמוד להעריך את עצמך יותר, B-) טוב, אז אני רצה לכתוב לדוארנט שלך. (למרות שהתכוונתי לעשות זאת אתמול, לא הצלחתי להתפנות) L&L TALYA
 

אלדר

New member
תודה רבה טליה על הכל עד עכשיו....

אבל יש לי בעיה אחת שאני לא מצליח לסים עליה את היד (מין ביטוי כזה) נכון שצריך להשתיק את השכל הרבה יותר אבל איך אני אמור לעשות את זה במצב הזה: נכון שסיפרתי לך כבר על אותה אחת? (אני חושב שכן) אז הבעיה שלי איתה באותו הזמן שהרגשות והאני הפנימי שלי נמשך אליה כל הזמן וגרם לי לעשות הרבה דברים ולעומת זות המוח שלי אמר לי אחרת (כיאה לבן תאומים) וכל הזמן חשבתי לי למה אני עדיין נמשך אליה כל כך ולמה אני לא מפסיק לחשוב עליה ועוזב בכלל את אותו הזמן שיהיה כל כך נפלא אז במצב הזה שהאיתי בו היא ``דחתה`` אותי אני אמור להשתיק את השכל שלי ואז הוא שוב ירדוף אחריה כי זה קרה כבר ויקרה שוב אם אני לא ישלוט אליו עד שהיא תהיה מוכנה לחשוב אחרת כי כרגע אני חושב שהיא עוד כועסת עלי מאוד אז טליה מה אני יכול לעשות להפסיק לחשוב שאני צריך לעזוב את הרגשות שלי אליה שאין לי מושג מאיפה הם באוו או ללכת שוב אחריה ולהשתגע??? אני לא יודע מה לעשות וכרגע אני תומך נערץ במוח שלי כי זה נראה לי הדבר הנכון לעשות ובקשר לזה שאת המלצת לי לעסוק באומנות את כבר צודקת אבל יש בעיה אחת אני עוסק בכמה תחומים של אומנות ואחד מהם הוא ציור אבל על כל דבר שאני מנסה לצייר אני רואה על הדף אותה ושום דבר אחר לא נמצא שם... ובפיסול אני מוכשר מאוד לפי מה שהמורים אומרים עלי כל הזמן ואני הולך ב-י` למגמת אומנות 10 יחידות אז....... אני מאושר לעסוק באומנות ממש וזה מאוד משמח אותי אבל יחד אם זה הקטע שלי איתה מאוד מעציב אותי ובגלל זה קשה לי להתרכז באומנות לרוב ואני מרחף מאוד ולמשל אני האיתי הכי טוב ב-ו` בשיכבה שלי במתימטיקה ועכשיו מאוד גרוע אני חסר יכולת להתרכז בהכל..... ועוד דבר אני הלכתי לחוג קצר במדיטציה אבל אני לא יכול להכנס לזה אם רגשות שליליים ככה שלרוב זה לא משפיע עלי ורק נותן לי שלווה זמנית בראש אז מה את רוצה שאני יכול כבר לעשות אני לא מסוגל לשלות ברגשות שלי.. אם יש לך פיתרון אני ישמח לשמוע אותו (רק בלי כדורים לקחת בבקשה כבר שמעתי על זה) תודה מראש טליה אור ואהבה לכולם... שלך tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי שוב TKSR B-)

האם קבר קיבלת את הדוארנט? טוב, אז לגבי הרגשות, איןכל כך מה לעשות ואני האחרונה שאמליץ לך על כדורים! אני מאד לא מאמינה ב`פתרון` שכזה אבל מדיטציה יכולה לעזור. למרות, שישנם סוגים רבים של מדיטציה, יכול להיות שבשלב הראשון, תתאים לך מדיטציה של הרפייה עם דמיון מודרך, על מנת להרגיע ולצנן את עצמת הרגשות והאמוציות שאתה חווה. אמרתי שאין כל כך מה לעשות, כי חוויות של אהבה נכזבת, הן לחם חוקם של מתבגרים רבים וזה נראה כמו איזשהו `שיעור` ברגשות. כמו שיש שיעור מתמטיקה, או שיעור לשון או שיעור ספורט וכו` אז זהו שיעור שמלמד לחוות רגשות. וכמו ששיעור ספורט יכול להתיש אותנו מבחינה פיזית, כך שיעור ברגשות יכול להתיש אותנו מבחינה רגשית. אם תסתכל על כך מפרספקטיבה כזאת, יהיה לך קל יותר עם החוויה הרגשית, כי כפי שאין צורך לחוות טרגדיה כשמפסידים במשחק כדורסל למשל בשיעור ספורט, כך תדע, שאתה עדיין יכול להיות אידיאלי עבור מישהי אחרת, או אפילו עבורה בתקופה אחרת של החיים. ;-) ולא תהפוך זאת לטרגדיה נוראה. צריך לדעת לקחת דברים בפרופורציה. ויש לך כפי שכבר אמרתי אפשרות להתנתק מן הרגש. אבל זאת לא הכוונה וגם לא רציונליזציה של הרגש. אלא התבוננות מעמיקה אל הרגשות פנימה, מתוך חמלה,סליחה וקבלה, שזהו המצב הרגשי. לתת לו לגיטימציה ולהתחיל לאהוב את הרגשיות שלך. כי עם כל הכבוד להגיון, השכל הרבה פעמים מקלקל לנו בדרך הרוחנית יותר משהוא מועיל. הוא אחראי לתפישת הנפרדות. אז קח אותו ב- eas L&L TALYA
 

אלדר

New member
טליה את חושבת ש3 שנים אפשר לעשות ספ

ספורט רצוף כל דקה??? בלתי אפשרי ובזה אני לא מוסיף מה שעובר עלי זה כבר 3 שנים ויותר כל דקה כל שעה וכל יום ואי אפשר לעשות ספורט כל כך הרבה זמן ככה שאני לא הופך את זה לטרגדיה וזה לא יגיע לשם אבל כמה כוחות יש לבן אדם לסבול כל כך הרבה ``זמן`` רוב הכוחות שלי נגמרו.... ומי אמר שזו אהבה נכזבת?? (זו כנראה כזו אבל זמנית עד ש``היא`` תתפכח ותבין) ובקשר למדיטציה אני חשבתי על זה כבר ובדקתי אבל אני לא חושב שאני יוכל לעשות כזו במצבי (חוסר ריכוז מחשבות שליליות ממש לא טוב למדיטציה) אני צריך כודם להתנתק מהרגשות החזקים אצלי כדי להתרכז אבל אני לא רואה דרך לעשות את זה באופק וגם לא בזמן הקרוב.... אני כבר יכתוב את ההמשך בפעם אחרת טליה אני פשוט צריך לזוז לבית הספר.... אור ואהבה לכולם... tksr
 

Tal_Ya_Tal

New member
חוסר ריכוז ומחשבות `שליליות` tksr ;-)

חוסר ריכוז ומחשבות `שליליות` אמנם לא עוזרים הרבה למדיטציה tksr, א ו ל ם המדיטציה `עוזרת להם` L&L TALYA
 

אלדר

New member
אבל איך אפשר להתרכז בה????

כשאני ניגש לעשות מדיטציה אני בה אליה אם מחשבות ``שליליות`` ואני לא מצליח להפטר מהם ככה שאני לא מרוכז והמחשבות שלי נודדות מפה לשם אבל תמיד בהקשר למה שעבר עלי אז טליה תגידי לי משהו אחד טוב?? את אומרת שהמדיטציה עוזרת למחשבות אבל איך לכל הרוחות (סליחה על הביטוי) אני אמור לעשות את המדיטציה שבא צריך ריכוז מינימלי??? שאותו אין לי.... ככה שטליה נכון שזה עוזר למחשבות המדיטציה אבל לא כשאי אפשר לעשות את המדיטציה כי ככה היא לא עוזרת לי שאי אפשר לעשותה...... אני ימשיך לכתוב לך על העניין הזה בהודעה חדשה למעלה... אור ואהבה לכולם...
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי נרקיסית B-)

נכון יפה? טוב, זאת נגה השיר לקוח אגב מחוברת שירים שנקראת `הלב POE`M` שגם הועלתה בתור מחזה ב`צוותא` B-) L&L TALYA
 
למעלה