../images/Emo92.gifכואב לי נורא.......
שלום לכולם אני חדשה כלומר עד כה לא הצלחתי לכתוב רק התבוננתי מהצד ובכיתי עם כולם. אני לא יודעת מהיכן להתחיל וכמה זה יעזור לי אני פוחדת להיזכר והפחד משתק אותי.... השאלה האם אי פעם אוכל להשתחרר !!!! מה לעשות כדי להשתחרר ???? איך אפשר לזכור את מה שהודחק כל החיים ורק בגיל 40 לאחר לידת ביתי התחלתי להבין שמשהו לא בסדר איתי. קשה לי מאוד אני לא יודעת מהיכן להתחיל אולי למישהו יש עיצה בשבילי.
שלום לכולם אני חדשה כלומר עד כה לא הצלחתי לכתוב רק התבוננתי מהצד ובכיתי עם כולם. אני לא יודעת מהיכן להתחיל וכמה זה יעזור לי אני פוחדת להיזכר והפחד משתק אותי.... השאלה האם אי פעם אוכל להשתחרר !!!! מה לעשות כדי להשתחרר ???? איך אפשר לזכור את מה שהודחק כל החיים ורק בגיל 40 לאחר לידת ביתי התחלתי להבין שמשהו לא בסדר איתי. קשה לי מאוד אני לא יודעת מהיכן להתחיל אולי למישהו יש עיצה בשבילי.