מקום תחת השמש

מקום תחת השמש

תראה סקסו, אני יודע שיש לך חולשה בלתי מוסברת לשירותים במקומות ציבוריים, ואובססיה מתפתחת לעפיפונים ארוכי זנב, אבל היית צריך להיות שם אתמול, כדי לחוות בעצמך... שעת אחר הצהרים. השמש רק התחילה לפנטז על שקיעה נינוחה במעמקי הים, וכבר הספיקה לשכוח מלהט הצהרים המעיק. רוח מערבית כבר התחילה להצמיח ברבורים חביבים על קצוות הגלים ולהטריד אמהות היסטריות, רדופות עוללים. המקום עצמו הוא נחמד, נחמד מאוד אפילו. המיקום הוא זה שעושה את המקום, ולמרות שהאוכל לא מתעלה ברמתו מעל מסיבת סיום בבית ספר יסודי, הרי שהשולחנות השקועים בחול, הרוח המלטפת, השמש הנעימה ומעל הכל הים, הים החיפאי, לא זה התל-אביבי מוקף הבטון ומורעש המכוניות, החוף הדרום חיפאי הוא החוף הכי רחב, הכי פתוח, וכשיושבים שם, מרגישים את זה... זה התחיל בזה שהמלצרית לא לבשה כלום. לא, אל תנעץ מבט כזה המום, אני רציני. רק במבט שני ושלישי (שבאו לפני הרביעי והחמישי, תודה ששאלת...) הצלחתי, בקושי (תרתי משמע) להבחין בשתי פיסות הבד הזעירות שבוודאי לא היו מצליחות להיתלות ולו גם כזנב זנבו של עפיפון קטנטן בארץ הגמדים. אני משוכנע שהיא חשבה שהיא לובשת משהו, אבל מי אני שאתווכח... והיתה בירה. עם כל הכבוד לגל הבלגי-בלונד ששוטף אותנו, תמיד אני נכנע למכסיקנית צוננת, ל``סרווזה`` שאגלי המים המתהווים מסביבה, מתחילים לגלוש מטה באיטיות, תוצאת העיבוי הנוצר ממגע החום החיצוני וקפאון הבקבוק. פלח הלימון נדחק לו פנימה, מרכז סביבו מצבור בועות גז עולזות שכאילו עטו על הפלח הטרי כדגי פירניה שמצאו בתולה תמה במים גועשים. אתה יודע, יש טרנד כזה שמעודד בירה ``קשה``, כזאת שטעם השעורה (הכישות, למי שמתעקש) עדיין נידף ממנה, אבל אני כשלעצמי מעדיף אותה ידידותית, טעימה, ערבה לחך, לא מקשה את החיים. והקורונה, הקורונה הזאת היתה כל כך במקום, שהיה בוודאי צריך להמציא אותה אם לא היתה שם כבר. אז הבירה, והשמש, והרוח, והים, והרגלים שמבוססות בחול, והעליצות שהשתלטה עלי לקראת אמצע הבקבוק השני, והרגיעה הזאת מתלאות היומיום, ושני הפעוטות שמצאו תעסוקה בחול, בולעים מן הסתם אבנים ומטרידים את העוברים ושבים, ופתאום העולם הזה נראה כמו מקום שלא כל כך רע לחיות בו... סופר סתם
 

עינת.. :-)

New member
אח סופסופר........

כותב יפה כתמיד.... רק אני עושה לי פה עכשיו רשימת מסקנות: לא הים של תל אביב, אלא של חיפה... לא המלצריות של תל אביב, אלא של חיפה... לא בירה בלגית, אלא מקסיקנית.... אח.... באיזה עולם נפלא אתה חי, סופר..... (רק.... נדמה לי שהיה פה צליל של קונטרה...) ע י נ ת . . סליחה.... לא יכולתי להתאפק...
 

סו

New member
חול וחול וחול

ארמונות לא בנית איתם??? כשלתוך היד אוספים חול וים ויש עיסה נעימה סוגרים לאגרוף קטן וטיפה בורחת משם מלמטה ועוד טיפה שעה שעתיים עד שהשמש כבר לא שם אמא צועקת נו תבואי כבר אבל כולי שקועה בארמון הטיפות שלי הדייג כבר קיפל את החכה אמא נו נו יש עוד נסיעה אני מנצלת שנייה כשהיא מחליפה סנדלים ובורחת לה שוב לים הים שלי כבר לא כחול הוא אפור שחור אני מסתובבת רק בסוף אחרי שעברתי עוד קו דמיוני מחוץ לשובר גלים כשאני כבר חוזרת היא רק צוחקת את כחולה את יודעת את זה? אז מה חדש טוב תיזהרי מהזפת כאילו שאפשר להיזהר הכל כבר חשוך סגרתי את הים הדייג כבר ניקה להם ת`מעיים ואני שם איתו מפלשת להם בכל הצנרת מפוצצת להם את בלון האוויר אחר כך היא תטגן אותם אני אקרא לזה צ`יפס ורק כשאפגוש חבורת ילדים גדולה אבין שרק לצ`יפס שלי יש ראש וזנב אצל שאר הילדים זה משהו מלבני ומשעמם עוד פעם איבדתי כובע אבל אני כבר רדומה מאחורה מחר בבוקר אתעורר להרים
 

סו

New member
סופר`קה תודה

תודה סופרק`ה בזכותך חזרתי 22 שנה אחורה לזיכרונות מנואיבה
 

Cגל

New member
סווווווווכריה שלי...

את יודעת, יש כאלו שאם מחזירים אותם 22 שנה אחורה, הם חוזרים ל... (*** של האמא שלהם...)
 

סו

New member
******

סיגלייה לא פייר לא פייר עד שהוצאתי מענת וליאתוש הסבר על רולס רוייס את באה לי עם כוכביות??? טוף אני אלך לברר עם אמא או עם אחותי נראה מי ער
 

giulietta

New member
וואו סו.....

איפה המקום הקסום הזה? ואיפה מסתתר הכשרון הזה שלך?......מעורר געגועים.......לאנשהוא......
 

סו

New member
תודה

אחרי הרבה שעות באקדמיית תפוז גם קוץ מגלה רגע של חסד בין אותיות....
 

סו

New member
מורתי.....

פרח משכר לעיתים ומשגע קוץ פוצע אבל נוגע תודה שרה אנג`ל
 
ארמונות בחול

...וכשאני הייתי ילד, לפני המון שנים, במקום ההוא שבו גדלתי, אבא היה בונה איתי ארמונות נהדרים בחול. ענקיים. אני הייתי רץ עם הדלי לתוך הים, מביא את המים, והוא היה מערבב אותם עם החול הלבן שהיה לנו שם, יוצר עיסה מוצקה, ומוסיף את זה לארמון. וכשהארמון היה גמור, והיה מגיע ממש לגובה המותניים שלי, היינו מקשטים אותו ביחד עם צדפות, ויוצרים סביב הארמון תעלה עם גשרים. עד כדי כך משקיען היה אבא שלי, שהיה מביא את החוטים מהחכות שלו, ובונה ממש גשרים תלויים על פני התעלות שאני הייתי חופר (זאת אומרת, שהוא היה חופר...). ואת יודעת, מה היה בתוך התעלות האלה? היו תנינים. כי כשהאויבים היו חוצים את הגשרים כדי לתקוף את המלך ואת משפחתו ולחטוף את הנסיך, השומרים הנאמנים היו עושים להם אמבוש, ומשליכים אותם לתעלות. כדי להשביע את רעבונם של התנינים. אבא היה אומר שזה לא ככה. שהתנינים נמצאים שם רק כדי למנוע מהאויבים לחצות את התעלה בשחייה. ושהשומרים לא היו עד כדי כך אכזריים. אבל אני... מה`כפת לי אני... אני רציתי דם... שהשומרים יקרעו את האויבים המנייאקים... ואחר כך, בערב, כשכבר היה קריר, היו מלבישים אותי בסוויטשירט, ואבא היה לוקח אותי דרך מזח הדייגים הביתה. ושם היינו מתמוגגים, ומסתכלים על הדייגים, איך מנקים את הברבוניות... והוא היה קונה איזה שני קילו, ובבית, אמא היתה מטגנת אותם בשמן עמוק, את הקטנות האלה, והיינו אוכלים אותן כאילו שהיו צ`יפס... כמו אצלך. שיווווו, סושי... תראי מה עשית לי... תראי לאן הבאת אותי... לזכרון ילדות כל כך רחוק... וכל כך מתוק... תודה סושי. סקסופון
 

לבונה

New member
אני עושה הסבה מקצועית!

והולכת להיות מלצרית! מה זה פה? כותבים רק על מלצריות? וואלה יופי! E!!!
 

הקצין

New member
כתיבה נהדרת , אבל המקום ... צד שני

וכך אני יושב לי בספינתי מול חוף יפה בדרומה של חיפה , נותן לשמש ללטף את גופי , לוגם לי קוקטיל ורדרד שהכינה לי זוגתי להפלגה מיתבונן בגופה השזוף אשר כולו חשוף לשמש ועל הסיפון הקידמי מתמזמז לו זוג נוסף שהצטרף להפלגה וגופם מבריק לאור השמש . הספינה נדה קלות בקצב הגלים , ריח משכר של ים קופצים למים לשחית ריענון ולשטיפת הזיעה הניגרת מהשמש , מצטידים בציוד צלילה וקפיצה ודממה ... קולות ביעבוע בקצב נשימה לאט לאט שוקעים יורדים לכיוון הקרקעית ולשונית ,צופים בניפלאות הים דגים אי אלו לוקוסים וחוזרים לספינה , הטבח מנקה את הדגים ומכין ארוחת צהריים , לוקוס מתובל עים ירקות אמממממממממ. ואיך אפשר ללא הבירות אחחח , לגימה של בירה צוננת כזאת שאתה מרגיש איך היא חודרת לך לתוך הנשמה מקררת אותך מבפנים , נותן לטעם לפוג מעט ושוב לגימה , אתה וזוגתך , לא מעניין אותך אף אחד , לא רואה כלום רק את גופה הבוהק לו כך כמו מלאך או איזה בת ים . שוקע לך בריחות הים המעורבות בריח זוגתך ....... פשוט מהמם ......... ועוד יום של כייף נמוג לו ונעלם . ממני קצין וג`נטלמן
 

סו

New member
ריח הים

אך איזה כיף מסתבר שהיו זמנים במערב בתוך הים נשאר איזה לוקוס?
 

הקצין

New member
היו זמנים ?????????

זה היה אתמול בבוקר ............ ולוקוסים אם רוצים ויודעים .... גם מוצאים < 2.5 קג` עד 12 + !!! > יש עדיין במקומות שלא כולם מגיעים ושוחטים ............!!!!!!!!!!!!!! ממני קצין וג`נטלמן
 
למעלה