מצעד הדברים המעצבנים בממנים

ענתי80

New member
הזכרתי רק את כתב היד לא את סדר התשובות

או את היכולת לנסח תשובות אלה כבר דברים אחרים שהם אכן חלק ממטרת הממ"ן, אבל על כתב היד אין סיבה וגם לא הוגן להוריד נקודות.
 

Fingertip

New member
אגב כתב יד

היה לי מנחה שהכתב יד שלו היה ממש נוראי. אז מה שהוא עשה, זה בדק את כל המטלות, וניסח הערות ממוספרות. בכל פעם שהייתה לו הערה הוא כתב את המספר, ואז אחרי שהוא בדק את כל המטלות הוא העלה לאתר הקורס את כל ההערות הממוספרות
. אהד.
 

Fingertip

New member
לא תמיד ../images/Emo4.gif

והוא גם הנהיג את זה רק לקראת מטלה 13 או משהו כזה, אז בכלל
. אהד.
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif כל כך נכון !

ובהזדמנות חגיגית זו, סתם ככה חשוב לי לציין, בתץור סטודנט שסיים כבר את רוב התואר: רוב גדול ומכריע של המנחים והמנחות שאני זכיתי להיתקל בהם הם אנשים נחמדים ומקסימים ומתחשבים שיעשו המון בשביל שהסטודנטים שלהם יצליחו.
 
טיורינג ומנחה 1 לא מרבה לכתוב בפורום למרות

שסיימתי תואר ראשון באופ והסמסטר מסיימת תואר שני ובכל זאת כל הכבוד לכם. קצת הומור לא היה מזיק גם למנחים אחרים. היות ולא הגעתי לאף מפגש אני לא מכירה את המנחים אישית אבל רובם עוזרים ותומכים בסטודנטים. מקצתם סתם מקלקלים את השם הטוב של הפתוחה וגורמים לי להצטער שבחרתי במסלול הזה אבל בסה"כ ההערות שלכם העלו חיוך על שפתי ונחמד לקרוא ושמחה תמיד לראות הערות של מנחים שמעיזים "להיכנס" לגוב האריות ואפילו תופסים ראש עם הסטודנטים כה לחי.
 

xer

New member
סידרתי את החומר שלי,ונזכרתי בדבר מעצבן במנחים

וזה שבסמסטר הזה קיבלתי ממ"ן עם כתמי קפה על כל הממ"ן. לפחות קיבלתי ציון טוב בבחינה
,אולי היא פיצתה אותי על זה
 
קודם כל ברוכים הבאים למנחים!

אני דוקא כן שמחה שאתם כותבים בפורום ויהיה נחמד אם עוד מנחים יבואו בעיקבותיכם! רוב הבעיות שצינתם בהודעותיכם ניגרמות לדעתי או לפחות מהניסיון(מר בחלקו...)מחוסר דיאלוג בין הסטודנטים למנחים שגורם לכך שהמנחים לא מיודעים לגבי קשיים מסוימים של סטודנטים מסוימים בקורסים שהם מלמדים,אני למדתי כמה חשוב והכרחי לטלפן למנחה עם התחלת הלימודים,לשוחח איתו להסביר לו את קשיי,כיצד הם משפיעים על תיפקודי בלימודים,לבקש ממנו שלא יתרגז שהעבודות שלי לא מודפסות כי לא לכולם יש אפשרות כלכלית להחזיק מחשב ומדפסת,דיאלוג כזה יכול לחסוך הרבה תקלות והתרגזויות. שלכם חנה גונן
 

Fingertip

New member
../images/Emo45.gif

למשל, כשלמדתי תורת המידה בצבא, התקשרתי למנחה והסברתי לו שלפעמים המטלות יגיעו קצת מלוכלכות (בוץ וכו' בשטח), ושלפעמים טיפה באיחור (לא תמיד יש סניף דואר קרוב), והתנצלתי מראש על זה שבד"כ אני לא אוכל להתקשר בשעות ההנחיה... אהד.
 
למעלה