מצעד הדברים המעצבנים בממנים

טיורינג

New member
מממ... מישהו ממורמר?

למקרה שלא שמת לב, רוב ההודעה שלי נאמרה בלשון הומוריסטית בלי כוונה לפגוע באיש (ונדמה לי שאפילו הצלחתי). ההודעה שלי היא לא "תלונה" משום סוג. למיטב זכרוני, אין לך צבע כחול על הניק, כך שאתה לא אחראי פה על מה יפורסם או לא יפורסם, ולמיטב הבנתי ההודעה שלי לא פוגעת/לא עושה שימוש במונחים מעליבים/לא מזכירה שמות של איש, בקיצור, אני לא כל כך מבין מה אתה רוצה ממני. ולגבי כותרת הודעתך "אל תפרסם פה את התלונות שלך" תרשה לי לא להיענות לצו הוד מלכותו (שנאמר בצורה כל כך מנומסת ורגועה שבאמת קשה לסרב לו, אבל בכל זאת אני אסרב).
 

נועה321

New member
../images/Emo6.gif

 

י ו ג ה 25

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

גדול!! אולי תנסה לנסח את מצעד הדברים המעצבנים בשיעור... נהניתי לקרוא...
 
../images/Emo45.gif - תמשיך לכתוב.. ../images/Emo13.gif

אני מניחה שלא רק על הממ"נים אפשר לצחוק.
 

מנחה1

New member
אוי אוי אוי כמה נכון כמה מדויק

במיוחד הסעיפים האחרונים - שונא שונא את אלו שסורקים למערכת.... ואני גם לא סובל את כל קבצי הזיפ, העריכה הגנדרנית עם ציורים וכו' שמנפחים את הקבצים סתם כך. קובץ וורד כל השאלות על הקובץ וזהו. ואפשר להוסיף - את אלו שלא עונים לפי הסדר, או ליתר דיוק שלא טורחים לערוך את העבודות כך שהתשובות תהינה לפי הסדר. את אלו שכותבים את הממ"ן על הדפים מהמשרד עם הלוגו בלי שורות ובלי שוליים.. - ואח"כ מתלוננים למה אין הערות. בכלל את אלו שלא משאירים שוליים להערות, לא שמעו על פסיקים ונקודות ועל רווח בסוף פסקה. את אלו שכותבים בעט נוזל משני הצדדים של הדפים הכי דקים שקיימים בשוק. את אלו שמחליטים להיות מקוריים ומדפיסים בפונט עלום שם וקשה לקריאה. את אלו שכותבים בעטים בלי קריאים בעליל.... את אלו שמגישים את הטיוטא עם הערות ופסים מסביב... + תוספות של הרגע האחרון בשוליים באופן בלי ניתן לקריאה בעליל... ואת אלו ששולחים את הממ"ן שבועיים אחרי שהיה צריך להגיש וכבר סיימת לבדוק...
 

ענתי80

New member
אגב כתב יד...

לא חסרים מקרים בהם הסטודנטים צריכים לפענח את כתב היד של המנחה
הממ"נים שלי תמיד מודפסים, אבל יש סטודנטים שאין להם את האפשרות להגיש עבודה מודפסת וחבל שלפעמים יורדות נקודות בשל כך, מה שלא נראה לי כ"כ חוקי...
 

טיורינג

New member
מה?!

בחיים לא שמעתי על דבר כזה - אם הכתב לא ברור אני מנסה להבין אותו. רק במקרים הנדירים מאוד בהם אני לא מצליח להבין ממש כלום, אני מוריד נקודות, וזה כבר בצדק - אם ניסיתי במשך 5 דקות להיאבק בכתב יד לא קריא, בממן לא מסודר, שכל סעיף מופיע במקום אחר בעבודה רצופה מחיקות וחיצים, אני חושב שזה רק טבעי שאוריד על זה נקודות. היכולת לכתוב ולנסח את הטענות באופן מסודר היא חלק מהמטרות של הממן, לא? ולגבי הכתב הלא ברור של המנחים - צודקת לחלוטין, אני ממש משתדל לכתוב הערות בצורה ברורה, וכיוון שיש לי כתב יד בעייתי אני מעדיף לקבל עבודות במערכת המטלות, ואז אני כותב את ההערות במחשב, ואין בעיה.
 

java3

New member
משעמם לכם בחופש או מה?

בהתחלה בא טיורינג, כנראה לאחר שהשתעמם מפיתוח מחשבי על חדישים, וכולה ניסה למצוא קצת חן בעיני הח'ברה. הלא כל הפוסט הארוך שלו נועד כדי שיוכל להגיד בסופו "הכותב הוא מנחה". ועכשיו בא מנחה1 ומתלונן על ההוא שכותב עם עט נוטף, ועל ההיא שמעיזה להשתמש בסיכות ורודות. מה השלב הבא? בטח יבוא מנחה שיכנה את עצמו אינשטיין ויתלונן על סטודנטים שמעיזים להשתמש ב- WORD 2003 ולא, רחמנא לצלן, ב- WORD 2007. אם אתם רוצים לשמוע את הצד השני, אז לאחר יותר מעשרים קורסים באו"פ אני מתחייב בפניכם שעל כל סטודנט 'בעייתי' עליו תתלוננו, אוכל להראות לכם מנחה לא פחות 'בעייתי': יש את ההוא שבכלל לא טורח לפתוח את הקבצים שנשלחים אליו ונותן ציון רק לפי השם. ויש את ההיא עם הכתב של נירולוג בפנסיה. ויש גם את ההוא שהפעם האחרונה בה התעניין בנושא הקורס, הייתה לפני עשרים שנה כאשר היה סטודנט ונדרש ללמוד למבחן.
 

Fingertip

New member
אבל את זה אנחנו קוראים כל יום

נחמד לפעמים לראות את הדברים מהצד השני. ומכיוון שאין פה לאף אחד מושג מי זה המנחה הזה, מה אכפת לך שהוא כתב את זה? במקסימום, אל תקרא ואל תגיב. אהד.
 

טיורינג

New member
מתוך הערך "הומור" בויקיפדיה

"הומור הוא תכונה או יכולת של בני אדם, עצמים או מצבים להיות או לעורר תחושות של הנאה, צחוק ובדיחות הדעת אצל אנשים אחרים. הומור יכול להתבטא בכל צורה של תקשורת — מילולית, חזותית ושמיעתית — הגורמת לתגובות כאלו אצל בני אדם". אנא נסה להבין שההודעה היתה הומוריסטית. כלומר, "לעורר תחושות של הנאה, צחוק ובדיחות הדעת אצל אנשים אחרים". נכון שיש כאלה שלא מבינים הומור, או שיש דברים שלא משעשעים אותם, אבל גם אנשים כאלה יודעים לזהות מתי משהו אמור להיות הומוריסטי, וככזה, אין צורך לקחת אותו ברצינות תהומית כזאת. אגב, טיורינג לא עסק בפיתוח מחשבי על משום סוג שהוא.
 

java3

New member
אהבתי את השימוש בויקיפדיה

מעניין מתי גם לסטודנטים יהיה מותר לעשות בה שימוש... והנה עוד משהו מויקיפדיה: "מכונת טיורינג (Turing machine) היא מודל מופשט לאופן פעולתו של מחשב...", ועכשיו בטח תגיד שאין בכך קשר למחשבי על. אז הנה משהו שאתה כתבת: "...אין צורך לקחת אותו ברצינות תהומית כזאת". האם הודעתך הייתה הומוריסטית או לא - זה רק הקורא יכול לקבוע. לדעתי היא הייתה הרבה דברים - הומוריסטית היא לא אחד מהם. מעניין לאילו תגובות הייתי זוכה אם הייתי פותח שרשור "בפורום מנחי האו"פ", הנושא את הכותרת - "דברים מעצבנים שמנחים עושים", ובו היה כתוב: כאשר מנחה טועה, לא מוכן להודות בכך ועוד מוריד לך ציון. כאשר מנחה טוען שהכתוב בספר איננו נכון. כאשר מנחה משתמש בבמה שניתנה לו כדי להטיף מסר פוליטי. אולי היו שצוחקים, אולי היו שלא (וכמו שאתה רואה אני שייך לצד של אלו שלא) - דבר אחד בטוח: זה לא היה שונה ממה שאתה עושה כעת.
 

טיורינג

New member
המרמור, המרמור

דווקא מעניין לציין שרוב רובם של המגיבים להודעתי הראשונה ראו אותה כמו שהתכוונתי - כהומוריסטית. אם אתה לא ראית אותה ככזאת זה לא אומר שהיא לא באמת כזאת. אתה כמובן יכול לפרש את ההודעה איך שבא לך, ולייחס לי כוונות זדוניות/נסתרות/שחצניות מכל סוג שהוא, אבל זאת בסה"כ הפרשנות שלך למה שאני כתבתי. אני אומר לך שלא לזה התכוונתי, אתה מעדיף לייחס לי כוונות אחרות, וכולם שמחים ומאושרים. כיוון שאני נמצא בפורום הזה (בעיקר כקורא) מאז שנת 2004, אני יכול להגיד בוודאות שראיתי עשרות (אם לא מאות) הודעות מהסוג שתיארת על מנחים. ומה רע בזה? זה פורום ציבורי, אנשים מביעים פה את עמדותיהם, ואם הדברים שציינת לגבי מנחים מעצבנים אותך (והאמת - הם באמת נשמעים מעצבנים, אני מקווה שאני לא חוטא בהם) אז תגיד אותם. לפי איך שאני מבין את הסביבה הוירטואלית הזאת, כל עוד לא פגעת באיש, לא ציינת שמות ולא העלבת במתכוון ובמפגיע, אין בזה שום רע. וכדי להסיר ספק (אם בכלל נותר) - אין ולא היתה לי כוונה לפגוע באיש בהודעה הזאת. רק כתבתי משהו (שלדעתי הוא) הומוריסטי בלי שום כוונה לרדת על אף אחד. (אגב, למה זה כל כך שונה מהודעות שונות שראיתי פה בפורום שמתארות מנחה כ"משעמם", "לא מתייחס לסטודנטים", "מזלזל בסטודנטים" ועוד כהנה - הכל ציטוטים מהודעות אמיתיות? לך מותר להגיד שמנחה הוא משעמם, אבל לי אסור להגיד שסטודנט מזלזל בעבודה שלו ושלי אם הוא מגיש אותה על דף טיוטה קרוע ומלוכלך?). ואגב טיורינג, אנא אל תעוות את דברי. לא טענתי שלעבודתו של טיורינג אין קשר למחשבי על, הציטוט המדויק שלי הוא ש"טיורינג לא עסק בפיתוח מחשבי על". למען האמת, אני לא בטוח שטיורינג זכה לראות מחשב אמיתי בחייו הקצרים, עבודתו היתה בעיקר תיאורטית ועל כך יעיד אפילו הציטוט שאתה הבאת - מכונת טיורינג היא מודל מופשט לאופן פעולתו של מחשב. אתה מכיר אולי מחשב שהוא מכונת טיורינג בדיוק כמו שטיורינג הגדיר אותה? כלומר סרט אינסופי, ראש קורא וכו'? אין כזה דבר, המודל נועד רק כדי לשרת מטרות תיאורתיות ולהגדיר את מושג הכריעות. אף אחד לא מממש מכונת טיורינג אמיתית (למרות שמחשבים שקולים באופן חישובי למכונות האלו ומכאן הכוח הרב של המודל של טיורינג).
 

Fingertip

New member
../images/Emo45.gif

כפי שכבר נאמר, ההודעה נכתבה בהומור. גם אם מישהו רוצה לייחס לה מסרים סמויים וביקורתיים כלפי הסטודנטים, אינני רואה סיבה מדוע אין לה מקום בפורום האו"פ. מה רע במסרים כאלה? במקרה הכי "גרוע", בעקבות ההודעה הזאת סטודנט יגיש למנחה מטלה שנראית קצת יותר טוב ותקל גם על המנחה. מה רע? אהד.
 

vicz

New member
הוא ממורמר, עזוב, היה לו גרוע בג'אווה

ועכשיו הוא אנטי צוות או"פ לכולנו היו קורסים קשים לכולנו היו מנחים פחות טובים ובטח ובטח שלכולנו היו מרכזים שאכזבו אותנו אבל זו לא סיבה תשתחרר תנשום הקורסים הולכים ונהיים יותר קשים ופחות הגונים וזה ממש לא שווה את העצבים שלך - במיוחד כשאתה מוציא אותם על כולנו
 

מנחה1

New member
בלי להכיר אני מצטרף...

מעבר לעובדה שאין פורום למנחים
מקום שהיה יכול להיות מאד נחמד... ברור שיש בנינו נחמדים יותר ונחמדים פחות כך גם בניכם. הפורום למיטב ידיעתי פתוח לכל מי שמגלה עניין באו"פ אז גם אנחנו בקטגוריה לא. אני הוספתי בחיוך, התייחסתי להודעה שנכתבה בחיוך
. ולמיטב הבנתי התקבלה בחיוך. אתם מקטרים פה בצדק (ולעתים שלא בצדק
) על המנחים אז... קצת הומור עצמי אף פעם לא הזיק לאף אחד. אני אישית אף פעם למשל לא הורדתי ניקוד לבעלי כתב יד לא קריא, מקסימום הוספתי הערה לפיה יתכן ולא הבנתי מה היה כתוב במקומות המסומנים ולהבא אני מבקש להשתדל..... (ואם לא הבנתי חומר חשוב אני חושב שזה ברור למי שכתב אף פעם לא הייתה פניה חוזרת בנושא זה). הכתב שלי גרוע להחריד ולכן אני מבקש/ דורש שיגישו לי במערכת המטלות ואז מקבלים הערות מודפסות.. אני לעתים נוהג להוסיף דף עם הערות, אני מאד משתדל כשאני כותב הערות ו/או מפנה למשוב שמפורסם באתר במקומות ספציפים. ו... אני מתריע בפני הסטו' על הסוגיה ומבקש ממי שלא מבין משהו ממה שכתבתי לגשת ואני אסביר בשמחה. יש שמנצלים את האפשרות במהלך השנים. אף פעם לא הורדתי ניקוד או "התנקמתי" באף אחד מאלו שצוינו ברשימה של טיורינג ובתוספת שלי. מותר לי לצחוק ואפילו להתעצבן (כשאני נחתך מהסיכות למשל )
 

java3

New member
ציניקן הוא אדם,

שכאשר הוא מריח פרחים הוא שואל היכן ההלוויה... מה לעשות, יש גם כאלו. בשום מקום לא כתבתי שאין כאן מקום להודעות כמו שכתבתם - להיפך. אבל ברגע שלחצתם 'שלח', אין לכם יותר שליטה על התגובות שתקבלו. חלק יצחקו ויריעו, חלק אחר יעדיף לשאול היכן ההלוויה. כשם שלהודעתכם יש מקום בפורום, גם לתגובות שמתנגדות להן יש מקום. כמו שכתב 'טיורינג', זהו טבעו של המדיום. ולומר שטיורינג מעולם לא עסק במחשב על, יהיה כמו לומר שניטשה מעולם לא עסק בהגות פוסט מודרנית.
 
למעלה