תאריך לא כזה משנה לי.. הייתי מעדיפה ב18 מאשר ב11..(אני חושבת) ודי כבר עם השומר הצעיר!! פעם שעברה לא באתי כי אין לי איך להגיע לראשון אז באמת די, תעשו את זה במקום נגיש! בת"א.