מפגש פורום פסח 2006

שמיקי

New member
תאריך לא כזה משנה לי..

הייתי מעדיפה ב18 מאשר ב11..(אני חושבת) ודי כבר עם השומר הצעיר!! פעם שעברה לא באתי כי אין לי איך להגיע לראשון אז באמת די, תעשו את זה במקום נגיש! בת"א.
 
למעלה