כן רציתי לומר, אבל
לא ידעתי איפה לשרשר. זבד הבת, מזכיר לי את זבולון, "עתה יזבלני אישי".. משמע, אנחנו מסכימים גם עם הבת. לפחות זה. במשטק פטריאכלי בנות זה היה כמעט בושה, שלא לומר בושה נוראית . אם כי זבד שהוא מתנה כמדומני, מתאים לבת, שהיא מתנה בפני עצמה ומרמזת על המתנות בעתיד |רמז קריצה| אם כי, שנו רבותינו "בת תחילה סימן לבנים"... וגו' ואם מחפשים סיבה למסיבה, אפשר לחגוג, ולקרוא לזה ברידה , או זבד הבת, או סבב הבעת, מה שלא יהי שיהיה במזל טוב! לגופו של עצם הענין, אם כבר יש סיבה למסיבה, אפשר לעשות הכל, ותלוי מי קהל היעד: אם זה קהל נשים בוגרות וגברים מעשני סיגר, יש לערוך סדנת טיפוח ויופי בשילוב פילאטיס למחילים. אם מדובר בקהל צעיר, אפשר פשוט לעשן בסבבה, כשיש סיבה למסיבה, ויש בנות בסביבה, אני לא מוצא צורך בטקסים. ומי שרוצה טקסים, יש באמתחתי כמה דגלים, אפשר למרוח עליהם צבע ורוד ולצייר מוצץ ורוד באמצע, ויאלה בלאגן!