מסיבת בריתה

naty 1

New member
לא להיסחף

זה לא באמת היה מצחיק.. למרות שכשאני קורא את "מקובל לומר שתהיה תחיית המתים. איפה? שטויות. אין תחיית המתים ולית דין ולית דיין", אני שומע משום מה באוזן איזה משה שמנגן את זה במבט מחמיר, וזה מסחיק אותי. התפוז החייכן זה היה רק להביע את הדעה של מי היו שבעת הכוכבים בסולם חוסר הטעם
יום טוב וחמים גם לתומכי / מתנגדי מצעד האומואיים
 
../images/Emo2.gif

אתה יודע מה עונשו של מי שחולק על דעתי! 40 מלקות ואתה יודע איפה, ב...טוסיק. סתם אל תדאג, יש הקלות על התנהגות טובה, אם 40% יגידו שאתה בסדר. אותי הצחיקה ההיסחפות. לכבות ולהדליק את האור בשבת - דיי זה ממש מצחיק. וגם.... אני, בחיים לא הייתי חושבת ללכת בכוונה בבגדים מצמר ופשתים. (זה מוכיח לי שאני לא עושה שום דבר להכעיס, אלא סתם מתוך סקרנות קולינרית וכללית)
 

naty 1

New member
אותי זה ממש

לא הצחיק. זה התחיל עם איומים במכות בטוסיק (לא הסתבכת קצת עם הפואנטה של ה-40%?) אחורי זה ההיסחפות שהצחיקה (מה מצחיק בזה שאנשים נסחפים? בטח כשאנשים טובעים את ממש נשפכת מצחוק...). חזרת על לכבות ולהדליק את האור בשבת (למה שוב לצער את ההורים? לא הספיק להם כל מה שהם סבלו ממך?) ובסוף מתברר שבאמת לא חשבת ללכת בכוונה בבגדי צמר ופשתים (איזה באסה.. למה לא לחשוב לפחות?) והכי גרוע, סקרנות קולינרית וכללית (מילא קולינרית? אבל למה כללית?) גם את בנוסף למינהלת, מקבלת 2 כוכבים בסולם הטעם הטוב (את התרגום למספר המכות לטוסיק משאיר לך). וביחס לכוכבים והסולמות, אמנם כלב נובאח אינו נושאח, אבל גם נביחות כל הלילה זה מתחיל להיות מעיק. אם לא תהיה ברירה, נצטרך להתארגן להתלונן אצל לה פיי שתחזיר כבר את האדמור. אפילו מחיקוני כבר היה עדיף
 

mndi gold

New member
בריתה,זו המצאה מוצלחת,של חברות הקיטריינג.

אך זה ממש לא אירוע דתי,
 

naf86

New member
מה שהכי טוב בבריתה

זה שזה תירוץ לאכול ולקבל מתנות.
 
לדעתי זה חלק מקמפיין הפמיניזם

וזה הכל. מה קרה? למה שלבן זכר יעשו מסיבה ולנקבה לא? אולי אם זה היה כרוך בלחתוך להם משהו הם לא היו מתלהבות כל כך
 
רק אל תזמינו בטעות מוהל שיכור

הוא עלול לחתוך בטעות יותר ממה שצריך וכבר היו דברים מעולם...
 
למעלה