../images/Emo2.gif
אתה יודע מה עונשו של מי שחולק על דעתי! 40 מלקות ואתה יודע איפה, ב...טוסיק. סתם אל תדאג, יש הקלות על התנהגות טובה, אם 40% יגידו שאתה בסדר. אותי הצחיקה ההיסחפות. לכבות ולהדליק את האור בשבת - דיי זה ממש מצחיק. וגם.... אני, בחיים לא הייתי חושבת ללכת בכוונה בבגדים מצמר ופשתים. (זה מוכיח לי שאני לא עושה שום דבר להכעיס, אלא סתם מתוך סקרנות קולינרית וכללית)