מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
גולף בראבו ישלך תמונות מתחנת...

ולסיום, אהבתי את מראה המערך
הזה הנכנס לתחנה. יש לנו ארץ יפה, צריך רק להתבונן.
גולף בראבו ישלך תמונות מתחנת...
קרית מוצקין- האהובה עליי ביותר- תוכל לשלוח אותם?
 

Golf Bravo

New member
עוד תמונה אחת שרציתי לחלוק

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
עוד תמונה אחת שרציתי לחלוק
אינני יודע על איזה רגש רוצה לפרוט הפרסומת הזו. אחרי עשרות שנות שירות (סדיר+מילואים) שמהן די נהניתי, המילים האלה לא נחרטו בזכרוני כמעוררות רגשות חיוביים. אבל, על טעם ועל ריח...
 

NNN747

New member
תודה רבה!! על התמונות המדהימות!!

עוד תמונה אחת שרציתי לחלוק
אינני יודע על איזה רגש רוצה לפרוט הפרסומת הזו. אחרי עשרות שנות שירות (סדיר+מילואים) שמהן די נהניתי, המילים האלה לא נחרטו בזכרוני כמעוררות רגשות חיוביים. אבל, על טעם ועל ריח...
תודה רבה!! על התמונות המדהימות!!
 

אורי404

New member
תמונות יפות. תודה!

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
תמונות יפות. תודה!
 

ארזS

New member
גולף בראבו

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
גולף בראבו
 

omersi

New member
תודה רבה!!!

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
תודה רבה!!!
תודה רבה על התמונות המעולות....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה