מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
מנחה לשבת

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
 

Golf Bravo

New member
את החיוך הזה אני מזהה מאיזה שהוא

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
את החיוך הזה אני מזהה מאיזה שהוא
מקום.
 

Golf Bravo

New member
ועכשיו אתם כבר ודאי יודעים

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
ועכשיו אתם כבר ודאי יודעים
שאני בין ברכות הדגים השייכות לקיבוץ מעין צבי (הוא הישוב בתמונה הראשונה) צופה לעבר הפסים על רקע זכרון יעקב
 

Golf Bravo

New member
עם עדשה טובה היה אפשר לחגוג

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
עם עדשה טובה היה אפשר לחגוג
כאן. לדאבוני, חלק מן המראות הנפלאים שראיתי היום נותרו רק בזכרוני הלא דיגיטלי.
 

urilei

New member
זה בהחלט נכון

עם עדשה טובה היה אפשר לחגוג
כאן. לדאבוני, חלק מן המראות הנפלאים שראיתי היום נותרו רק בזכרוני הלא דיגיטלי.
זה בהחלט נכון
האיכות של המצלמה באמת באה לידי ביטוי בתמונות ירודות, וקצת חבל
 

Golf Bravo

New member
דוהרת לה בין מים לשמיים IC3

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
דוהרת לה בין מים לשמיים IC3
אחת מרכבות יום שישי בצהריים.
 

NNN747

New member
אני לא מאמין!! סוף-סוף רכבת....

דוהרת לה בין מים לשמיים IC3
אחת מרכבות יום שישי בצהריים.
אני לא מאמין!! סוף-סוף רכבת....
אייסי 3 עם 5 מערכים בתמונה מלאה- תודה רבה!!! למישהו יש מושג באיזה קו עבדה התולעת הארוכה הזאת?
 

mister K

New member
באר שבע-נהריה

אני לא מאמין!! סוף-סוף רכבת....
אייסי 3 עם 5 מערכים בתמונה מלאה- תודה רבה!!! למישהו יש מושג באיזה קו עבדה התולעת הארוכה הזאת?
באר שבע-נהריה
במקרה ראיתי היום את הרכבת הזאת כשהגיעה לעכו בשעה 12:45.
 

Golf Bravo

New member
והנה מגיח גם מו-דו בדרכו

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
והנה מגיח גם מו-דו בדרכו
דרומה.
 

Golf Bravo

New member
צופר לי שכחלף על פני

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
צופר לי שכחלף על פני
למרות שעמדתי במרחק בטוח מן המסילה ולא הראתי שום כוונה לסכן את חיי. כנראה שהיה זה אות חיבה.
 

Golf Bravo

New member
ואז ניגשתי לתחנה...

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
ואז ניגשתי לתחנה...
לפני שלוש שנים בערך (ואולי קצת יותר), חן כתב באתר שלו ששר התחבורה החליט לפתוח מחדש את תחנת זכרון. ובכן סללו כביש חדש ויפה, בנו מגרש חניה עם תאורה, אבל התחנה, כפי שאתם יכולים לראות, עוד רחוק מלהיות פתוחה. השינוי הבולט היחיד בתחנה (בשלוש השנים שחלפו מאז ההכרזה) הוא שרכבת ישראל החליטה לגדר את הבניין. הרבה אחרי שונדליסטים השחיתו וגנבו את כל מה שאפשר לנתק מן הבניין (כולל חלונות ודלתות). קבלן הגידור שם שלט "רכוש - רכבת" איזו רכבת? נראה לי שרכבת העמק תצא לדרכה לפני שנוסעים יצאו מן התחנה הזו.
 

Golf Bravo

New member
המצב מאחור לא הרבה יותר

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
המצב מאחור לא הרבה יותר
מלבב מאשר מלפנים, עזובה והזנחה בכל.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gifלך מכול ה../images/Emo23.gif בקשתי לא מזמן

המצב מאחור לא הרבה יותר
מלבב מאשר מלפנים, עזובה והזנחה בכל.
לך מכול ה
בקשתי לא מזמן
תמונות של תחנת זכרון והנה צרפת תמונות של התחנה. תודה: ועצוב לראות אותך כך.
 

Golf Bravo

New member
אלה הם הקרונות היחידים העוצרים

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
אלה הם הקרונות היחידים העוצרים
בקביעות בתחנת זכרון יעקב. מחכים לתורם להכנס למחצבה שבבנימינה.
 

Golf Bravo

New member
האופק רחוק צפונה

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
האופק רחוק צפונה
בתחנת זכרון יעקב. הגשר המרוחק הוא מעבר הרכבת מתחת לכביש מס' 2.
 

NNN747

New member
גולף בראבו איך הגעת כזה קרוב...

האופק רחוק צפונה
בתחנת זכרון יעקב. הגשר המרוחק הוא מעבר הרכבת מתחת לכביש מס' 2.
גולף בראבו איך הגעת כזה קרוב...
למסילות- זה לא נחשב לעבירה- פריצה לתחום רכבת!!
 

Golf Bravo

New member
אבן דרך במסילה ושאלה

מנחה לשבת
בבוקר הסתכלתי על השמיים וראיתי רק חלב... כבר חשבתי לגנוז את הרעיון לצאת היום ולצלם, אך לשמחתי לקראת צהריים התבהרו השמיים די כדי לאפשר צילום, גם במצלמת חובבים. אז לכאן יצאתי. כיוון שזכרון חזותי הוא הדרישה הראשונה כדי להנות מהתחביב הזה, בטוחני שתזהו חיש קל את הישוב על ההר, וזאת לפני שתמשיכו בשרשור.
אבן דרך במסילה ושאלה
בתחנת זכרון יעקב. את הדרך שבה יש לקרוא את האבן למדתי הודות לחן. עכשיו מגיעה הקושיה הבאה. כיצד יש להבין את הכיתוב על קרון ר50105? בריבוע הימני כתוב למעלה REV ולמטה התאריך 19.12.2004 מה קרה בתאריך זה? האם קרונות עוברים "טסט"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה