מנחה לחג - 2

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
שוב ביער

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
שוב ביער
עצים ועצים. אגב, התחזוקה של החשמולת גם היא מחולקת ככל הנראה לאזורים תפעוליים ולכל אזור סימון שונה בפסים צבעוניים על עמודי החשמל ועל המשקולות המותחות את כבלים.
 

Golf Bravo

New member
מוסך

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
מוסך
בתחנת בלזינו (כ-1200 ק"מ ממוסקבה) עברנו על פני מוסך הקטרים הזה.
 

בועז ל

New member
אתה תכתוב בלטינית, כב' הרב יכתוב באנגלית


באותיות לטיניות , אין שום קשר לאנגלית :)
אתה תכתוב בלטינית, כב' הרב יכתוב באנגלית
 

down under

New member
מה שמדהים הוא שב-4 מלים אלו ברוסית

בבקשה
Punkt tehnicheskovo obsluzhivaniya lokomotivov
מה שמדהים הוא שב-4 מלים אלו ברוסית
רק אחת מי שדובר אנגלית/גרמנית/ספרדית לא יבין והיא השלישית, ה-אובסלוז'יוואניה.
שאר שלוש המלים הינן בינ"ל.

פונטק - נקודה
טכניקובסקובו - משהו טכני או של טכני או של טכנאים
לוקומוטיבוב - לוקומוטיב הוא קטר בהרבה שפות אירופאיות
 

Golf Bravo

New member
סובבן

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
סובבן
וגם חלפנו על פני כמה סובבנים בחצרות התחנות הגדולות. הנה אחד מהם.
 

Golf Bravo

New member
זוכרים את העבר

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
זוכרים את העבר
בתחנות רבות במזרח רוסיה ובמונגוליה עומד ציוד יפה בתצוגה.
 

Golf Bravo

New member
פרמי

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
פרמי
לתחנת פרמי II, בעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם, מגיעים לפנות ערב ביום הראשון המלא לנסיעה. העיר נמצאת סמוך להרי אוראל, על הגבול הגיאוגרפי בין אירופה לאסיה. אף שבעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם השעה היא שבע וחצי בערב, השעון בתחנת הרכבת מראה את זמן מוסקבה, שעתיים מוקדם יותר.
 

Golf Bravo

New member
המשך

פרמי
לתחנת פרמי II, בעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם, מגיעים לפנות ערב ביום הראשון המלא לנסיעה. העיר נמצאת סמוך להרי אוראל, על הגבול הגיאוגרפי בין אירופה לאסיה. אף שבעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם השעה היא שבע וחצי בערב, השעון בתחנת הרכבת מראה את זמן מוסקבה, שעתיים מוקדם יותר.
המשך
כנראה קישורים פנימיים הם שקוטעים את הודעותי.
מדובר בעיר פרם, סמוך להרי אוראל, על גבול אירופה-אסיה. שעון תחנת הרכבת מראה את השעה במוסקבה, שהיא שעתיים מוקדם מזו של השעון המקומי בפרם.
 

אלון 58

New member
פרם.

פרמי
לתחנת פרמי II, בעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם, מגיעים לפנות ערב ביום הראשון המלא לנסיעה. העיר נמצאת סמוך להרי אוראל, על הגבול הגיאוגרפי בין אירופה לאסיה. אף שבעיר /he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%9D_(%D7%A2%D7%99%D7%A8)" rel="nofollow" target="blank">פרם השעה היא שבע וחצי בערב, השעון בתחנת הרכבת מראה את זמן מוסקבה, שעתיים מוקדם יותר.
פרם.
 

Golf Bravo

New member
לעת ערב

מנחה לחג - 2
אני ממשיך בניסיונותי להיאבק במכשולים שמציבה לי מערכת תפוז בתקווה שלפחות חלק ממה שאכתוב יעלה.

לפני הנסיעה חששתי מאד מן הלילות, מעולם לא ישנתי ברכבת, הנסיעות היומיות שלי לעבודה קצרות מכדי להירדם, ובנסיעות ארוכות יותר, אני נוסע כדי לראות, ולא לישון. אולם נסיעה של שבוע רצוף ללא שינה עלולה להפוך חוויה לסיוט ולזאת לא פיללתי. לשמחתי מצאתי שאני נהנה מאד לישון על הרכבת. הטרנס-מונגולית נעה לאיטה, מהירותה הממוצעת היא 70-80 קמ"ש, לעיתים נדירות היא מאיצה לסביבות 100. הטילטולים עדינים ומרגיעים ורוב המסילה הרוסית מולחמת, כך שבמקום תקתוקים יש רק המהום עמום ותמידי של הדינמו כנראה בחוגון. תאי השינה מבודדים היטב, כך שרעשים מן המסדרון כמעט ואינם חודרים, על החלון ניתן להוריד וילון אטום המונע לחלוטין חדירת אור. הפעמים היחידות שהתעוררתי באופן לא מתוכנן משינה היו כאשר הוחלפו קטרים באמצע הלילה והצמדת הקטר החדש גרמה לרתיעה ורעש חזק בכל הקרונות.
הרכבת עוזבת את מוסקבה בחושך, בבוקר למחרת מתעוררים למראה שמלווה את הנסיעה כמעט לאורך ארבעה ימים שלמים: יער בלתי נגמר.
לעת ערב
דפיקה על דלת התא ובפתח ניצב אחד משני אנשי הצוות של הקרון, משדל אותנו לקנות בירה סינית במחיר 100 רובל לבקבוק. כדי לשמור על יחסים טובים כמובן שקנינו, באותו ערב, ובכל ערב אחריו, עד סין. אחרי 600 מ"ל של בירה במערכת אפשר להירדם נהדר. אחר כך, כבר בבייג'ינג, גילינו את הבירה הזו על מדפי הסופרמרקט ברבע מחיר.
 

down under

New member
כמה זה בשקלים 100 רובל?

לעת ערב
דפיקה על דלת התא ובפתח ניצב אחד משני אנשי הצוות של הקרון, משדל אותנו לקנות בירה סינית במחיר 100 רובל לבקבוק. כדי לשמור על יחסים טובים כמובן שקנינו, באותו ערב, ובכל ערב אחריו, עד סין. אחרי 600 מ"ל של בירה במערכת אפשר להירדם נהדר. אחר כך, כבר בבייג'ינג, גילינו את הבירה הזו על מדפי הסופרמרקט ברבע מחיר.
כמה זה בשקלים 100 רובל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה