עפ"י דרישת המנכ"לית אני גם עונה
מה דעתי עליה? כל הכבוד לה גם על ההצלחה וגם על זה שהיא נשארת יחסית נורמלית ומאוזנת על השיר החדש? יפה מאוד, very girl poweri על הקליפ? חצי פורנוגרפי, מה נסגר? על התדמית? שילוב טוב של ילדה טובה אבל עם התפרעויות כשצריך מעדיפה את בריטני של פעם או היום? נראה לי שאת של היום, כי היא יותר בוגרת ורואים את זה במוסיקה שלה למי היא יותר מתאימה? אין לי מושג כי אני לא מכירה את כל המעורבים, אבל אם היא בחרה בקווין, אפשר להסיק שהוא הבחור הנכון, בינתיים לפחות..