ממממ

omerdo

New member
../images/Emo77.gifממממ

מה דעתכם עליה בכלליות
מדהימה
על השיר החדש
מ-ה-מ-ם
על הקליפ החדש
עוד יותר
על התדמית שלה
חברת תקליטים מפגרת כל פעם דופקת את התדמית עוד יותר... מעדיפים את בריטני של היום או של פעם
החלטה קשה... נישאר בהתלבטות... למי היא יותר מתאימה-קווין או ג'סטין
מממ... עם ג'סטין היא היתה חבל"ז... אבל היא התחתנה עם קווין... אזזז, גם פה נישאר בהתלבטות...
 
בא לי לענות.. מקווה שזה פסדר..

-בריטני ספירס- מה דעתכם עליה בכלליות
-שומדבר אישי נגדה...לפעמים היא סתם מגזימה אז אני חושבת שהיא קצת טיפשה..או סתם איזו נגררת.. על השיר החדש
אהבתי.. על הקליפ החדש
אני לא מבינה קליפים אפילו שאני אשב ימים מולם...לא מבינה קליפים
על התדמית שלה
משחקת אותה זונע..
נו מה לעשות..החיים שלה.. מעדיפים את בריטני של היום או של פעם
בריטני של פעם הייתה ילדה לא חכמה. היום היא עוד יותר לא חכמה. למי היא יותר מתאימה-קווין או ג'סטין
שתישאר לנצח ובאושר ועושר עם קווין שלה. ג'סטין יכול לעבור אליי תודה.
מיכלה שאלון חביב למדי. להיות אהבתי
 
למעלה