ממוצע 85-86 שנה א'...

GBSTP

New member
ממוצע 85-86 שנה א'...

זה טוב? מישהו קיבל ממוצע כזה והתקבל למשרד נחשב? ומה קורה שממוצע כזה מגיע ממכללה (יחסית נחשבת)? משרדי עו"ד זורקים את הגליון לפח או שמעיפים עוד מבט?
 
למעלה