Brendan of DNA
New member
מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
עדיין לא הבנתי מה הקטע של המעליות.מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
מיועד לכיסאות גלגלים ועגלות תינוקותעדיין לא הבנתי מה הקטע של המעליות.
למה לא לבנות דרגנועים במקום? האם המעליות יהיו מספיק גדולות כדי שכל הנוסעים שיורדים מהרכבת ייכנסו לתוכן?
כן, אבל עם כל הכבוד לעגלות הילדיםמיועד לכיסאות גלגלים ועגלות תינוקות
חוק התיכנון והבנייה...כן, אבל עם כל הכבוד לעגלות הילדים
ולנכים, ויש כבוד, רוב הנוסעים ברכבת הם לא נשים עם עגלות ילדים! ייווצר לחץ עצום בהמתנה למעליות ובתוך המעליות, וזאת במקום שיבנו מספר דרגנועים כמו בכל תחנת רכבת תחתית נורמלית בעולם.
אין לי בעיה עם זה שיש מעליות.חוק התיכנון והבנייה...
על נספחיו השונים, התוספות והעדכונים מחייב כל בנין ציבורי, לרבות תחנות רכבת, להיות נגישים לאנשים עם מוגבלויות והדבר כולל התקנת מעליות. אני מניח שמעליות היו שם בכל מיקרה מכוח החוק ואם אלה מספיק גדולות, כמו בתחתית של לונדון, אז לא צריכה להיות בעייה. מה שמצחיק כאן שהתחנה אומנם נגישה אבל קרונות הרכבת זה כבר סיפור אחר לגמרי
אני זועםכן, אבל עם כל הכבוד לעגלות הילדים
ולנכים, ויש כבוד, רוב הנוסעים ברכבת הם לא נשים עם עגלות ילדים! ייווצר לחץ עצום בהמתנה למעליות ובתוך המעליות, וזאת במקום שיבנו מספר דרגנועים כמו בכל תחנת רכבת תחתית נורמלית בעולם.
סליחהאני זועם![]()
כתבת "נשים עם עגלות ילדים" למה מה? אין גברים עם עגלות ילדים.... וגם אם הרוב נשים, אתה לא צריך לתת בדבריך יד להנצחת האפליה!
*פגעתיסליחה![]()
אני מצטער שפדעתי בך. הייתי צריך לכתוב "אנשים", תוסיף א'![]()
אני בכלל גברסליחה![]()
אני מצטער שפדעתי בך. הייתי צריך לכתוב "אנשים", תוסיף א'![]()
לפחות שתי תחנות תחתית בלונדוןכן, אבל עם כל הכבוד לעגלות הילדים
ולנכים, ויש כבוד, רוב הנוסעים ברכבת הם לא נשים עם עגלות ילדים! ייווצר לחץ עצום בהמתנה למעליות ובתוך המעליות, וזאת במקום שיבנו מספר דרגנועים כמו בכל תחנת רכבת תחתית נורמלית בעולם.
מצטרף לדבריךלפחות שתי תחנות תחתית בלונדון
covent garden & ככר ראסל הן תחנות ללא דרגנועים ועם מעליות בלבד. המעליות שם עצומות בגודלן. נכנסים בכל מעלית כזו לפחות 30 איש לא בדוחק ובדוחק אולי כמעט 50 איש (!). הן יחסית מהירות ואני נסעתי המון בככר ראסל (דקה הליכה מהמלון) ולא זכור לי מעולם, שעות לחץ או שעות מתות, שחיכיתי יותר מדקה וחצי למעלית. עוד 20 שניות נסיעה, סה"כ הזמן המקסימלי מכניסה לתחנה ועד עמידה ברציף פחות מ-2 דקות, לעולם (נסעתי יותר מ-20 נסיעות הלוך/חזור בככר ראסל). עכשיו, תחנות כמו ככר פיקאדלי או המעגל של אוקספורד שצריך לרדת שניים או אפילו שלושה מערכים של דרגנועים ואז ללכת כמעט דקה במבוכים קלסטרופוביים של מנהרות ומסדרונות ואפילו לטפס כמה מדרגות (מעל מנהרות רכבת תחתיות יותר), כל ההליך של מכניסה לתחנה ועד הגעה להמתנה ברציף זה יכול לקחת בין 2 ל-4 דקות ! אם אתה לא רץ במדרגות מצד שמאל והולך "כמו בן אדם" במבוך המסדרונות.
ברור שהמעליות לא תספקנה. במקרהעדיין לא הבנתי מה הקטע של המעליות.
למה לא לבנות דרגנועים במקום? האם המעליות יהיו מספיק גדולות כדי שכל הנוסעים שיורדים מהרכבת ייכנסו לתוכן?
בגלל העומק הרב והמרחב הקטןעדיין לא הבנתי מה הקטע של המעליות.
למה לא לבנות דרגנועים במקום? האם המעליות יהיו מספיק גדולות כדי שכל הנוסעים שיורדים מהרכבת ייכנסו לתוכן?
אני בדיעה שצריך לשלב גם מעליות וגםבגלל העומק הרב והמרחב הקטן
יחסית של התחנה. דרגנועים לעומק של 80 מ' מחייב מרחק ענק יחסית מנקודת ההתחלה העליונה לנקודת הסיום התחתונה. מרחק של יותר מ-150 מטר. אלא אם כן מפצלים זאת לשלושה דרגנועים שכל אחד יורד לעומק של 27 מ'. אז אורך החלל שיתפס יוכל להיות רק 40 עד 50 מ'. 6 מעליות ענק, שבכל מעלית מקום ל-28 עד 35 איש, העושות את הגובה של 80מ' ב-20 שניות (בעזריאלי ובמגדל שער העיר ר"ג המעליות עושות 150מ' ו-220מ' בהתאמה בכ-45 שניות בלבד. לכן חצי או אפילו שליש מרחק אנכי אפשר לעשות ב-20 שניות ללא שום בעיה) אמורות לענות גם על ביקוש שיא לרכבת. נניח שהגיעו לי-ם ברכבת 300 איש. זה במקסימום לחכות לנגלה השלישית של המעליות. כלומר המתנה של פחות מ-2.5 דקות מרגע היציאה מהקרון ועד לכניסה למעלית. וכל זאת בהנחה המופרכת ולא נכונה ל-ע-ו-ל-ם שכל הנוסעים יוצאים מיידית מהרכבת ובאותו רגע. תמיד יהיו נכים, קשישים, ילדים עם הוריהם, אנשים עם "הלם בקום", אנשים עם הרבה תיקים ומזוודות, חיילים עם קיטבגים/צ'ימידנים, תיירים (אינשלה) עם תרמילי גב, אנשים שמנים במיוחד וכו' שלוקח להם יותר זמן מהממוצע לצאת מהמושב שלהם לכוון הרציף, ככה שממש ממש לא כולם יצאו ביחד ויצעדו לכוון שש המעליות. תבדקו היום בתחנות כמו ראשל"ץ, כפ"ס ותחנות תל-אביב כמה זמן לוקח מהרגע שדלתות הרכבת המגיעה נפתחות ועד שאחרון הנוסעים עוזב את שטח התחנה. ואני מתכוון לאנשים שלא הולכים לשירותים או למזנון או להתלונן אצל מנהל התחנה אלא לאנשים שיוצאים במיידית מהרכבת לעיר אליה נסעו. מהרגע שהראשון ירד לרציף ועד שהאחרון יצא מדלתות התחנה עוברות, כמעט תמיד, לפחות 3 דקות. לעתים אפילו 8 9 או 10 דקות !!! ככה שכל ההלעזות שלכם על המעליות זה לא לעניין.
החשש שלכם שלא יהיו מדרגות רגילותאני בדיעה שצריך לשלב גם מעליות וגם
דרגנועים. ללא ספק יצטרכו לפצל את הדרגנועים ל-3 בגלל העומק הרב, אבל ניתן לבנות אותם מסביב לפיר המעלית בדיוק כמו שבונים חדרי מדרגות(אולי עם שינויים קלים) הדבר יאפשר לאנשים להחליט אם לעלות במעלית במהירות אבל כמו סרדין, או להשתמש בדרגנוע גם אם זה יוסיף להם שהות של עוד 2-3 דקות בתחנת הרכבת. גם מבחינה בטיחותית, הדרגנועים יכולים לשמש כמדרגות חירום במקרה של שריפה או פיגוע, לא עלינו.![]()
המדרגות בראסל סקוורהחשש שלכם שלא יהיו מדרגות רגילות
הוא מיותר, שלא לאמר מטופש. אין דבר שכזה בכל העולם שיש רק מעלית. גם בשתי התחנות בלונדון שיש מעליות ענק יש גם גרם מדרגות לולייניות המשמש כאמצעי חירום וכן קלסטרופוביים מוגזמים שלא מסכימים לסוע במעליות. יש בגרם המדרגות, אם אינני טועה, קצת יותר מ-300 מדרגות (יש בכניסה לגרם שלט. הן במפלס הרציפים והן במפלס הלובי המפרט כמה מדרגות יש). לכן, אני בטוח במלוא 100 האחוזים שאם יהיו מעליות מהירות יהיה גם חדר מדרגות לחירום. נדמה לי שזה חובה עפ"י חוק (ובטח ובטח שחובה עפ"י ההגיון, ההגינות וההתחשבות בקלסטרופובים).
לזרז ל-2009 ????מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
אבל למה...מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
אני זוכראבל למה...![]()
80 מטר מתחת לאדמהלא יכולים לעשות את היציאה מהתחנה בלי שיעלו במעלית![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.