מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך

מצב
הנושא נעול.
עומק תחנת ירושלים בנייני האומה

אבל למה...

80 מטר מתחת לאדמה
לא יכולים לעשות את היציאה מהתחנה בלי שיעלו במעלית
עומק תחנת ירושלים בנייני האומה
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))
 
קודם כל: תודה רבה על העידכון

עומק תחנת ירושלים בנייני האומה
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))
קודם כל: תודה רבה על העידכון
המצויין של האתר. תודה רבה שהשתמשת בתמונות של "הדוד" !!! לעונג הוא לי - כן ירבו
אתה כותב: "ההגה בידיים של אביגדור" !!! אתה ככל הנראה בתת-המודע מתכוון לתקליט: "בדשא אצל אביגדור" של אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב כי הרי הדשא אצל השכן תמיד ירוק יותר... וחתשבו על זה...
אני חושב שעד לשנת 2009 יתחלף הדשא הזה מזמן וכבר יצמחו במקומו קוצי ברקן עם פרחים סגולים רעילים !!! משל ונמשל יא דוד של הדוד. הדוד.
 
וחתשבו = ותחשבו כמובן ! סליחה !!!

קודם כל: תודה רבה על העידכון
המצויין של האתר. תודה רבה שהשתמשת בתמונות של "הדוד" !!! לעונג הוא לי - כן ירבו
אתה כותב: "ההגה בידיים של אביגדור" !!! אתה ככל הנראה בתת-המודע מתכוון לתקליט: "בדשא אצל אביגדור" של אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב כי הרי הדשא אצל השכן תמיד ירוק יותר... וחתשבו על זה...
אני חושב שעד לשנת 2009 יתחלף הדשא הזה מזמן וכבר יצמחו במקומו קוצי ברקן עם פרחים סגולים רעילים !!! משל ונמשל יא דוד של הדוד. הדוד.
וחתשבו = ותחשבו כמובן ! סליחה !!!
 

danczi

New member
למה שלא יבנו ממש מתחת לתחנה מרכזית?

עומק תחנת ירושלים בנייני האומה
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))
למה שלא יבנו ממש מתחת לתחנה מרכזית?
אם כבר כ"כ עמוק, למה שלא יבנו מתחת לת"מ וכך אנשים שצריכים להחליף לאוטובוס לא יצטרכו לצאת החוצה בימי חורף קרים וגשומים (יש כאלה בי-ם) וזה גם יחסוך הליכה ומן הסתם עשוי לחסוך בעוד עלויות (מאבטחים משותפים ועוד).
 

david80

Active member
רגע! רגע! רגע!

עומק תחנת ירושלים בנייני האומה
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))
רגע! רגע! רגע!
מי צודק, מלינג או אביתר - לגבי אפשרות לרכבות המשא להגיע לתחנת י-ם בנייני האומה???
 
רכבות משא עד מבשרת. נא ראה ארכיון

רגע! רגע! רגע!
מי צודק, מלינג או אביתר - לגבי אפשרות לרכבות המשא להגיע לתחנת י-ם בנייני האומה???
רכבות משא עד מבשרת. נא ראה ארכיון
הפורום. בכל מקרה, יגיעו קטרי G12 עם רכבות עבודה + קרונות משא עד לתחנת בניני האומה בעת הקמת הקו.
 
רכבות משא לירושלים

רגע! רגע! רגע!
מי צודק, מלינג או אביתר - לגבי אפשרות לרכבות המשא להגיע לתחנת י-ם בנייני האומה???
רכבות משא לירושלים
אביתר צודק כמובן לגבי רכבות עבודה (עם G12 או עם קטרים שהקבלנים יביאו, את זה עוד נראה) שיטיילו על כל הקו במהלך סלילתו. לגבי מבשרת ציון - כיום, כידוע, אין כל כוונה מעשית להקים שם תחנה, לנוסעים או למשא. אני מניח שהאופציה העתידית נשמרת, אבל כמו שאני רואה את מצב הובלת המשא המסילתית בארץ בחומש הקרוב, וגם בזה שאחריו, אני חושש שאלו ישארו תוכניות מגירה.
 
גם אני. המשא לא מתפתח וחבל.

רכבות משא לירושלים
אביתר צודק כמובן לגבי רכבות עבודה (עם G12 או עם קטרים שהקבלנים יביאו, את זה עוד נראה) שיטיילו על כל הקו במהלך סלילתו. לגבי מבשרת ציון - כיום, כידוע, אין כל כוונה מעשית להקים שם תחנה, לנוסעים או למשא. אני מניח שהאופציה העתידית נשמרת, אבל כמו שאני רואה את מצב הובלת המשא המסילתית בארץ בחומש הקרוב, וגם בזה שאחריו, אני חושש שאלו ישארו תוכניות מגירה.
גם אני. המשא לא מתפתח וחבל.
 

luckydude

Active member
מעצבן אותי העניין הזה של מודיעין

מכרז הרכבת המהירה יוצא לדרך
מעצבן אותי העניין הזה של מודיעין
כל הזמן משרד התחבורה אומר קו לירושליים דרך מודיעין אבל זה נותן המחשבה המוטעה למי שקורא את כל הפרסומים האלה שרכבות מת"א לירושליים יעצרו במודיעין. מודיעין היא פשוט שלוחה ובכלל יותר נכון לחשוב על השלוחה הזאת יותר כחלק המערבי של קו רשל"צ מערב - מודיעין (קו 431) יותר מאשר חלק מקו ת"א ירושליים.
 

אוהד11

New member
מעליות לנכים - איוולת של הרכבת

מעצבן אותי העניין הזה של מודיעין
כל הזמן משרד התחבורה אומר קו לירושליים דרך מודיעין אבל זה נותן המחשבה המוטעה למי שקורא את כל הפרסומים האלה שרכבות מת"א לירושליים יעצרו במודיעין. מודיעין היא פשוט שלוחה ובכלל יותר נכון לחשוב על השלוחה הזאת יותר כחלק המערבי של קו רשל"צ מערב - מודיעין (קו 431) יותר מאשר חלק מקו ת"א ירושליים.
מעליות לנכים - איוולת של הרכבת
במקרה יצא לי חרוז, אבל לפני זמן לא רב העלה באתר מישהו מהחברים את הקטע על הצורך שנכים יזמינו את הגישה לרכבת לפחות 24 שעות לפני נסיעתם המתוכננת. אם כך, האיוולת והרשעות הזו תימשך !
 

איליה.

New member
אבל יש תחנה בפאתי מודיעין

מעצבן אותי העניין הזה של מודיעין
כל הזמן משרד התחבורה אומר קו לירושליים דרך מודיעין אבל זה נותן המחשבה המוטעה למי שקורא את כל הפרסומים האלה שרכבות מת"א לירושליים יעצרו במודיעין. מודיעין היא פשוט שלוחה ובכלל יותר נכון לחשוב על השלוחה הזאת יותר כחלק המערבי של קו רשל"צ מערב - מודיעין (קו 431) יותר מאשר חלק מקו ת"א ירושליים.
אבל יש תחנה בפאתי מודיעין
והיא כן חלק מהקו לירושלים. זה נכון שתחנת מודיעין מרכז היא שלוחה, אבל הקו לירושלים כן עוצר בעיר מודיעין.
 
הפיצול הוא כבר בכפר דניאל

אבל יש תחנה בפאתי מודיעין
והיא כן חלק מהקו לירושלים. זה נכון שתחנת מודיעין מרכז היא שלוחה, אבל הקו לירושלים כן עוצר בעיר מודיעין.
הפיצול הוא כבר בכפר דניאל
לפי מה שהבנתי הקוים לירושלים ולמודיעין יתפצלו כבר בכפר דניאל. הרכבת לירושלים לא עוברת דרך "פאתי מודיעין".
 

איליה.

New member
הרכבת לירושלים עוברת בפאתי מודיעין.

הפיצול הוא כבר בכפר דניאל
לפי מה שהבנתי הקוים לירושלים ולמודיעין יתפצלו כבר בכפר דניאל. הרכבת לירושלים לא עוברת דרך "פאתי מודיעין".
הרכבת לירושלים עוברת בפאתי מודיעין.
אתה מוזמן לחפש הודעות בנושא בפורום.
 
תחנות רכבת באיזור מודיעין

אבל יש תחנה בפאתי מודיעין
והיא כן חלק מהקו לירושלים. זה נכון שתחנת מודיעין מרכז היא שלוחה, אבל הקו לירושלים כן עוצר בעיר מודיעין.
תחנות רכבת באיזור מודיעין
אני מודה שגם אני נתקלתי בנתונים סותרים בנושא בחומר רשמי של הרכבת, אבל למיטב הבנתי, יהיו בסך הכל שלוש תחנות באיזור - מודיעין מרכז ופאתי מודיעין לא תהיינה על הקו לירושלים, אלא על השלוחה למודיעין, בעוד שבצומת בין הקווים, שתקרא תחנת דניאל, מתוכננת תחנת נוסעים לאחר שיושלם הקו לירושלים. (דרך אגב, זה גם מה שכתבתי בסקירה המתאימה באתר 'חדשות הרכבת')
 

איליה.

New member
אוקיי, תודה על התיקון

תחנות רכבת באיזור מודיעין
אני מודה שגם אני נתקלתי בנתונים סותרים בנושא בחומר רשמי של הרכבת, אבל למיטב הבנתי, יהיו בסך הכל שלוש תחנות באיזור - מודיעין מרכז ופאתי מודיעין לא תהיינה על הקו לירושלים, אלא על השלוחה למודיעין, בעוד שבצומת בין הקווים, שתקרא תחנת דניאל, מתוכננת תחנת נוסעים לאחר שיושלם הקו לירושלים. (דרך אגב, זה גם מה שכתבתי בסקירה המתאימה באתר 'חדשות הרכבת')
אוקיי, תודה על התיקון
וסליחה על הטעות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה