עומק תחנת ירושלים בנייני האומה
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))
עומק תחנת ירושלים בנייני האומהאבל למה...![]()
80 מטר מתחת לאדמהלא יכולים לעשות את היציאה מהתחנה בלי שיעלו במעלית![]()
![]()
רציפי תחנת בנייני האומה יהיו כל-כך עמוקים בגלל הצורך לשמור על שיפוע מינימלי למסילה העולה לירושלים - גם כך הגדילו אותו עד כדי כך שרכבות משא ורכבות ישנות לא יצליחו 'לטפס' לשם, ועומק רדוד יותר של התחנה היה דורש שיפוע תלול עוד יותר. (( דרך אגב, ולא קשור - גם אני שמתי לב ל-'קיצור' המעניין שליברמן מציע לפרוייקט - זו הפעם הראשונה בחיי שאני רואה מישהו כותב 'הקדמה' למועד מאוחר יותר מזה שתכנן קודם לכן, בלי שום שלבי בינייים בין שתי הגרסאות... טוב שההגה בידיים של אביגדור ))