מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
זה לא מה שאמרתי.

שטויות !!!
אתה טוען שהמבקרים בודקים רק את הנהגים הפעילים בועד ?????? איזו שטות !!
כל הנהגים נבדקים ללא יוצא מן הכלל וכולם מטופלים במידה וצריך.
אתה מקבל שירות סביר ביותר לדעתי כתושב באר שבע.
זה לא מה שאמרתי.
אמרתי שהנהג טופל באופן משמעותי רק בגלל שהוא בוועד. יכול להיות שעל הקדמות של יותר מדקה הם נקנסים אבל זה לא מזיז לאף אחד.
בשורה התחתונה, לא יצא לי לראות אוטובוס שיוצא בזמן פעם אחת בזמן האחרון (וכשאני אומר הזמן האחרון אני מתכוון לפחות לחצי שנה האחרונה) פרט לשני נהגים שאני מכיר. ואני נוסע המון מתחנות מוצא ורואה המון אוטובוסים שיוצאים מתחנת המוצא שלהם.
 

scooby5

Member
מה הרעיון בלשמור את האוטובוסים הישנים ??

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
מה הרעיון בלשמור את האוטובוסים הישנים ??
התחזוקה שלהם לא בדיוק משהו משהו...
 

olli3

New member
מנהל
מדובר על הסדרות של 2009 ו2012, הם עדיין בסדר, לא ואוו אבל

מה הרעיון בלשמור את האוטובוסים הישנים ??
התחזוקה שלהם לא בדיוק משהו משהו...
מדובר על הסדרות של 2009 ו2012, הם עדיין בסדר, לא ואוו אבל
בסדר בסך הכל.
 
ולמה לא מתווספים אליהם האוטובוסים של 2014?

מדובר על הסדרות של 2009 ו2012, הם עדיין בסדר, לא ואוו אבל
בסדר בסך הכל.
ולמה לא מתווספים אליהם האוטובוסים של 2014?
הסולאריס,המאנים והגולדן דראגון?
&nbsp
ואני כמובן חוזר על השאלה-איך קשור עמ' 163 במכרז (ליסינג מאיר-?) לכל המכרז הזה?
 
עמודים 163-168 מציגים דוגמה כחלק מנספח יד' על הסכמי ליסינג

ולמה לא מתווספים אליהם האוטובוסים של 2014?
הסולאריס,המאנים והגולדן דראגון?
&nbsp
ואני כמובן חוזר על השאלה-איך קשור עמ' 163 במכרז (ליסינג מאיר-?) לכל המכרז הזה?
עמודים 163-168 מציגים דוגמה כחלק מנספח יד' על הסכמי ליסינג
משרד התחבורה רצה להציג דוגמה להתחייבות שהוא לוקח על עצמו במסגרת הסכמי ליסינג של אוטובוסים אז הוא לקח את הדוגמה של הסכם החכירה של קווים עם מאיר.
בהרבה מקרים מכרזים כוללים דוגמאות שלא קשורות למכרז עצמו.
 

olli3

New member
מנהל
הסולאריס שייך לשאמ גם ככה, לא? הגולדן דראגון? לא תודה.

ולמה לא מתווספים אליהם האוטובוסים של 2014?
הסולאריס,המאנים והגולדן דראגון?
&nbsp
ואני כמובן חוזר על השאלה-איך קשור עמ' 163 במכרז (ליסינג מאיר-?) לכל המכרז הזה?
הסולאריס שייך לשאמ גם ככה, לא? הגולדן דראגון? לא תודה.
המאן באמת חבל, אבל אני מניח שזה בשל כך שהמכרז נכתב ממזמן ולא תיקנו את הסעיף הזה או כי הם יעברו למטרופולין לאנשהו בארץ.
&nbsp
כל הB7L המקרטעים שנתקעים יום יום בכבישי באר שבע, במיוחד כשחם יעברו בטח לרשות הפלשתינאית.
&nbsp
לא הגעתי לעמוד 163, קראתי את מה שעניין אותי קודם.
 

fireman

New member
לא יעברו B7L למפעיל החדש

הסולאריס שייך לשאמ גם ככה, לא? הגולדן דראגון? לא תודה.
המאן באמת חבל, אבל אני מניח שזה בשל כך שהמכרז נכתב ממזמן ולא תיקנו את הסעיף הזה או כי הם יעברו למטרופולין לאנשהו בארץ.
&nbsp
כל הB7L המקרטעים שנתקעים יום יום בכבישי באר שבע, במיוחד כשחם יעברו בטח לרשות הפלשתינאית.
&nbsp
לא הגעתי לעמוד 163, קראתי את מה שעניין אותי קודם.
לא יעברו B7L למפעיל החדש
כולם כבר מגרדים את גיל הגריטה.
&nbsp
סביר להניח שאם ההפעלה תעבור לנהור או לאגד, אתה תראה בעיקר MANים
&nbsp
 

mister K

New member
אם אג"ת תזכה במכרז, סביר שתראה דאף פיוניר

לא יעברו B7L למפעיל החדש
כולם כבר מגרדים את גיל הגריטה.
&nbsp
סביר להניח שאם ההפעלה תעבור לנהור או לאגד, אתה תראה בעיקר MANים
&nbsp
אם אג"ת תזכה במכרז, סביר שתראה דאף פיוניר
דווקא אם מטרופולין תהיה הזוכה, סביר שלפחות חלק מהרכש יהיה מאן.
 

olli3

New member
מנהל
יש דאף פיוניר? זה לא כמו הדאפים של הנגב המערבי?

אם אג"ת תזכה במכרז, סביר שתראה דאף פיוניר
דווקא אם מטרופולין תהיה הזוכה, סביר שלפחות חלק מהרכש יהיה מאן.
יש דאף פיוניר? זה לא כמו הדאפים של הנגב המערבי?
אני שוא אותם, תמיד שוכח את שמם אבל הנדסת האנוש שלהם זוועתית, אין מקום לרגלים, הרעש שלהם מרגיז, פתיחת הדלתות איטית והדלת צרה יותר וכך התור לאוטובוס מתארך.
&nbsp
זוועה של אוטובוסים. ואני ממש לא מאמין שאגד תעבורה תזכה.
&nbsp
אבל, בקווי שפירים אג"ת התחילו לעבוד עם יוטונג אז לך תדע מה הם מתכננים לרכוש עבור עירוניים...
 

mister K

New member
בוודאי שיש והם גם מטוסים

יש דאף פיוניר? זה לא כמו הדאפים של הנגב המערבי?
אני שוא אותם, תמיד שוכח את שמם אבל הנדסת האנוש שלהם זוועתית, אין מקום לרגלים, הרעש שלהם מרגיז, פתיחת הדלתות איטית והדלת צרה יותר וכך התור לאוטובוס מתארך.
&nbsp
זוועה של אוטובוסים. ואני ממש לא מאמין שאגד תעבורה תזכה.
&nbsp
אבל, בקווי שפירים אג"ת התחילו לעבוד עם יוטונג אז לך תדע מה הם מתכננים לרכוש עבור עירוניים...
בוודאי שיש והם גם מטוסים
כל קווי מעלה אדומים, גבעת זאב ומבשרת מופעלים עם מכונות כאלו ויש גם כמה בודדות בנתניה, אשדוד ואשקלון.
אף אחד אפילו לא העלה בדעתו לרכוש את האמבסדור החלשלושים לאשכול עוטף ירושלים, כי הן לא היו שורדות שם יום אחד.
לכן עכשיו הדגם העירוני של אגד תעבורה הוא VDL פיוניר ואני משוכנע שזה גם הדגם שיירכש לאשכולות חדשים בהם תזכה החברה.
 

olli3

New member
מנהל
לא ידעתי שאלו פיוניר, ראיתי אבל לא נסעתי בהם.

בוודאי שיש והם גם מטוסים
כל קווי מעלה אדומים, גבעת זאב ומבשרת מופעלים עם מכונות כאלו ויש גם כמה בודדות בנתניה, אשדוד ואשקלון.
אף אחד אפילו לא העלה בדעתו לרכוש את האמבסדור החלשלושים לאשכול עוטף ירושלים, כי הן לא היו שורדות שם יום אחד.
לכן עכשיו הדגם העירוני של אגד תעבורה הוא VDL פיוניר ואני משוכנע שזה גם הדגם שיירכש לאשכולות חדשים בהם תזכה החברה.
לא ידעתי שאלו פיוניר, ראיתי אבל לא נסעתי בהם.
 

olli3

New member
מנהל
רשמתי שהB7L יעברו ככל הנראה לרשות הפלשתינאית.

לא יעברו B7L למפעיל החדש
כולם כבר מגרדים את גיל הגריטה.
&nbsp
סביר להניח שאם ההפעלה תעבור לנהור או לאגד, אתה תראה בעיקר MANים
&nbsp
רשמתי שהB7L יעברו ככל הנראה לרשות הפלשתינאית.
וברור לי שהם לא יעברו לרשות הפלשתינאית, גם לא מטפלים בהם, יש מושבים שבורים, מושבים שכשאתה יושב עליהם הם רוצים שתתפלל כמו מוסלמי ומעיפים אותך קדימה כי חצי מהברגים שלהם לא מחוברים כבר.
&nbsp
שלא לדבר על מזגנים שעובדים רק בקדמת האוטובוס ולא עובדים בחלק האחורי ועוד כהנה וכנה רעות חולות שתושבי באר שבע נהנים מהם ב2015. לפחות באוטובוסים של החברה עירונית שלא היו ממוזגים היה אפשר לפתוח חלון...
 

Ofekalef1

New member
היום חיפשתי כמו בלש נקודת מזגן בקדמת האוטובוס

רשמתי שהB7L יעברו ככל הנראה לרשות הפלשתינאית.
וברור לי שהם לא יעברו לרשות הפלשתינאית, גם לא מטפלים בהם, יש מושבים שבורים, מושבים שכשאתה יושב עליהם הם רוצים שתתפלל כמו מוסלמי ומעיפים אותך קדימה כי חצי מהברגים שלהם לא מחוברים כבר.
&nbsp
שלא לדבר על מזגנים שעובדים רק בקדמת האוטובוס ולא עובדים בחלק האחורי ועוד כהנה וכנה רעות חולות שתושבי באר שבע נהנים מהם ב2015. לפחות באוטובוסים של החברה עירונית שלא היו ממוזגים היה אפשר לפתוח חלון...
היום חיפשתי כמו בלש נקודת מזגן בקדמת האוטובוס
ועוד בסדרה 100 הסבירה יחסית.
&nbsp
רק למה אי אפשר לפתוח חלון?
 

fireman

New member
אז נחזיר לך איזה לילנד....באיזה קו אתה נוסע?

רשמתי שהB7L יעברו ככל הנראה לרשות הפלשתינאית.
וברור לי שהם לא יעברו לרשות הפלשתינאית, גם לא מטפלים בהם, יש מושבים שבורים, מושבים שכשאתה יושב עליהם הם רוצים שתתפלל כמו מוסלמי ומעיפים אותך קדימה כי חצי מהברגים שלהם לא מחוברים כבר.
&nbsp
שלא לדבר על מזגנים שעובדים רק בקדמת האוטובוס ולא עובדים בחלק האחורי ועוד כהנה וכנה רעות חולות שתושבי באר שבע נהנים מהם ב2015. לפחות באוטובוסים של החברה עירונית שלא היו ממוזגים היה אפשר לפתוח חלון...
אז נחזיר לך איזה לילנד....באיזה קו אתה נוסע?
נסדר לך משהו.
 

olli3

New member
מנהל
באיזה קו אני לא נוסע? זה יהיה יותר קל.

אז נחזיר לך איזה לילנד....באיזה קו אתה נוסע?
נסדר לך משהו.
באיזה קו אני לא נוסע? זה יהיה יותר קל.
אני לא נוסע בקוווים הבאים: 2, 17 (פעם בשנה אוליי), 18, 21, 23, 32.
 

Ynhockey

New member
אם המסך האחורי יראה את המסלול אז זה סביר

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
אם המסך האחורי יראה את המסלול אז זה סביר
לא ראיתי את זה כמעט באוטובוסים בעולם, אבל במטרו בלא מעט מדינות יש מסכים בגודל של משהו כמו 38" שמראות את כל המסלול (סכמטית) והמיקום הנוכחי. מניח שזה מסך רחב מאוד. אם זה לא המקרה אז באמת מוזר.
 
מה הגודל של המסך האחורי ב"קווים", לדוגמה בקו 641?

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
מה הגודל של המסך האחורי ב"קווים", לדוגמה בקו 641?
 

olli3

New member
מנהל
כמו גודל המסך הקדמי, זה לא שונה גם במטרופולין (אותם מסכים

מה הגודל של המסך האחורי ב"קווים", לדוגמה בקו 641?
כמו גודל המסך הקדמי, זה לא שונה גם במטרופולין (אותם מסכים
כמו בקווים).
&nbsp
להערכתי, שניהם 19 אינטצ'. פעם הבאה שאסע מחוץ לעיר, אמדוד.
 
אז אני לא חושב שיש שם מקום ל-''38, הוא גם ככה גדול.

כמו גודל המסך הקדמי, זה לא שונה גם במטרופולין (אותם מסכים
כמו בקווים).
&nbsp
להערכתי, שניהם 19 אינטצ'. פעם הבאה שאסע מחוץ לעיר, אמדוד.
אז אני לא חושב שיש שם מקום ל-''38, הוא גם ככה גדול.
 
כל הכבוד שהעלית הצעות שהתקבלו!

מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.
ראשית המכרז: http://he.mot.gov.il/index.php?opti...tachbura-ziburit-c&Itemid=267&lang_ovrrde=ENG

לגבי סוגיית רכישת כרטיסים, שהרי לא תתאפשר רכישת כרטיסים מהנהגים עצמם. באוטובוסים יוצבו מכונות לממכר כרטיסים.

הזוכה ירכוש 67 אוטובוסים ממטרודן ושאר האוטובוסים יהיו בעלי תקן יורו 6, ווייפיי בכל האוטובוסים ותקנה מוזרה לגבי מסכי המידע בפנים האוטובוס. בעוד שהמסך הקדמי נקבע ל"19, המסך שבסמוך לדלת האחורי נקבע ל"38 (ענק!!!) כנראה טעות כתיב. לא נראה לי הגיוני שישימו שם מסך "38.

קווי לילה: מבוטלים כולם. למרות זאת, העניין הזה לא סגור ויש חשיבה לשינוי שירות כך שיהיה שירות לילי בתוך באר שבע מלבד 469. למרות זאת, יופעל קו בילויים, קו 112. קו 112 יופעל במסלול דומה למדיי לקו הלילה שפעל בקיץ 2014 משכונת נחל עשן דרך ציר מצדה ורגר לאיזור הסינמה סיטי הנבנה והיס פלאנט שגם נבנה. הקו יפעל במתכונת החדשה משעות אחה"צ ועד שעות הלילה (לא מופיע מידע לגבי שעת סיום פעילות הקו).

העלתי מספר הצעות למתכנני מפת הקווים, שתיים מהן התקבלו (מלבדם ומלבד קו 112, אין שינויים נוספים ממפת הקווים שהוצגה לפני כחצי שנה):

1. קו מהיר מרמות לציר רגר כך שיצא מרמות ישירות לשדרות רגר מהכניסה הצפונית לעיר (מרכז אורן). מספר הקו יהיה 40 ומסלולו יהיה על בסיס מסלול קו 24 בשכונת רמות הרכס. מטרת החיבור היא קישור מהיר יותר של השכונה לציר רגר, קישור לקווים עירוניים אחרים במרכז אורן לשכונות המסוכות, למכללת קיי, לבית החולים הפסיכאטרי, לאיצטדיון החדש והיכל הקונכיה. וכמובן, קישור לקווים הבין עירוניים כאשר כולם מבצעים הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע במרכז אורן וכאשר רוב הקווים מבצעים איסוף במרכז אורן ליעדים השונים ברחבי הארץ.

2. אי ניתוק ציר דרך שמשון (בסמוך לאיצטדיון וסרמיל שעתיד להיהרס - במקום תוקם שכונה חדשה). קו 21 מבוטל בתוכנית הקווים, קו 18 מוסט לשדרות יעלים ובתוכנית המקורית בוטל כל קו שיסע בדרך שמשון. אומנם קו 3 פועל ברחוב העליה הסמוך אך לרחוב עליה כשמו כן הוא יש עליה תלולה מרובת מדרגות ובדרך שמשון פועל גם בית אבות. על כן, תופעל חלופה לקו 3 שמסלולו משתנה מעט באיזור זה, החלופה שתשולט כקו 33 תסע בדרך שמשון במקום ברחוב העליה. דר"א, קו 33 הנוכחי בין באר שבע לאופקים משנה את מספרו ל330 כך שלא תהיה חפיפת מספרים.

חורה לי שבבאר שבע יהיו שני קווי 26 שגם יהיו להם שתי תחנות משותפות בדרך בן גוריון כאשר המספר 25 יהיה פנוי כעת והמסלול גם ככה מבוסס בחציו על 25 הנוכחי ובחציו השני על מסלול 26 הנוכחי.
כל הכבוד שהעלית הצעות שהתקבלו!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה