מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
תודה, התבשרתי היום שעוד שינוי שביקשתי ככל הנראה התקבל.

כל הכבוד שהעלית הצעות שהתקבלו!
תודה, התבשרתי היום שעוד שינוי שביקשתי ככל הנראה התקבל.
הוא נוגע להוצאת השירות מרחוב אלפסי, ביקשתי שקו 18 יוסט מאבא אחימאיר (רחוב שבתכל'ס אין בו כמעט כלום) לרחוב אלפסי כך שגם מסלולו יתקצר וגם יהיה שירות ברחוב אלפסי המנותק מתח"צ ויש בו נוסעים רבים (כל הזמן יש אנשים ממתינים בתחנות) + בית אבות.
 

scooby5

Member
למה לא פורסם קובץ הקווים ?

תודה, התבשרתי היום שעוד שינוי שביקשתי ככל הנראה התקבל.
הוא נוגע להוצאת השירות מרחוב אלפסי, ביקשתי שקו 18 יוסט מאבא אחימאיר (רחוב שבתכל'ס אין בו כמעט כלום) לרחוב אלפסי כך שגם מסלולו יתקצר וגם יהיה שירות ברחוב אלפסי המנותק מתח"צ ויש בו נוסעים רבים (כל הזמן יש אנשים ממתינים בתחנות) + בית אבות.
למה לא פורסם קובץ הקווים ?
 

fireman

New member

scooby5

Member
תודה, אבל את זה אני מכיר...נדמה לי שזה פורסם

תודה, אבל את זה אני מכיר...נדמה לי שזה פורסם
כאן ע"י מיכאל לפני מספר חודשים.
הבנתי שהיו עוד שינויים, ולא ככ הבנתי למה משרד התחבורה שומר אותם בסוד במקום לפרסם עם כל המכרז.
בכל אופן, תודה.
 

fireman

New member
כי סביר להניח שיהיו עוד שינויים כאלה ואחרים

תודה, אבל את זה אני מכיר...נדמה לי שזה פורסם
כאן ע"י מיכאל לפני מספר חודשים.
הבנתי שהיו עוד שינויים, ולא ככ הבנתי למה משרד התחבורה שומר אותם בסוד במקום לפרסם עם כל המכרז.
בכל אופן, תודה.
כי סביר להניח שיהיו עוד שינויים כאלה ואחרים
עוד עשרות פעמים עד שתתבצע הסגירה הסופית מול המפעיל....
הפריסה הזו עוד תעבור תיקונים כאלו ואחרים והיא לא מהווה קביעת ברזל בכל הנוגע למכרז החדש אלא מהווה מתווה להגשת ההצעה.
סביר להניח שהתמונה הסופית לא תהיה רחוקה מהתמונה שאתה רואה במצגת הזו אבל סביר להניח שיהיו שינויים, כאלה שגם יתכן וידרשו על ידי הזוכה עצמו.
אני מניח שאין את האפשרות לעדכן את האינפורמציה עשרות פעמים עם כל שינוי שמתבצע\יתבצע בנושא.
בכל מקרה, למפעיל החדש (כשיבחר) יש תקופה מסוימת שבה הוא צריך לערוך מסע הסברה המביא בפני משתמשי התחבורה את השינויים שצפויה לעבור תפרוסת הקווים בכדי שלתושבים יהיה הזמן ללמוד את השינויים ולהתאים את הרגלי הנסיעה.
אני מאמין שבכל מקרה - יהיה בלאגן

&nbsp
למיטב הבנתי, כל העניין לא יקרה לפני הרבעון השלישי\רביעי ב2016
 

scooby5

Member
זה נכון, אבל מצד שני

כי סביר להניח שיהיו עוד שינויים כאלה ואחרים
עוד עשרות פעמים עד שתתבצע הסגירה הסופית מול המפעיל....
הפריסה הזו עוד תעבור תיקונים כאלו ואחרים והיא לא מהווה קביעת ברזל בכל הנוגע למכרז החדש אלא מהווה מתווה להגשת ההצעה.
סביר להניח שהתמונה הסופית לא תהיה רחוקה מהתמונה שאתה רואה במצגת הזו אבל סביר להניח שיהיו שינויים, כאלה שגם יתכן וידרשו על ידי הזוכה עצמו.
אני מניח שאין את האפשרות לעדכן את האינפורמציה עשרות פעמים עם כל שינוי שמתבצע\יתבצע בנושא.
בכל מקרה, למפעיל החדש (כשיבחר) יש תקופה מסוימת שבה הוא צריך לערוך מסע הסברה המביא בפני משתמשי התחבורה את השינויים שצפויה לעבור תפרוסת הקווים בכדי שלתושבים יהיה הזמן ללמוד את השינויים ולהתאים את הרגלי הנסיעה.
אני מאמין שבכל מקרה - יהיה בלאגן

&nbsp
למיטב הבנתי, כל העניין לא יקרה לפני הרבעון השלישי\רביעי ב2016
זה נכון, אבל מצד שני
במכרזים אחרים (האחרון שבהם - מערב הנגב) כן פורסמה רשימת קווים, למרות שבוצעו לא מעט שינויים במערך הקווים.
 

fireman

New member
יש רשימת קווים במסמכי המכרז

זה נכון, אבל מצד שני
במכרזים אחרים (האחרון שבהם - מערב הנגב) כן פורסמה רשימת קווים, למרות שבוצעו לא מעט שינויים במערך הקווים.
יש רשימת קווים במסמכי המכרז
אך אין מפות
סעיף 34.1.1.
מעמוד 64 והלאה
&nbsp
 
בשני המכרזים האחרונים שיצאו לפני מכרז באר שבע לא פורסמו

זה נכון, אבל מצד שני
במכרזים אחרים (האחרון שבהם - מערב הנגב) כן פורסמה רשימת קווים, למרות שבוצעו לא מעט שינויים במערך הקווים.
בשני המכרזים האחרונים שיצאו לפני מכרז באר שבע לא פורסמו
רשימות קווים: מכרזי פתח תקוה - ראש העין ובקעת אונו - אלעד (הם יצאו בינואר 2015 לאחר מכרז צפון הנגב).
 

olli3

New member
מנהל
זה לא מדוייק, למפעיל זה לא משנה מה יהיו מסלולי הקווים.

כי סביר להניח שיהיו עוד שינויים כאלה ואחרים
עוד עשרות פעמים עד שתתבצע הסגירה הסופית מול המפעיל....
הפריסה הזו עוד תעבור תיקונים כאלו ואחרים והיא לא מהווה קביעת ברזל בכל הנוגע למכרז החדש אלא מהווה מתווה להגשת ההצעה.
סביר להניח שהתמונה הסופית לא תהיה רחוקה מהתמונה שאתה רואה במצגת הזו אבל סביר להניח שיהיו שינויים, כאלה שגם יתכן וידרשו על ידי הזוכה עצמו.
אני מניח שאין את האפשרות לעדכן את האינפורמציה עשרות פעמים עם כל שינוי שמתבצע\יתבצע בנושא.
בכל מקרה, למפעיל החדש (כשיבחר) יש תקופה מסוימת שבה הוא צריך לערוך מסע הסברה המביא בפני משתמשי התחבורה את השינויים שצפויה לעבור תפרוסת הקווים בכדי שלתושבים יהיה הזמן ללמוד את השינויים ולהתאים את הרגלי הנסיעה.
אני מאמין שבכל מקרה - יהיה בלאגן

&nbsp
למיטב הבנתי, כל העניין לא יקרה לפני הרבעון השלישי\רביעי ב2016
זה לא מדוייק, למפעיל זה לא משנה מה יהיו מסלולי הקווים.
זה הדבר האחרון שמעניין אותו. לא שואלים את המפעיל בכלל איפה הוא רוצה שקווים יסעו ומפת הקווים לא נתונה כלל לדיון מול המפעיל, גם לא תדירות וגם לא לו"ז כשכל זה כבר נקבע במכרז ומופיע בקובץ (יש רשימה של ממש שמציגה כל קו וקו ואת הלו"ז שלו בכל יום בשבוע).
&nbsp
לכן, הזוכה עצמו כלל לא יכול לדרוש שינויים במפת הקווים, גם ככה הפידיון על הנסיעה לא הולך לכיסו, הוא מקבל כסף על פי מספר הקילומטרים שהוא מבצע. הפידיון על הנסיעה הולך לקופת המדינה.
&nbsp
לא מפרסמים כי החליטו משום מה להסתיר את זה מהציבור כי אז אתה תדע בדיוק כמה נסיעות ביום לכל קו, תדירות בכל שעה ביום וכו' כך שלהערכתי, מכיוון שכל אחד יוכל להגיד זה לא מספיק תדירות כל 9 דקות, צריך כל 5 דקות וכו' - בחרו פשוט שלא לכלול את זה במכרז.
&nbsp
מצד שני, מדובר בכמות מטורפת של דפים, כך שיש היגיון מסויים בהעברתם במדיה דיגיטלית.
 

fireman

New member
במכרז יש הכל....

זה לא מדוייק, למפעיל זה לא משנה מה יהיו מסלולי הקווים.
זה הדבר האחרון שמעניין אותו. לא שואלים את המפעיל בכלל איפה הוא רוצה שקווים יסעו ומפת הקווים לא נתונה כלל לדיון מול המפעיל, גם לא תדירות וגם לא לו"ז כשכל זה כבר נקבע במכרז ומופיע בקובץ (יש רשימה של ממש שמציגה כל קו וקו ואת הלו"ז שלו בכל יום בשבוע).
&nbsp
לכן, הזוכה עצמו כלל לא יכול לדרוש שינויים במפת הקווים, גם ככה הפידיון על הנסיעה לא הולך לכיסו, הוא מקבל כסף על פי מספר הקילומטרים שהוא מבצע. הפידיון על הנסיעה הולך לקופת המדינה.
&nbsp
לא מפרסמים כי החליטו משום מה להסתיר את זה מהציבור כי אז אתה תדע בדיוק כמה נסיעות ביום לכל קו, תדירות בכל שעה ביום וכו' כך שלהערכתי, מכיוון שכל אחד יוכל להגיד זה לא מספיק תדירות כל 9 דקות, צריך כל 5 דקות וכו' - בחרו פשוט שלא לכלול את זה במכרז.
&nbsp
מצד שני, מדובר בכמות מטורפת של דפים, כך שיש היגיון מסויים בהעברתם במדיה דיגיטלית.
במכרז יש הכל....
במכרז אין 400 עמודים בשביל לספר סיפורי מעשיות, במכרז יש 400 עמודים כי לא משאירים שום דבר לפרשנויות או ליד המקרה.
יש במכרז טבלאות עם תדירויות, כמו נסיעות יומית, מספר קווים שיופעלו ברשיון, נקודות מוצא ויעד (המסלול בדרך כן כפוף לשינויים והערות כמו כל סעיפי המכרז וכן.....גם מצד המציע)
לכל מפעיל יש מסגרת זמן להעלות שאלות, השגות, טענות, בקשות בנוגע לסעיפים כאלו ואחרים במכרז (יש להם אפילו פרק זמן מוגדר לעשות זאת)
 

olli3

New member
מנהל
אשמח שתפנה אותי לעמוד הרלוונטי במכרז, אני מעוניין לקרוא זאת.

במכרז יש הכל....
במכרז אין 400 עמודים בשביל לספר סיפורי מעשיות, במכרז יש 400 עמודים כי לא משאירים שום דבר לפרשנויות או ליד המקרה.
יש במכרז טבלאות עם תדירויות, כמו נסיעות יומית, מספר קווים שיופעלו ברשיון, נקודות מוצא ויעד (המסלול בדרך כן כפוף לשינויים והערות כמו כל סעיפי המכרז וכן.....גם מצד המציע)
לכל מפעיל יש מסגרת זמן להעלות שאלות, השגות, טענות, בקשות בנוגע לסעיפים כאלו ואחרים במכרז (יש להם אפילו פרק זמן מוגדר לעשות זאת)
אשמח שתפנה אותי לעמוד הרלוונטי במכרז, אני מעוניין לקרוא זאת.
&nbsp
&nbsp
 

fireman

New member
אם אתה חושב שיש לי זמן לעבור על זה שוב

אשמח שתפנה אותי לעמוד הרלוונטי במכרז, אני מעוניין לקרוא זאת.
&nbsp
&nbsp
אם אתה חושב שיש לי זמן לעבור על זה שוב
אתה טועה לא בגדול אלא בענק.
&nbsp
בפעם היחידה שעברתי על המכרז הזה בזבזתי שעתיים וחצי מהזמן שלי....לא יקרה שוב - מצטער.
 

olli3

New member
מנהל
נמצאה האבדה, התכוונת לזה?

אם אתה חושב שיש לי זמן לעבור על זה שוב
אתה טועה לא בגדול אלא בענק.
&nbsp
בפעם היחידה שעברתי על המכרז הזה בזבזתי שעתיים וחצי מהזמן שלי....לא יקרה שוב - מצטער.
נמצאה האבדה, התכוונת לזה?
מציע שיש לו שאלות , הערות והשגות בקשר לתנאי המכרז, או השגה כלשהי ביחס
למסמכי המכרז או כל חלק מהם , מוזמן להעלותן על הכתב ולשלוח אותן בדואר
לכתובת - מנהלת התחבורה הציבורית (במשרדי עדליא ייעוץ כלכלי בע"מ) , בית
ויקטוריה, ברחוב המלאכה 3, תל-אביב, קומה 3 או לפקס שמספרו 03-5629996 , וכן
[email protected] : לתיבת הדואר האלקטרוני MS-WORD כקובץ . הפניה
תכלול ציון שם המציע ושם הפונה מטעמו, כתובת דואר אלקטרוני, מענו ומספרי
הטלפון והפקסימיליה שלו.
&nbsp
אז טכנית כן, אתה צודק. בפועל, אין למפעיל אפשרות להשפיע על שינוי מסלול אלא אם כן יש להם סיבה טובה (האוטובוס לא מצליח להיכנס לרחוב, סיבוב קשה מידי וכו'). כל עוד זה מבחינות אחרות שלא קשורות באי יכולת ביצוע.
&nbsp
אני אומר את הדברים כי אני גם משוחח עם המתכננים ועם העומד בראש תכנון המכרז כולו ואני בקשר רציף עם האחראים במשרד התחבורה. זה כמו הדברים האלו שיש במשרד ממשלה או רשויות מקומיות ש"תופרים מכרז" כדי להעסיק מישהו מתוך המשרד/רשות מקומית. מפרסמים מכרז כחוק וכל אחד יכול להגיש הצעה אבל מראש נקבע מי יזכה במשרה. אותו הדבר כאן, המציע יכול להציע הצעות לגבי מסלולים או תדירות או כל דבר אחר אבל בתכל'ס לא ממש שואלים אותו.
 

Ofekalef1

New member
"כל הזמן יש אנשים ממתינים בתחנות"

תודה, התבשרתי היום שעוד שינוי שביקשתי ככל הנראה התקבל.
הוא נוגע להוצאת השירות מרחוב אלפסי, ביקשתי שקו 18 יוסט מאבא אחימאיר (רחוב שבתכל'ס אין בו כמעט כלום) לרחוב אלפסי כך שגם מסלולו יתקצר וגם יהיה שירות ברחוב אלפסי המנותק מתח"צ ויש בו נוסעים רבים (כל הזמן יש אנשים ממתינים בתחנות) + בית אבות.
"כל הזמן יש אנשים ממתינים בתחנות"
זה, אגב, נכון גם בשבת.
אני תמיד מתלבט אם להגיד להם שיש להם אוטובוס רק עוד עשר שעות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה