מכרז אשכול באר שבע עלה לאתר משרד התחבורה, סקירה קצרה.

מצב
הנושא נעול.

roei2407

New member
ככה הנוסעים שרצים לקו עשויים להספיק אותו !!!!

היום אספתי תקלה חדשה לאוסף.
דלת קדמית שנסגרת רק עשר שניות לאחר שנפתחה. אם תנסה קודם - לא תיסגר.
ככה הנוסעים שרצים לקו עשויים להספיק אותו !!!!
 

roei2407

New member
חחחחחחח הנסיעה המפורסמת ב 118

אני בטוח כשבמטרודן אוטובוס נעמד הוא נכנס למוסך ומתוקן....
קודם כל לא, ממש לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך.
שנית - הרבה אוטובוסים שנכנסים למוסך יוצאים משם כאילו בכלל לא היו במוסך הרגע.
ומצב התחזוקה ממש גרוע ולחברה בכלל לא אכפת. אני לא יודע מה היה בחברה העירונית, אבל כאן אוטובוסים נוסעים עם תיבת הילוכים גמורה, אוטובוסים שהדלתות שלהם נפתחות סתם ככה באמצע הנסיעה, הכיסאות של הנהגים לא תקניים, מפשירי אדים וחימום בחורף (יש לי סרטון של אוטובוס שלא רואים בו כלום מהנהג), סדרנים שמוציאים מכונות תקולות ביודעין וכשהנהג אומר להם שהאוטובוס ייתקע הוא אומר להם "בסדר, העיקר תצא", אוטובוסים שבאופן קבוע פולטים עשן בכמויות, עוד דוגמאות?

בוא תשמע נסיעה שהייתה לי לפני כמה ימים (יום נעים) בקו 18 (מכונה 118): http://vocaroo.com/i/s1Ote6Mygjhv
חחחחחחח הנסיעה המפורסמת ב 118
נו הוסיפו מע' אזעקה לקו. מה רע ?
 

fireman

New member
לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך?

אני בטוח כשבמטרודן אוטובוס נעמד הוא נכנס למוסך ומתוקן....
קודם כל לא, ממש לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך.
שנית - הרבה אוטובוסים שנכנסים למוסך יוצאים משם כאילו בכלל לא היו במוסך הרגע.
ומצב התחזוקה ממש גרוע ולחברה בכלל לא אכפת. אני לא יודע מה היה בחברה העירונית, אבל כאן אוטובוסים נוסעים עם תיבת הילוכים גמורה, אוטובוסים שהדלתות שלהם נפתחות סתם ככה באמצע הנסיעה, הכיסאות של הנהגים לא תקניים, מפשירי אדים וחימום בחורף (יש לי סרטון של אוטובוס שלא רואים בו כלום מהנהג), סדרנים שמוציאים מכונות תקולות ביודעין וכשהנהג אומר להם שהאוטובוס ייתקע הוא אומר להם "בסדר, העיקר תצא", אוטובוסים שבאופן קבוע פולטים עשן בכמויות, עוד דוגמאות?

בוא תשמע נסיעה שהייתה לי לפני כמה ימים (יום נעים) בקו 18 (מכונה 118): http://vocaroo.com/i/s1Ote6Mygjhv
לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך?
אז איך הוא חוזר לשירות? אלו אוטובוסים עם תכונה לתיקון עצמי? איך מוסיפים את האופציה הזו לרכב? אני רוצה גם!
&nbsp
אני אוהב שאנשים כותבים שטויות ששלפו מהמותן....
איך אתה מודד את פליטת העשן? עם איזה מכשיר?
מאיפה אתה יודע שהכסא של הנהג לא תקני? ישבת עליו? נהגת באוטובוס? אתה מהנדס שעוסק בתקינה של מושבים לתחבורה?
מאיפה אתה יודע שהתיבת הילוכים גמורה? הורדת אותה בשביל לבדוק?
ולסיכום, אני לא מבין מה רצית להסביר בהקלטה הזו....
&nbsp
לחפש תקלות זה הכי קל, להיתפס לקיטונות ולשטויות גם אני יכול, אני יכול לעלות לאוטובוס שיצא עכשיו מהמפעל ולמצוא 1001 תקלות...ההבדל ביני לבינך הוא שאני רואה את זה בפרופורציות הנכונות, אתה והחבר שלך לקחתם את זה למקום שממחיש חברה שהאוטובוסים שלה מחוברים בדבק ובסיכות מהדק.
&nbsp
מקרה שקרה פעם, נסעתי עם כמה ממיודעי הפורום הזה לפני כמה שנים טובות באחד האוטובוסים של דן, בנסיעה שגרתית כנוסעים באחד הקווים, לקראת סוף הנסיעה כשנוסעים בודדים נשארו באוטובוס הנהג עצר את האוטובוס באמצע הקו ליד שוארמיה ומישהו רץ לתוך האוטובוס והעלה לו פיתה שוארמה ושתיה ולקח כסף....
אתה היית עושה מזה לדעתי מינימום פיגוע טרור, הפציצו לך את האוטובוס בRPG ואתה מאחר שעתיים לעבודה עכשיו בגלל זה, היית מתקשר לדן להתלונן, למשרד התחבורה ולשר התחבורה היית שולח העתק....
וואלק עצר ל8 שניות ונסע, ביג פאקינג דיל....שיהיה לו לבריאות - הבנאדם צריך לאכול, הוא המשיך בנסיעה ואנחנו צוחקים על זה עד היום....ביג פאקינג דיל
תכניס דברים לפרופורציות - אחרת תצא מדעתך.
&nbsp
&nbsp
 

Ofekalef1

New member
סבבה, לא עשיתי את הבדיקות האלה אז כנראה אתה צודק

לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך?
אז איך הוא חוזר לשירות? אלו אוטובוסים עם תכונה לתיקון עצמי? איך מוסיפים את האופציה הזו לרכב? אני רוצה גם!
&nbsp
אני אוהב שאנשים כותבים שטויות ששלפו מהמותן....
איך אתה מודד את פליטת העשן? עם איזה מכשיר?
מאיפה אתה יודע שהכסא של הנהג לא תקני? ישבת עליו? נהגת באוטובוס? אתה מהנדס שעוסק בתקינה של מושבים לתחבורה?
מאיפה אתה יודע שהתיבת הילוכים גמורה? הורדת אותה בשביל לבדוק?
ולסיכום, אני לא מבין מה רצית להסביר בהקלטה הזו....
&nbsp
לחפש תקלות זה הכי קל, להיתפס לקיטונות ולשטויות גם אני יכול, אני יכול לעלות לאוטובוס שיצא עכשיו מהמפעל ולמצוא 1001 תקלות...ההבדל ביני לבינך הוא שאני רואה את זה בפרופורציות הנכונות, אתה והחבר שלך לקחתם את זה למקום שממחיש חברה שהאוטובוסים שלה מחוברים בדבק ובסיכות מהדק.
&nbsp
מקרה שקרה פעם, נסעתי עם כמה ממיודעי הפורום הזה לפני כמה שנים טובות באחד האוטובוסים של דן, בנסיעה שגרתית כנוסעים באחד הקווים, לקראת סוף הנסיעה כשנוסעים בודדים נשארו באוטובוס הנהג עצר את האוטובוס באמצע הקו ליד שוארמיה ומישהו רץ לתוך האוטובוס והעלה לו פיתה שוארמה ושתיה ולקח כסף....
אתה היית עושה מזה לדעתי מינימום פיגוע טרור, הפציצו לך את האוטובוס בRPG ואתה מאחר שעתיים לעבודה עכשיו בגלל זה, היית מתקשר לדן להתלונן, למשרד התחבורה ולשר התחבורה היית שולח העתק....
וואלק עצר ל8 שניות ונסע, ביג פאקינג דיל....שיהיה לו לבריאות - הבנאדם צריך לאכול, הוא המשיך בנסיעה ואנחנו צוחקים על זה עד היום....ביג פאקינג דיל
תכניס דברים לפרופורציות - אחרת תצא מדעתך.
&nbsp
&nbsp
סבבה, לא עשיתי את הבדיקות האלה אז כנראה אתה צודק
הרכבים תקינים לגמרי ולחברה אכפת מאוד מתקינותם.
 

fireman

New member
אם תגיב כמו ילד בן 3

סבבה, לא עשיתי את הבדיקות האלה אז כנראה אתה צודק
הרכבים תקינים לגמרי ולחברה אכפת מאוד מתקינותם.
אם תגיב כמו ילד בן 3
זה ינכס לך תדמית של אחד כזה אז תימנע מזה....משתדלים לשמור כאן על רמה מסוימת של דיון ענייני ולא של דווקא, ברוגז ונעלבתי...
&nbsp
אני שואל ברצינות.....אתה עובד במשרד התחבורה? אתה עובד במכון טסטים? באגף תקינה במשרד התחבורה? אתה מכונאי אוטובוסים? אני באמת רוצה לדעת מאיפה הקביעות הללו על עשן, גירים מתים וכו....
&nbsp
יכול להיות שלחברה לא אכפת מתקינותם ויכול להיות שהרכב הספציפי הולך להשבתה בעוד חודשיים ולכן מטרודן כעסק כלכלי לא תעמיד אותו חודש לאוברול כללי של אבזור הפנים שלו בשביל עוד חודש של עבודה שאחריהם יהפכו אותו לפחית קולה או ימכרו לפלסטינים, גם כאן יכול להיות מכלול שלם של סיבות.
 

Ofekalef1

New member
כל הפוסל במומו פוסל...

אם תגיב כמו ילד בן 3
זה ינכס לך תדמית של אחד כזה אז תימנע מזה....משתדלים לשמור כאן על רמה מסוימת של דיון ענייני ולא של דווקא, ברוגז ונעלבתי...
&nbsp
אני שואל ברצינות.....אתה עובד במשרד התחבורה? אתה עובד במכון טסטים? באגף תקינה במשרד התחבורה? אתה מכונאי אוטובוסים? אני באמת רוצה לדעת מאיפה הקביעות הללו על עשן, גירים מתים וכו....
&nbsp
יכול להיות שלחברה לא אכפת מתקינותם ויכול להיות שהרכב הספציפי הולך להשבתה בעוד חודשיים ולכן מטרודן כעסק כלכלי לא תעמיד אותו חודש לאוברול כללי של אבזור הפנים שלו בשביל עוד חודש של עבודה שאחריהם יהפכו אותו לפחית קולה או ימכרו לפלסטינים, גם כאן יכול להיות מכלול שלם של סיבות.
כל הפוסל במומו פוסל...
 

fireman

New member
אני מבין שגם אחרי כמה שנים של היעדרות

כל הפוסל במומו פוסל...
אני מבין שגם אחרי כמה שנים של היעדרות
מהפורום הזה.....בהחלט יש דברים שלא משתנים


תהיה בריא חבר, אני את הדיון הזה מיציתי, מעדיף לרדוף אחרי הזנב שאין לי.
 

olli3

New member
מנהל
אם המנוע מתחמם כי חם בחוץ ואין ברירה אלא לכבות את המנוע עד

לא כל אוטובוס שנתקע נכנס למוסך?
אז איך הוא חוזר לשירות? אלו אוטובוסים עם תכונה לתיקון עצמי? איך מוסיפים את האופציה הזו לרכב? אני רוצה גם!
&nbsp
אני אוהב שאנשים כותבים שטויות ששלפו מהמותן....
איך אתה מודד את פליטת העשן? עם איזה מכשיר?
מאיפה אתה יודע שהכסא של הנהג לא תקני? ישבת עליו? נהגת באוטובוס? אתה מהנדס שעוסק בתקינה של מושבים לתחבורה?
מאיפה אתה יודע שהתיבת הילוכים גמורה? הורדת אותה בשביל לבדוק?
ולסיכום, אני לא מבין מה רצית להסביר בהקלטה הזו....
&nbsp
לחפש תקלות זה הכי קל, להיתפס לקיטונות ולשטויות גם אני יכול, אני יכול לעלות לאוטובוס שיצא עכשיו מהמפעל ולמצוא 1001 תקלות...ההבדל ביני לבינך הוא שאני רואה את זה בפרופורציות הנכונות, אתה והחבר שלך לקחתם את זה למקום שממחיש חברה שהאוטובוסים שלה מחוברים בדבק ובסיכות מהדק.
&nbsp
מקרה שקרה פעם, נסעתי עם כמה ממיודעי הפורום הזה לפני כמה שנים טובות באחד האוטובוסים של דן, בנסיעה שגרתית כנוסעים באחד הקווים, לקראת סוף הנסיעה כשנוסעים בודדים נשארו באוטובוס הנהג עצר את האוטובוס באמצע הקו ליד שוארמיה ומישהו רץ לתוך האוטובוס והעלה לו פיתה שוארמה ושתיה ולקח כסף....
אתה היית עושה מזה לדעתי מינימום פיגוע טרור, הפציצו לך את האוטובוס בRPG ואתה מאחר שעתיים לעבודה עכשיו בגלל זה, היית מתקשר לדן להתלונן, למשרד התחבורה ולשר התחבורה היית שולח העתק....
וואלק עצר ל8 שניות ונסע, ביג פאקינג דיל....שיהיה לו לבריאות - הבנאדם צריך לאכול, הוא המשיך בנסיעה ואנחנו צוחקים על זה עד היום....ביג פאקינג דיל
תכניס דברים לפרופורציות - אחרת תצא מדעתך.
&nbsp
&nbsp
אם המנוע מתחמם כי חם בחוץ ואין ברירה אלא לכבות את המנוע עד
שיתקרר ולהמשיך לנסוע וחוזר חלילה ואם כל יום-יומיים אתה נתקל באותו אוטובוס שנתקע שוב ושוב מחדש, אז מזה אומר? שהוא ביקר במוסך או לא ביקר במוסך? כי אם הוא ביקר במוסך, וגם אם לא הצליחו לפתור את התקלה 3 פעמים, מה הסבירות שבפעם הרביעית שהוא יכנס למוסך הוא שוב יצא עם עליית חום מנוע ובלית ברירה הנהג צריך לכבות את האוטובוס?
&nbsp
אתה פוסל סתם בלי ידיעה. אני לא יודע למה אתה פוסל בלי ידיעה, למה אתה מנסה לקטול כל טענה שמביאים בפניך בצורה של "מטרודן בסדר גמור וכל השאר אשמים בהכל". אני אולי לא הרבה ממה שכתבת אבל אנשי המקצוע מדווחים ומעבירים מסמכים. האם השלב הבא יהיה שתגיד שהם פשוט משקרים? אולי כדאי להתחיל להקליט שיחות כדי להביא לך הוכחות.
&nbsp
ולגבי עצירה לאכול, מקובל בהחלט. נפוץ מאד באגריפס בירושלים, נפוץ בדימונה במרכז המסחרי ובעוד מקומות. ההשערות שלך דיי דפוקות כי מאד חשוב לי מעמד הנהג ואני גם יוצא להגנת נהגים שנוסעים תוקפים אותם על לא אוול בכפם. ויש מספיק נהגים שמכירים אותי באופן דיי אישי, אז הרגע בקביעותך.
&nbsp
מטרודן היא חברה ששמה לה למטרה להתעמר בעובדים שלה ולהקשות עליהם. עצם זה שעד עכשיו אין וועד עובדים, עצם זה שמטרודן פיטרה את מי שמנהל את הקמת הוועד ובית הדין לעבודה הורה למטרודן להשיבו לעבודה - אומר לא מעט על ההתנהלות הקלוקלת של מטרודן.
&nbsp
דר"א, תקלות בדלתות שלא מצליחות להיפתח למרות שהנהג לוחץ כמה פעמים על הכפתור, הן גם ונדילזם? וזה שזה כבר כמעט חודש כך במכונה ספציפית זה אומר שהיא כבר עברה טיפול במוסך והתגלה שהנהג פשוט לא יודע ללחוץ על הכפתור של הדלת הקדמית (אבל על הכפתור של הדלת האחורית הוא כן יודע ללחוץ... כי היא עובדת טוב).
&nbsp
בוא נסכם שמטרודן היא המפעיל הכי טוב שיש ושאני צריך לסתום את הפה כי שירות הלימוזינות של מטרודן הוא משהו עולמי, סבבה?
 

mister K

New member
אני לא ממש בקיא בנתוני המכונות של תח"צ באר שבע

אמנה לך את מספריהם הסידוריים של האוטובוסים העירוניים וגם
רותם יכול לעזור, כי אלו לא נתונים ששלפתי מהמותן.
&nbsp
אוטובוסי MAN EL מוספרו מ210-230.
אוטובוסי MAN SL עם מיזוג מוספרו אם אני לא טועה מ140 ומשהו או ממ150 ומשהו עד 209 (209 הייתה מכונה קבועה על קו 7).
MAN SL עם גג מרובע מוספרו מ111-140 ומשהו או 150 ומשהו).
&nbsp
MAN SL עם גג עגול מוספרו מ90-109. מספרים נמוכים יותר הם טייגרים אדומים שסיימו את שירותם בתחילת שנות ה-90 כמו בכל הארץ.
&nbsp
הMAN EL הגיעו לבאר שבע בשנת 1996, אני זוכר את הלוחית של הארגז שלהם. בשנת 1996 פעלו האוטובוסים ממספר 90 עד 230, בכמה אוטובוסים מדובר? תוסיף לזה עוד את שני הMAN SU (הסגולים) או שהיו ארבעה, פחות זוכר... שעבדו בעיקר על קווים 16 ו17 והיו עוד שני מאנים בין עירוניים שאני לא ממש זוכר אותם פועלים בקווי שירות.
&nbsp
האוטובוס ששרפו היה שווה כ-10000 ש"ח, הוא היה כמעט בן 20 ביום שריפתו. אני זוכר את היום הזה כי ראיתיאותו נשרף, מכונה 118 אם אני לא טועה.
&nbsp
150 ימי שביתה בתחילת ההפעלה? כשנתיים לאחר תחילת ההפעלה.
&nbsp
הB7L אחד עבד על 9 ואחד על 18, ראיתי ונסעתי פעם אחת במדי החברה העירונית.
&nbsp
שבועיים לאחר מכן מטרודן נכנסה, הפעילה את 30 האוטובוסים הB7L, עוד גרוטאות EL מדן ועוד SL טובים מדן. תוך זמן קצר היא הביאה לפה גם מרצדסים של אגד 0נהנתי מהם מאד) ומצד שני גם NL מוחלשי מזגן של אגד, אחרי טיפולים של המאנים SL וEL העירוניים חלקם נרכשו על ידי מטרודן וחלקם על ידי קווים, והחלו לפעול בקווי השירות ואלו לא היו גרוטאות, לנסוע בSL ובמרצדס O405 היה הרבה יותר מהיר מאשר לנסוע בB7L האיטיות שכל יציאה מתחנה או רמזור שלהם לוקחת נצח.
&nbsp
ואז רכשה עוד 30 מכונות B7L (הצהובות) ב2005 והייתה כאן גם סקאניה לניסוי ורכשו עוד שתי B7L מרשות שדות התעופה והיו כאן אוטובוסים מכל המינים והצבעים עד שנת 2009 כשמטרודן הצטיידה בB7R ואז כבר הB7L החלו להיות גרוטאות עם תקלות שונות וכיום אנחנו נוסעים עם 59 גרוטאות בעיר (גרוטאה 101 עברה לקווים אחרי הפיגוע ועדיין פעילה) מזה כמה שנים + 70 אוטובוסים נורמליים.
&nbsp
מה אגיד לך, כיף חיים.
&nbsp
אמרתי, שהיו המון רעות חלות בחברה העירונית והם המשכורות המנופחות, העובדים שלא באמת עבדו וכמובן השביתות (ודר"א כשהייתה שביתה ברשויות המקומיות, אז כאן זה פגע בנו יותר ואני זוכר את זה היטב). אבל אל תגיד שלקאנטרי ולגן הזאולוגי קו 10 לא רלוונטי כי לקאנטרי רוכשים מנוי, לא חביבי, בתור ילד ביטוח לאומי היינו נוסעים לקאנטרי פעם בשנה ליום בילוי אחד, לא חייב לעשות מנוי אני זוכר שפעם התייבשנו עד 12:00 ביום ראשון כי התברר לנו שביום ראשון פותחים ב12 ובאותו יום נסענו עם 16 בכלל כדי לחסוך שני אוטובוסים מאלפסי לשם (כי 16 היה מסיים באלפסי בבקרים).
&nbsp
אני זוכר, אני זוכר את הכל לטוב ולרע. אבל וזה משהו חשוב ואני תמיד אגיד אותו לחיוב החברה העירונית זה שכשמקום חדש נפתח - השירות אליו שופר מיידית ואם לא היה קיים - הוקם שירות. כששכונה חדשה אוכלסה, מיד קו שירות ותחנות. זה משהו חשוב שאני תמיד אזכור לטובה לחברה העיורנית. לעומת זאת כיום, שנה שהגראנד פתוח ושנה לקח לשנות את המסלול של קו 13 כך שבהלוך לגראנד הוא לא יעשה סיבובים בכל נאות לון.
&nbsp
ואני עדיין מחכה למסעף תחנות בכניסה לתחנת רכבת צפון (בכיכר החיצונית), משרד התחבורה העביר כסף לעיריה לפני שנה כבר לבניית מפרצי התחנות בשני כיוונני הנסיעה כך שכל הקווים שחולפים על פני התחנה יעצרו שם ולא כמו כיום שצריכים ללכת ממעונות ג' לתחנת הרכבת.
&nbsp
ביקשתי תוספת תחנה מתחת לגשר מקסימקו, בעיקר עבור קווים 24/34, משרד התחבורה אישר מיד, העביר לעיריית באר שבע להכנה ועד היום כלום. אותו הדבר במול 7 (רמי לוי), רוצים להעביר את קו 2 בכיכר ושיפרסס חזרה לנווה נוי וכך יגיע למתחם מול 7, עד עכשיו העיריה לא מקימה שם תחנה ומסדירה מדרכה בצד השני של רחוב הע"ל. עייפתי מהעיריה שמערימה כיום קשיים על כל שיפור בתח"צ, פשוט כך ועל זה הלנתי מלכתחילה כאן בדיון שנוצר על זה שהעיריה צריכה לתכנן וכו'.
&nbsp
ואחת הרעות החולות של החברה העירונית היא אהבתה לקווים סיבוביים, זה התאים כשהעיר הייתה קטנה (כמו שזה מתאים לעומר למשל) אבל זה לא מתאים כבר כ-15 שנים.
&nbsp
וקו 1 הוא לא קו שהקריצו מהתחת, מה יש לך? איך היו אומרים להגיע לעמק שרה? אתה אומר שצריכים לבטל את קו 17 הנוכחי שמבוסס על קו 1 ההוא מאז? נו באמת...
אני לא ממש בקיא בנתוני המכונות של תח"צ באר שבע
אמנם גרתי בבאר שבע שנתיים, אבל זה כבר היה עמוק בתקופת מטרודן.
לעומת זאת, את נתוני המכונות של דן אני מכיר יותר טוב ופה יש לך טעות... בשנת 2003 לא נסע בדן אף לא אוטובוס אחד לא ממוזג. המכונות הישנות ביותר שעוד נסעו בשנה זו היו מסדרת 38XX שכולה הייתה ממוזגת.
הלא ממוזגות האחרונות (סדרה 35XX) הוצאו מהשירות בסביבות שנת 2000.
 

Ofekalef1

New member
כדאי שתתכונן לשביתות במטרודן עד שהיא תוחלף.

אתה כותב מאמוציות ולכן כותב הרבה
דברים לא נכונים וגם לא מעט שטויות.....
&nbsp
אני אתחיל מנפלאותיה של החברה העירונית.
בחברה העירונית מעולם, באף רגע נתון לא הפעילה בבאר שבע 160 אוטובוסים, שכח מהמספר הזה כי אין לו אח ורע במציאות.
היום היחיד בו החברה העירונית התקרבה (וגם אז, לא ממש התקרבה) למספר הזה היה למשך שבועיים ימים שכל אוטובוסים הB7L שאתה נוסע בהם היום במטרודן עמדו בבונדד עם מדבקות של החברה העירונית עליהם במושב שדה עוזיה וחיכו שעיריית באר שבע תשלם בשביל לשחרר אותם, אתה הספקת לראות במציאות רק 2 כאלה נוסעים על כבישי באר שבע כשהם מעוטרים במדבקות החברה העירונית, אחד מהם היה בקו 9 (אני זוכר עד היום)
שבועיים אחרי כן, החברה נסגרה ומטרודן נכנסה לעבודה במקומם ורכשה את האוטובוסים הללו כולל חלק נרחב מהזבל של החברה העירונית.
לחברה העירונית בתקופת השפעה היו 110 אוטובוסים, לא היו 160 מעולם.
&nbsp
150 ימי שביתה בתחילת העבודה זה בסדר, מאז אותה שביתה.....האם הושבתה התחבורה בבאר שבע? (אני לא זוכר שהושבתה....) לעומת זאת, ב30 שנות פעילות של התחבורה הציבורית, כל יום משחקים ברולטה.....יגיע האוטובוס או לא יגיע האוטובוס.....
אתה מדבר על מה שאתה הלכת ב150 ימי שביתה.....אתה רוצה שאני אספר לך כמה אני רצתי כשהבנתי שהיום לא בזין של הנהגים של החברה העירונית לעבוד?
החברה הזו הייתה רקובה, לא מתפקדת ודפוקה בכל פרמטר אפשרי למעט פרמטר אחד - דיוק בזמנים: האוטובוסים הגיעו בדיוק של שניות אבל.....זה היה קורה רק כשהם הסכימו לעבוד.
עשרות ימי השבתה מידי שנה, אוטובוסים ישנים, עשרות כלים שעמדו במוסכי החברה בלי חלקים כי אין כסף, ושאין כסף אין אוטובוסים ושאין אוטובוסים אנשים לא מגיעים לעבודה כי האוטובוס מדלג עליהם בתחנה
אני זוכר שבאחת השביתות שלהם הם שרפו אוטובוס, לא פחות ולא יותר.....למישהו זה הזיז? ממש לא....הציבור מטומטם והציבור ימשיך לשלם, מהארנונה שלי קנו את האוטובוס שהם שרפו.
&nbsp
בעיה ישראלית נפוצה היא זכרון סלקטיבי, אז אתה כנראה סובל מהבעיה הזאת, אני ממש לא.
&nbsp
קווי הרפאים שהופעלו בעבר לא הופעלו בגלל נחמדותם של עובדי התח"צ, מבחינתם שכולם יעבדו על קווים שנוסעים משום מקום לשום מקום בלי אף נוסע שעולה, כל מיני קווי הפלצה שהקריצו מהתחת כמו קו 1 או קו 10 שנועדו לנהגים הותיקים, אלה עם הפז"ם הכבד שהכבידו על המערכת במשכורות מנופחות שלא ביחס ישר עם העבודה שעשו.....אז להם נתנו את קו 10.....עושה טור של 15 דקות בלי לעצור באף תחנה כי אין את מי לקחת ומגרד את הביצים בחניון במשך שעתיים עד הטור הבא....30 אלף שקל בחודש בשביל לא לעשות כלום....
הקו לא מרוויח? את מי זה עניין בכלל? הציבור משלם את הדלק, הציבור משלם את התחזוקה, הציבור משלם את המשכורת שיז***ן הציבור, העיקר שהפרזיט יכול להגיד "עבדתי"
למה שיעבוד בקו 12? עם 7-8 טורים ב4 שעות ואלפי נוסעים? מה פתאום....עם ותק של 30 שנה אין דברים כאלה....
&nbsp
ככה הייתה נראית התחבורה הציבורית בבאר שבע, ככה היא נראתה באמת.....לא כמו שאתה מתאר אותה....כחברה שעשתה חסד עם הנוסעים ה"מסכנים" שיש להם 3000 ש"ח למנוי לקאנטרי קלאב לשנה אבל אין להם איך להגיע....מסכנים ממש....
&nbsp
כמות המשתמשים בתחבורה הציבורית בבאר שבע רק הולכת וגדלה משנה לשנה, לנתונים שאתה מעלה אין שום אחיזה מהקרקע שכן כנראה שלפת אותם מהמותן, היום בשנות ה2000 הגישה לתחבורה ולתכנון התחבורה שונה מהותית מאופן בו התייחסו לנושא בשנות ה80 וה90.....ושוב, מה שהיו עושים בחברה העירונית זו לא דוגמא, שם עשו מה שבא להם ובגלל זה זה גם היה נראה ככה, היום אין את השוק הזה, נגמרו ימי החלטורה, יש רשיון, יש תנאי הפעלה ונצמדים לתנאים האלה כי יש סנקציות וטוב שכך, לפעמים זה לטובתך ולפעמים זה לרעתך.
אם לפני 20 שנה היית יכול להתקשר לעיריה ולדבר עם אף אחד על זה שהאוטובוס לא מגיע, היום יש לך את מטרודן לפנות אליה ויש את משרד התחבורה ויש מי שיתן את התשובות ושצריך גם את הדין
כדאי שתתכונן לשביתות במטרודן עד שהיא תוחלף.
ודאי שלא הושבתה, אין ועד אז הנהגים סובלים, כמו למשל נהג קו 26 שנוהג משש וחצי עד רבע לשבע עם הפסקות של חמש-עשר דקות פה ושם (אחת לשבעים דקות), וגם זה בד"כ לא, ולפעמים מריץ שלושה סיבובים רצופים בלי הפסקה בכלל, או הנהג של התגבור בבוקר שההגדרה שלו קטנה יותר ובאופן קבוע יוצא באיחור.
&nbsp
ונהגים שיום יום עובדים מחמש עד אחת ומארבע עד שמונה...
ונהגים שמבקשים חודש מראש חופש באיזשהו יום ולא נותנים להם...
&nbsp
ובנוסף לשביתות, נסיעות מבוטלות על ימין ועל שמאל, כמו למשל לפני כמה ימים קו 21, אנשים מחכים לו עשרים דקות בתחנה ואז זה שאחריו מגיע והוא מפוצץ... ושלא לדבר על הקדמות! ראית אי פעם בשנה האחרונה אוטובוס שיצא בזמן מהתחנה שלו? אני יכול לספור על יד אחת את כמות הנהגים שאני מכיר שלא גונבים דקה, דקה וחצי ואפילו שתיים (ואני נוסע המון מתחנות מוצא. יש לנהגים בראש משתנה מקרי אקראי שבוחר מספר בין חצי דקה לבין דקה וחצי, והוא בוחר כמה זמן הם גונבים ביחס לזמן היציאה), ויש לי המון סרטונים של כל האוטובוסים של השעה 23:00 יוצאים כמו שעון בשעה 22:59, אחד אחרי השני, ונשארים שני קווים בתחנה לבד (עזוב את זה שממילא כולם נתקעים ברמזור של השוק והדבר הזה לא חוסך להם כמעט כלום) עד אחת עשרה.
 

roei2407

New member
26 הוא אחת ל 80 ולא אחת ל 70

כדאי שתתכונן לשביתות במטרודן עד שהיא תוחלף.
ודאי שלא הושבתה, אין ועד אז הנהגים סובלים, כמו למשל נהג קו 26 שנוהג משש וחצי עד רבע לשבע עם הפסקות של חמש-עשר דקות פה ושם (אחת לשבעים דקות), וגם זה בד"כ לא, ולפעמים מריץ שלושה סיבובים רצופים בלי הפסקה בכלל, או הנהג של התגבור בבוקר שההגדרה שלו קטנה יותר ובאופן קבוע יוצא באיחור.
&nbsp
ונהגים שיום יום עובדים מחמש עד אחת ומארבע עד שמונה...
ונהגים שמבקשים חודש מראש חופש באיזשהו יום ולא נותנים להם...
&nbsp
ובנוסף לשביתות, נסיעות מבוטלות על ימין ועל שמאל, כמו למשל לפני כמה ימים קו 21, אנשים מחכים לו עשרים דקות בתחנה ואז זה שאחריו מגיע והוא מפוצץ... ושלא לדבר על הקדמות! ראית אי פעם בשנה האחרונה אוטובוס שיצא בזמן מהתחנה שלו? אני יכול לספור על יד אחת את כמות הנהגים שאני מכיר שלא גונבים דקה, דקה וחצי ואפילו שתיים (ואני נוסע המון מתחנות מוצא. יש לנהגים בראש משתנה מקרי אקראי שבוחר מספר בין חצי דקה לבין דקה וחצי, והוא בוחר כמה זמן הם גונבים ביחס לזמן היציאה), ויש לי המון סרטונים של כל האוטובוסים של השעה 23:00 יוצאים כמו שעון בשעה 22:59, אחד אחרי השני, ונשארים שני קווים בתחנה לבד (עזוב את זה שממילא כולם נתקעים ברמזור של השוק והדבר הזה לא חוסך להם כמעט כלום) עד אחת עשרה.
26 הוא אחת ל 80 ולא אחת ל 70
ההפסקה שלו מושתתת על זמן ביצוע הסיבוב ולכן אם יבצע יותר מהר כך תהיה ההפסקה ארוכה יותר.
הנהג שמבצע 3 סיבובי בוקר יוצא כל 75 דק' זה בס"כ הפרש של 5 דק' בהגדרה שככל שאני שמתי לב הנהג הזה מצליח להגיע בזמנים למוצא סיבוב אחרי סיבוב או שיוצא באיחור קל של 2-3 דק' בין הסיבוב של 8:50 ל 10:05.

בנוגע ל"גניבת דקה" העניין ככל הנראה מאושר ע"י משרד התחבורה , ועל נהג ש"גונב" יותר מדקה תרים טלפון לפנ"צ (לשם כך הם קיימים) וראה שזה יטופל..
 

Ofekalef1

New member
התכוונתי שיש לו הפסקה אחרי שבעים דקות...

26 הוא אחת ל 80 ולא אחת ל 70
ההפסקה שלו מושתתת על זמן ביצוע הסיבוב ולכן אם יבצע יותר מהר כך תהיה ההפסקה ארוכה יותר.
הנהג שמבצע 3 סיבובי בוקר יוצא כל 75 דק' זה בס"כ הפרש של 5 דק' בהגדרה שככל שאני שמתי לב הנהג הזה מצליח להגיע בזמנים למוצא סיבוב אחרי סיבוב או שיוצא באיחור קל של 2-3 דק' בין הסיבוב של 8:50 ל 10:05.

בנוגע ל"גניבת דקה" העניין ככל הנראה מאושר ע"י משרד התחבורה , ועל נהג ש"גונב" יותר מדקה תרים טלפון לפנ"צ (לשם כך הם קיימים) וראה שזה יטופל..
התכוונתי שיש לו הפסקה אחרי שבעים דקות...
נו, מה שאמרתי. יוצא בדיוק או באיחור קל. זה הפרש של חמש דקות אבל הוא ההבדל בין לאחר או לא לאחר.
&nbsp
סבבה, אז שיגידו לנהג שיפסיק לנסוע לאט ויעשה דברים שמרגישים לו לא בטוחים...
&nbsp
להרים טלפון לפנ"צ על כל נהג ונהג? מדובר פיזית על 90% מהנהגים בחברה, לא מתפקידי ללכת לתחנה המרכזית ולראות מי מהם גונב דקה ומי לא. תפקיד החברה לראות שנהגיה עומדים בזמנים.
אה, שכחתי, החברה כן מטפלת. "במקרה" יצא שהנהג שטופל פעיל בוועד...
 

roei2407

New member
לא מסכים איתך.

התכוונתי שיש לו הפסקה אחרי שבעים דקות...
נו, מה שאמרתי. יוצא בדיוק או באיחור קל. זה הפרש של חמש דקות אבל הוא ההבדל בין לאחר או לא לאחר.
&nbsp
סבבה, אז שיגידו לנהג שיפסיק לנסוע לאט ויעשה דברים שמרגישים לו לא בטוחים...
&nbsp
להרים טלפון לפנ"צ על כל נהג ונהג? מדובר פיזית על 90% מהנהגים בחברה, לא מתפקידי ללכת לתחנה המרכזית ולראות מי מהם גונב דקה ומי לא. תפקיד החברה לראות שנהגיה עומדים בזמנים.
אה, שכחתי, החברה כן מטפלת. "במקרה" יצא שהנהג שטופל פעיל בוועד...
לא מסכים איתך.
מלכתיחילה הנהג לא צריך לנסוע לאט אלא לנסוע עפ"י תנאי הדרך.
כך יצא שהוא עשוי להגיע לסיבובים עם הפסקות ארוכות יותר וארוכות פחות או לעיתים כלל ללא הפסקה.
שעה ועשרים זהו פרק זמן שהמתכנן ראה לנכון שניתן להספיק את המסלול כולל הפסקה המגולמת בפרק הזמן הזה בנסיעה נורמטיבית ובשעות העומס.
וכראיה היו נהגים שביצעו את המסלול תוך שעה ( לפעמים אפילו פחות ) תוך נהיגה נורמלית.
בנוסף אמרת שנהג התגבור יוצא באיחור באופן קבוע , אני מעולם לא נתקלתי באיחור בין שני הסיבובים הראשונים שלו אלא רק באיחור קל בין השני לשלישי... אז זה מוזר לי.
ודבר אחרון , "גניבת דקה " מאושרת ע"י משרד התחבורה ומקובלת בחברות רבות , מעבר לדקה (1:01 אפילו ) כבר נחשבת עבירת משמעת ומטופלת.
לא קרה לי שהגשתי תלונה על הקדמה או איחור שלא טופלו... לא מובן מה הקשר לועד או לא ועד.
 

Ofekalef1

New member
לא אמרתי שהנהג צריך לנסוע לאט.

לא מסכים איתך.
מלכתיחילה הנהג לא צריך לנסוע לאט אלא לנסוע עפ"י תנאי הדרך.
כך יצא שהוא עשוי להגיע לסיבובים עם הפסקות ארוכות יותר וארוכות פחות או לעיתים כלל ללא הפסקה.
שעה ועשרים זהו פרק זמן שהמתכנן ראה לנכון שניתן להספיק את המסלול כולל הפסקה המגולמת בפרק הזמן הזה בנסיעה נורמטיבית ובשעות העומס.
וכראיה היו נהגים שביצעו את המסלול תוך שעה ( לפעמים אפילו פחות ) תוך נהיגה נורמלית.
בנוסף אמרת שנהג התגבור יוצא באיחור באופן קבוע , אני מעולם לא נתקלתי באיחור בין שני הסיבובים הראשונים שלו אלא רק באיחור קל בין השני לשלישי... אז זה מוזר לי.
ודבר אחרון , "גניבת דקה " מאושרת ע"י משרד התחבורה ומקובלת בחברות רבות , מעבר לדקה (1:01 אפילו ) כבר נחשבת עבירת משמעת ומטופלת.
לא קרה לי שהגשתי תלונה על הקדמה או איחור שלא טופלו... לא מובן מה הקשר לועד או לא ועד.
לא אמרתי שהנהג צריך לנסוע לאט.
אני מכיר את הנהג, נוסע איתו ויודע - הוא נוסע לאט. אבל לא כי הוא נוסע 30 באמצע כביש של 60, אלא מאט במקומות עם שדה ראייה מוגבל, לא דופק גז בשביל להספיק לרמזור ירוק, ונזהר על נוסעים שעומדים בכניסה לאוטובוס. אז לא, זה לא תמיד עניין של החלטה לנסוע מהר אלא עניין של אופי. יש נהגים מהירים ויש נהגים איטיים (יש סיפורים על 21 ו-22 שיוצאים ביחד ו-22 מגיע לפניו למרכזית).

לגבי דברים שהמתכנן ראה וכו', לא חושב שזה רלוונטי. יש נהגים שידועים כאיטיים אז הם משובצים בקווים שכוחי אל ומרובי הפסקות כמו 34, ויש גם כאלה שלא ואז הם סובלים. ואיך בדיוק זה מתאים גם בהתחשב בשעות העומס אם ההגדרה היא באופן קבוע שעה ועשרים משעה שמונה ועשרה עד שעה חמש וחצי, אז אין כאן התחשבות בשעות שיא, ובסיבוב הקשה של 13:30 הנהג לפעמים מגיע בדיוק כי ההגדרה לא מתאימה לשעה הזו.

והראיה שלך היא לא ראיה, כי שוב, יש נהגים איטיים ויש נהגים מהירים. היה בקו נהג קבוע שביצע חלק מהסיבובים תוך חמישים דקות, זה אומר שעכשיו אפשר להוריד את ההגדרה שלהם לחמישים דקות? לא, כי לא כולם נהגים זריזים כמוהו.

אוקיי, אז לא באופן קבוע אלא בין השני לבין השלישי. קשה לי להאמין שיש לו הפסקה בין הראשון לבין השני, אבל ניחא.

מעניין מה שאתה אומר. אתה יכול להפנות אותי לתקנה? אני לתומי חשבתי ששעת היציאה של הקו איננה רק המלצה.
אולי אתה מתכוון לנוהלים שלפיהם משרד התחבורה ומטרודן פותחים בחקירה ומענישים, זה משהו אחר. זה עדיין לא אומר שלגיטימי לגנוב דקה.

מה לא היה ברור במה שאמרתי? שכל הנהגים גונבים דקה ושאני לא אתחיל להתלונן נהג נהג עד שכולם יתחילו לצאת בזמנים. אמרתי שזה תפקיד החברה לבצע את הבקרה הזו בעצמה.

ואז אמרתי שאני נזכר פתאום שדווקא יש נהג שדווקא טופל בגין עבירה כזו (והתכוונתי באופן התנדבותי על ידי מטרודן), וכבדרך אגב ציינתי שרצה הגורל והוא גם פעיל בוועד.
 

roei2407

New member
מעניין

לא אמרתי שהנהג צריך לנסוע לאט.
אני מכיר את הנהג, נוסע איתו ויודע - הוא נוסע לאט. אבל לא כי הוא נוסע 30 באמצע כביש של 60, אלא מאט במקומות עם שדה ראייה מוגבל, לא דופק גז בשביל להספיק לרמזור ירוק, ונזהר על נוסעים שעומדים בכניסה לאוטובוס. אז לא, זה לא תמיד עניין של החלטה לנסוע מהר אלא עניין של אופי. יש נהגים מהירים ויש נהגים איטיים (יש סיפורים על 21 ו-22 שיוצאים ביחד ו-22 מגיע לפניו למרכזית).

לגבי דברים שהמתכנן ראה וכו', לא חושב שזה רלוונטי. יש נהגים שידועים כאיטיים אז הם משובצים בקווים שכוחי אל ומרובי הפסקות כמו 34, ויש גם כאלה שלא ואז הם סובלים. ואיך בדיוק זה מתאים גם בהתחשב בשעות העומס אם ההגדרה היא באופן קבוע שעה ועשרים משעה שמונה ועשרה עד שעה חמש וחצי, אז אין כאן התחשבות בשעות שיא, ובסיבוב הקשה של 13:30 הנהג לפעמים מגיע בדיוק כי ההגדרה לא מתאימה לשעה הזו.

והראיה שלך היא לא ראיה, כי שוב, יש נהגים איטיים ויש נהגים מהירים. היה בקו נהג קבוע שביצע חלק מהסיבובים תוך חמישים דקות, זה אומר שעכשיו אפשר להוריד את ההגדרה שלהם לחמישים דקות? לא, כי לא כולם נהגים זריזים כמוהו.

אוקיי, אז לא באופן קבוע אלא בין השני לבין השלישי. קשה לי להאמין שיש לו הפסקה בין הראשון לבין השני, אבל ניחא.

מעניין מה שאתה אומר. אתה יכול להפנות אותי לתקנה? אני לתומי חשבתי ששעת היציאה של הקו איננה רק המלצה.
אולי אתה מתכוון לנוהלים שלפיהם משרד התחבורה ומטרודן פותחים בחקירה ומענישים, זה משהו אחר. זה עדיין לא אומר שלגיטימי לגנוב דקה.

מה לא היה ברור במה שאמרתי? שכל הנהגים גונבים דקה ושאני לא אתחיל להתלונן נהג נהג עד שכולם יתחילו לצאת בזמנים. אמרתי שזה תפקיד החברה לבצע את הבקרה הזו בעצמה.

ואז אמרתי שאני נזכר פתאום שדווקא יש נהג שדווקא טופל בגין עבירה כזו (והתכוונתי באופן התנדבותי על ידי מטרודן), וכבדרך אגב ציינתי שרצה הגורל והוא גם פעיל בוועד.
מעניין
מה זה באופן "התנדבותי " ?? ומה העברה שהוא ביצע בגינה טופל ??? גנב דקה ?
אני יודע שאין טיפול בגין יציאה של דקת הקדמה אלא רק מ 1:01 ומעלה. אז מוזר מה שאתה אומר.
ולמה אתה חושב שמטרודן לא בודקת זאת ? בשביל זה יש לה מפקחים שמסתובבים בשטח ומע' מחשוב בהן היא יכולה לבדוק הקדמות \ קיצורי מסלול \ איחורים וכיוב'..
 

Ofekalef1

New member
הכוונה שבביקורת של מטרודן, וגנב שתיים.

מעניין
מה זה באופן "התנדבותי " ?? ומה העברה שהוא ביצע בגינה טופל ??? גנב דקה ?
אני יודע שאין טיפול בגין יציאה של דקת הקדמה אלא רק מ 1:01 ומעלה. אז מוזר מה שאתה אומר.
ולמה אתה חושב שמטרודן לא בודקת זאת ? בשביל זה יש לה מפקחים שמסתובבים בשטח ומע' מחשוב בהן היא יכולה לבדוק הקדמות \ קיצורי מסלול \ איחורים וכיוב'..
הכוונה שבביקורת של מטרודן, וגנב שתיים.
אני לא חושב שהיא לא בודקת את זה, אני בטוח שהיא לא בודקת את זה ולא צריך מידע מודיעיני בשביל זה, מספיק להתבונן.
אם היא הייתה בודקת את זה, לא יכול להיות ש-90% מהנהגים היו עושים את זה. אז נכון, לא כל הנהגים שעושים את זה גונבים מעל דקה, אבל גם כאלה יש.
 

Ofekalef1

New member
בעצם אני חוזר בי.

הכוונה שבביקורת של מטרודן, וגנב שתיים.
אני לא חושב שהיא לא בודקת את זה, אני בטוח שהיא לא בודקת את זה ולא צריך מידע מודיעיני בשביל זה, מספיק להתבונן.
אם היא הייתה בודקת את זה, לא יכול להיות ש-90% מהנהגים היו עושים את זה. אז נכון, לא כל הנהגים שעושים את זה גונבים מעל דקה, אבל גם כאלה יש.
בעצם אני חוזר בי.
ייתכן שהיא בודקת את זה, אבל מה שבטוח זה שהיא לא נוקטת מספיק אמצעים כדי למנוע את זה.
יש נהגים שמקבלים קנסות על דברים כאלה אבל לא אכפת להם. לעומת זאת, הנהג שהיה פעיל בוועד טופל באופן משמעותי.
 

roei2407

New member
לא מובן.

בעצם אני חוזר בי.
ייתכן שהיא בודקת את זה, אבל מה שבטוח זה שהיא לא נוקטת מספיק אמצעים כדי למנוע את זה.
יש נהגים שמקבלים קנסות על דברים כאלה אבל לא אכפת להם. לעומת זאת, הנהג שהיה פעיל בוועד טופל באופן משמעותי.
לא מובן.
מחד אתה טוען שהם לא בודקים ומנגד אומר שהביקורת תפסה את אותו נהג !! איך זה מתיישב בדיוק !?
האם אתה יודע מהי מהות עבודתו של מפקח בתח"צ ?
אני בטוח שכל תלונת מפקח נבדקת ומטופלת בחברה. כבר אמרתי לך שלא מטפלים על "גניבת דקה " ולכן כנראה הרבה מאוד נהגים עושים זאת.
אתה בעצמך טענת שהנהג שטופל "גנב " יותר מדקה !!! אז איפה פה אתה רואה שהם לא בודקים זאת ???????? לא מובן בכלל. זה רק מוכיח את ההפך ממה שאתה כותב. הם כן מטפלים.
3436
 

Ofekalef1

New member
לא בכדי כתבתי שהנהג פעיל בוועד, ניסיתי לרמוז משהו.

לא מובן.
מחד אתה טוען שהם לא בודקים ומנגד אומר שהביקורת תפסה את אותו נהג !! איך זה מתיישב בדיוק !?
האם אתה יודע מהי מהות עבודתו של מפקח בתח"צ ?
אני בטוח שכל תלונת מפקח נבדקת ומטופלת בחברה. כבר אמרתי לך שלא מטפלים על "גניבת דקה " ולכן כנראה הרבה מאוד נהגים עושים זאת.
אתה בעצמך טענת שהנהג שטופל "גנב " יותר מדקה !!! אז איפה פה אתה רואה שהם לא בודקים זאת ???????? לא מובן בכלל. זה רק מוכיח את ההפך ממה שאתה כותב. הם כן מטפלים.
3436
לא בכדי כתבתי שהנהג פעיל בוועד, ניסיתי לרמוז משהו.
בכל מקרה, זה לא משנה. לא מעניינת אותי מהי עבודת מפקח, או האם מטפלים על גניבת דקה או רק יותר.
מה שאני רואה זה שאם אני לא מספיק מקדים לאוטובוס אני מפספס אותו, מה אכפת לי האם החברה אוכפת פחות מדקה או יותר מדקה או האם היא נותנת קנס של 500 שקל או מתעלמת? אני רוצה שירות נורמלי.
 

roei2407

New member
שטויות !!!

לא בכדי כתבתי שהנהג פעיל בוועד, ניסיתי לרמוז משהו.
בכל מקרה, זה לא משנה. לא מעניינת אותי מהי עבודת מפקח, או האם מטפלים על גניבת דקה או רק יותר.
מה שאני רואה זה שאם אני לא מספיק מקדים לאוטובוס אני מפספס אותו, מה אכפת לי האם החברה אוכפת פחות מדקה או יותר מדקה או האם היא נותנת קנס של 500 שקל או מתעלמת? אני רוצה שירות נורמלי.
שטויות !!!
אתה טוען שהמבקרים בודקים רק את הנהגים הפעילים בועד ?????? איזו שטות !!
כל הנהגים נבדקים ללא יוצא מן הכלל וכולם מטופלים במידה וצריך.
אתה מקבל שירות סביר ביותר לדעתי כתושב באר שבע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה