לפני שאתה נרשם, לפחות תבקר שם...
לך לביקור, שאל שאלות, אפילו כנס להרצאה-שתיים (אני מאמין שיסכימו לך, למרות שאני לא בטוח), דבר עם הסטודנטים שם... כמובן שאת כל מה שמספרים לך יש לקחת בערבון מוגבל. ועוד דבר קטן שכדאי לך לדעת-עצם העובדה שהדרישות נמוכות יחסית עלולה להעיד על הרמה של המקום, וכשאתה רוצה להצטרף לשוק אשר מוצף ממילא, זה עלול להיות בעיה בכל הקשור למציאת התמחות+עבודה בעתיד בתור עו"ד/משפטן חשוב לציין שאיני מכיר את המקום, ולכן אני לא אומר כאן שום דבר בנחרצות ובהחלטיות, אבל אני כן יכול לתת לך חומר למחשבה על סמך העובדות שציינתי בכל מקרה, בהצלחה בכל אשר תבחר