החלטת לפתוח ארכיב רמי?מי שמע? מי מכיר?
מכונה עירונית של מרצדס מספר פנימי 58958. עשתה אתמול את קו 201 מרחובות לתל-אביב בשעה 20:10. מכונה מאוד מיוחדת, הרכבה של הארגז, אני אשמח לקבל פרטים על השינויים שעשו בה.
לא ממש!החלטת לפתוח ארכיב רמי?![]()
![]()
אתה מדבר אולי...לא ממש!
פשוט יש משהו מאוד מעניין באוטובוס הזה. זה האוטובוס העירוני הנורמלי היחיד שראיתי בחיים שלי. באופן מפתיע, הוא של אגד.
בהחלט כןאתה מדבר אולי...
על אוטובוס עם מן כסאות כאלה גבוהים יותר עם משענת אמיתית שמזכירים קצת בין עירוני אבל קצת יותר קטנים?
או! עכשיו אפשר לתת לך פרטים, כי אניבהחלט כן
מה קרה שהחליטו להתייחס אל הנוסעים כאל בני-אדם ולא כאל יצורים נטולי מפרקת?
חבל מאודאו! עכשיו אפשר לתת לך פרטים, כי אני
אישית לא מכיר מספרים פנימיים באגד. נסעת במה שמכונה מרצדס O405 "פרברית", מה שיתכן שהוא בפועל MB O405U. מדובר באוטובוסים עם מנועים חזקים יותר (כנראה של מפרקית), עם כיסאות מפוארים יותר, המיועדים לנסיעות לפרברי ירושלים. ישנם עוד אוטובוסים עם כיסאות כאלו גם באיזור המרכז (אבל עם מנוע רגיל), והם אובזרו כך בגלל שסידור העבודה שלהם כולל הסעת עובדי בדק/אלת"א/תע"ש וכו'.
אני בטוח שיש איזה תירוץ מצוץ לזהחבל מאוד
שלא מציידים את כל האוטובוסים החדשים בכאלה כיסאות השרפרפים במפרקיות של אגד זה ללא ספק עוד סיבה לא לנסוע באוטובוסים אגב נסעתי בחברת האוטובוסים של ונציה ודווקא קשה להגיד שמצב הכיסאות שם טוב יותר... כנראה שזה לא רק בעיה של אגד
גם אני אוהב את האוטובוסים האלהבהחלט כן
מה קרה שהחליטו להתייחס אל הנוסעים כאל בני-אדם ולא כאל יצורים נטולי מפרקת?
מעניין למה קווים כמוגם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
מעניין למה קווים כמו
501/502,274,164,201 שהם קווים בינעירוניים או פרבריים אם נרצה לקרוא להם, לא מופעלים על מכונות כאלו.
בכפר סבא ישגם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
הנה הוא:בכפר סבא יש
את 85-085-01. חוץ מזה בבקרים מגיע לצומת רענננה עוד אחד מהסוג הזה לבצע את קו 531 (אחרי שמבצע הסעת תע"ש כנראה).
סליחה. לא נוהע עליו, אלאהנה הוא:
אחרי שטיפה בכפר סבא. אם אני לא טועה, בבוקר הוא בקו 12 מכפר סבא להרצליה, חזרה בקו 029 ואחרי זה, בין היתר, עושה את קווי כפר סבא-פתח תקווה. כיום נוהג עליו נחמיאס החביב.
האחת של ראשל"צ זו 85-170-01.גם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
אתה כותב ביום כיפור ?החלטת לפתוח ארכיב רמי?![]()
![]()
הוא לא כותב ביום כיפוראתה כותב ביום כיפור ?
הייתי בטוח שאתה אדם מסורתי. הופתעתי.
איפה פה ההפתעה ? תמיד כתבתיאתה כותב ביום כיפור ?
הייתי בטוח שאתה אדם מסורתי. הופתעתי.
אתה מתכוון לאוטובוס הזהמי שמע? מי מכיר?
מכונה עירונית של מרצדס מספר פנימי 58958. עשתה אתמול את קו 201 מרחובות לתל-אביב בשעה 20:10. מכונה מאוד מיוחדת, הרכבה של הארגז, אני אשמח לקבל פרטים על השינויים שעשו בה.
לפי המספר הפנימי, כנראה שכן.אתה מתכוון לאוטובוס הזה
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.