מי שמע? מי מכיר?

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
מי שמע? מי מכיר?

מי שמע? מי מכיר?
מכונה עירונית של מרצדס מספר פנימי 58958. עשתה אתמול את קו 201 מרחובות לתל-אביב בשעה 20:10. מכונה מאוד מיוחדת, הרכבה של הארגז, אני אשמח לקבל פרטים על השינויים שעשו בה.
 

בועז ל

New member
החלטת לפתוח ארכיב רמי? ../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif

מי שמע? מי מכיר?
מכונה עירונית של מרצדס מספר פנימי 58958. עשתה אתמול את קו 201 מרחובות לתל-אביב בשעה 20:10. מכונה מאוד מיוחדת, הרכבה של הארגז, אני אשמח לקבל פרטים על השינויים שעשו בה.
החלטת לפתוח ארכיב רמי?
 

urilei

New member
אתה מדבר אולי...

לא ממש!
פשוט יש משהו מאוד מעניין באוטובוס הזה. זה האוטובוס העירוני הנורמלי היחיד שראיתי בחיים שלי. באופן מפתיע, הוא של אגד.
אתה מדבר אולי...
על אוטובוס עם מן כסאות כאלה גבוהים יותר עם משענת אמיתית שמזכירים קצת בין עירוני אבל קצת יותר קטנים?
 

raminec

New member
בהחלט כן

אתה מדבר אולי...
על אוטובוס עם מן כסאות כאלה גבוהים יותר עם משענת אמיתית שמזכירים קצת בין עירוני אבל קצת יותר קטנים?
בהחלט כן
מה קרה שהחליטו להתייחס אל הנוסעים כאל בני-אדם ולא כאל יצורים נטולי מפרקת?
 
או! עכשיו אפשר לתת לך פרטים, כי אני

בהחלט כן
מה קרה שהחליטו להתייחס אל הנוסעים כאל בני-אדם ולא כאל יצורים נטולי מפרקת?
או! עכשיו אפשר לתת לך פרטים, כי אני
אישית לא מכיר מספרים פנימיים באגד. נסעת במה שמכונה מרצדס O405 "פרברית", מה שיתכן שהוא בפועל MB O405U. מדובר באוטובוסים עם מנועים חזקים יותר (כנראה של מפרקית), עם כיסאות מפוארים יותר, המיועדים לנסיעות לפרברי ירושלים. ישנם עוד אוטובוסים עם כיסאות כאלו גם באיזור המרכז (אבל עם מנוע רגיל), והם אובזרו כך בגלל שסידור העבודה שלהם כולל הסעת עובדי בדק/אלת"א/תע"ש וכו'.
 

urilei

New member
חבל מאוד

או! עכשיו אפשר לתת לך פרטים, כי אני
אישית לא מכיר מספרים פנימיים באגד. נסעת במה שמכונה מרצדס O405 "פרברית", מה שיתכן שהוא בפועל MB O405U. מדובר באוטובוסים עם מנועים חזקים יותר (כנראה של מפרקית), עם כיסאות מפוארים יותר, המיועדים לנסיעות לפרברי ירושלים. ישנם עוד אוטובוסים עם כיסאות כאלו גם באיזור המרכז (אבל עם מנוע רגיל), והם אובזרו כך בגלל שסידור העבודה שלהם כולל הסעת עובדי בדק/אלת"א/תע"ש וכו'.
חבל מאוד
שלא מציידים את כל האוטובוסים החדשים בכאלה כיסאות השרפרפים במפרקיות של אגד זה ללא ספק עוד סיבה לא לנסוע באוטובוסים אגב נסעתי בחברת האוטובוסים של ונציה ודווקא קשה להגיד שמצב הכיסאות שם טוב יותר... כנראה שזה לא רק בעיה של אגד
 

raminec

New member
אני בטוח שיש איזה תירוץ מצוץ לזה

חבל מאוד
שלא מציידים את כל האוטובוסים החדשים בכאלה כיסאות השרפרפים במפרקיות של אגד זה ללא ספק עוד סיבה לא לנסוע באוטובוסים אגב נסעתי בחברת האוטובוסים של ונציה ודווקא קשה להגיד שמצב הכיסאות שם טוב יותר... כנראה שזה לא רק בעיה של אגד
אני בטוח שיש איזה תירוץ מצוץ לזה
מן הסתם זה הכל מתחיל ונגמר ב"חסכנות". אני רוצה לראות נהג שצריך לנהוג אפילו שעה עם כסא כזה שלא קם ומתפטר במקום. הנוסעים בכלל לא פקטור פה בעניין.
 

urilei

New member
גם אני אוהב את האוטובוסים האלה

בהחלט כן
מה קרה שהחליטו להתייחס אל הנוסעים כאל בני-אדם ולא כאל יצורים נטולי מפרקת?
גם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
 

raminec

New member
מעניין למה קווים כמו

גם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
מעניין למה קווים כמו
501/502,274,164,201 שהם קווים בינעירוניים או פרבריים אם נרצה לקרוא להם, לא מופעלים על מכונות כאלו.
 
בכפר סבא יש

גם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
בכפר סבא יש
את 85-085-01. חוץ מזה בבקרים מגיע לצומת רענננה עוד אחד מהסוג הזה לבצע את קו 531 (אחרי שמבצע הסעת תע"ש כנראה).
 

אורי404

New member
הנה הוא:

בכפר סבא יש
את 85-085-01. חוץ מזה בבקרים מגיע לצומת רענננה עוד אחד מהסוג הזה לבצע את קו 531 (אחרי שמבצע הסעת תע"ש כנראה).
הנה הוא:
אחרי שטיפה בכפר סבא. אם אני לא טועה, בבוקר הוא בקו 12 מכפר סבא להרצליה, חזרה בקו 029 ואחרי זה, בין היתר, עושה את קווי כפר סבא-פתח תקווה. כיום נוהג עליו נחמיאס החביב.
 

אורי404

New member
סליחה. לא נוהע עליו, אלא

הנה הוא:
אחרי שטיפה בכפר סבא. אם אני לא טועה, בבוקר הוא בקו 12 מכפר סבא להרצליה, חזרה בקו 029 ואחרי זה, בין היתר, עושה את קווי כפר סבא-פתח תקווה. כיום נוהג עליו נחמיאס החביב.
סליחה. לא נוהע עליו, אלא
"נוהג בו".
 

mister K

New member
האחת של ראשל"צ זו 85-170-01.

גם אני אוהב את האוטובוסים האלה
לצערי באמת אין הרבה כאלה יש גם בראשון אחד נדמה לי 89567, ואם טעיתי אז 78956. (כמוך, גם אותי המספרים ממש לא מעניין, לזה שמתי לב בגלל שיש בו משהו ראוי לציון)
האחת של ראשל"צ זו 85-170-01.
לא זוכר מה הפנימי שלה.
 

raminec

New member
הוא לא כותב ביום כיפור

אתה כותב ביום כיפור ?
הייתי בטוח שאתה אדם מסורתי. הופתעתי.
הוא לא כותב ביום כיפור
יש לו קוף מיוחד שלוחץ על המקלדת בשבילו
כמו הדוסים שמחזיקים קוף מאולף שידליק להם את האור...
 

gsx750f

New member
אתה מתכוון לאוטובוס הזה

מי שמע? מי מכיר?
מכונה עירונית של מרצדס מספר פנימי 58958. עשתה אתמול את קו 201 מרחובות לתל-אביב בשעה 20:10. מכונה מאוד מיוחדת, הרכבה של הארגז, אני אשמח לקבל פרטים על השינויים שעשו בה.
אתה מתכוון לאוטובוס הזה
 

raminec

New member
לפי המספר הפנימי, כנראה שכן.

אתה מתכוון לאוטובוס הזה
לפי המספר הפנימי, כנראה שכן.
חוץ מזה, לא רואים בתמונה הזו את הכסאות היחודיים של האוטובוס הזה. יש לך תמונה מבפנים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה