בדיוקולמושבים האלה
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ואז כולם יתלוננובדיוק![]()
תודה על התמונה. חבל שחברות התח"צ חוסכות על הכסאות ולא רוכשות את כל האוטובוסים בקונפיגורציה הזו![]()
מה קשור?ואז כולם יתלוננו
שהמעבר צפוף ואין זרימה טובה של נוסעים.... לכל סוג מושב יש את היתרונות והחסרונות שלו. ואגב, אגד רוכש מושבים לנוסעים מיצרנים מוכרים ומובילים בכל העולם.
בוא נגיד שזה פחות נוחמה קשור?
כשהמשענת של הנוסעים גבוהה ב- 30ס"מ הזרימה של הנוסעים נפגעת??? אין הבדל בכלל ברוחב הכסאות. המושבים עצמם הם סטנדרטיים לגמרי למעט הגובה של המשענת.
זה לא אוטובוס בינעירוניבוא נגיד שזה פחות נוח
ואוריליו צודק, לא תמיד אוטובוס בינעירוני מתאים...
לא לא לא לא לאזה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה![]()
זה לא ההבדל היחיד.זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה![]()
רק לירושלמיות הירוקותזה לא ההבדל היחיד.
המכונות האלה (האהובות עליי מכל, אגב) יש מנועי טורוב חזקים יותר וריטרדר.
לא נכוןרק לירושלמיות הירוקות
הסגולות של רמלוד/כפר סבא/ראשל"צ/רחובות הן O405 טורבו רגילות. אבל עדיין מטוסים!
הסגולות הן O405 רגילותלא נכון
דווקא רבות מהפרבריות הירושלמיות עדיין סגולות.
התכוונתי עד 85-307-01הסגולות הן O405 רגילות
הפרבריות הן רק 85-271-01 ומ-85-275-01 עד 85-303-01. הן בעלות מנוע גדול יותר וגיר ZF בעל חמישה הילוכים.
אם אני לא טועה, ריטרדרזה לא ההבדל היחיד.
המכונות האלה (האהובות עליי מכל, אגב) יש מנועי טורוב חזקים יותר וריטרדר.
זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה![]()
לטעמי זה גם פחות נח,והאמתבוא נגיד שזה פחות נוח
ואוריליו צודק, לא תמיד אוטובוס בינעירוני מתאים...
אה... כן...ואז כולם יתלוננו
שהמעבר צפוף ואין זרימה טובה של נוסעים.... לכל סוג מושב יש את היתרונות והחסרונות שלו. ואגב, אגד רוכש מושבים לנוסעים מיצרנים מוכרים ומובילים בכל העולם.
זה תלוי. אם לאורך כל היום ישאה... כן...
אבל זה שאוטובוס בין עירוני מצוחצח למהדרין מהמפעל בא לעשות קו 5 בראשל"צ זה טוב, נכון?
שייכת לסניף רחובות...ולמושבים האלה
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
מעניין שאני נוסע כברשייכת לסניף רחובות...
אצלנו בסניף ישנן שתיים כאלה - זאת שבתמונה וגם 85-084-01 (59022) ה-081 הרבה יותר נוחה מבחינת הנהיגה ולפני כשנה וחצי אפילו ביצעתי איתה קווי 301 ו-311, היה פשוט תענוג...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.