מי שמע? מי מכיר?

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
ולמושבים האלה

אתה מתכוון לאוטובוס הזה
ולמושבים האלה
 

846

Active member
ואז כולם יתלוננו

בדיוק

תודה על התמונה. חבל שחברות התח"צ חוסכות על הכסאות ולא רוכשות את כל האוטובוסים בקונפיגורציה הזו
ואז כולם יתלוננו
שהמעבר צפוף ואין זרימה טובה של נוסעים.... לכל סוג מושב יש את היתרונות והחסרונות שלו. ואגב, אגד רוכש מושבים לנוסעים מיצרנים מוכרים ומובילים בכל העולם.
 

raminec

New member
מה קשור?

ואז כולם יתלוננו
שהמעבר צפוף ואין זרימה טובה של נוסעים.... לכל סוג מושב יש את היתרונות והחסרונות שלו. ואגב, אגד רוכש מושבים לנוסעים מיצרנים מוכרים ומובילים בכל העולם.
מה קשור?
כשהמשענת של הנוסעים גבוהה ב- 30ס"מ הזרימה של הנוסעים נפגעת??? אין הבדל בכלל ברוחב הכסאות. המושבים עצמם הם סטנדרטיים לגמרי למעט הגובה של המשענת.
 

846

Active member
בוא נגיד שזה פחות נוח

מה קשור?
כשהמשענת של הנוסעים גבוהה ב- 30ס"מ הזרימה של הנוסעים נפגעת??? אין הבדל בכלל ברוחב הכסאות. המושבים עצמם הם סטנדרטיים לגמרי למעט הגובה של המשענת.
בוא נגיד שזה פחות נוח
ואוריליו צודק, לא תמיד אוטובוס בינעירוני מתאים...
 

raminec

New member
זה לא אוטובוס בינעירוני

בוא נגיד שזה פחות נוח
ואוריליו צודק, לא תמיד אוטובוס בינעירוני מתאים...
זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה
 

harhanegev

New member
לא לא לא לא לא

זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה
לא לא לא לא לא
אני מבקש, ללמוד את המונכון: קווים בין-עירוניים שחברת אוטובוסים חפצה להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים, אוטומאטית נקראים "קווים פרבריים" ואין לאף אדם זכות לכנות אותם "קווים בין-עירוניים". אז בבקשה, לפני שאתה קורא לקו בין-עירוני של פחות מ-100 ק"מ בשם "בין-עירוני", נא להשיג אישור בכתב מפלדמן ומהמחליף של שרעבי, ורצוי גם משר התחבורה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה לא ההבדל היחיד.

זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה
זה לא ההבדל היחיד.
המכונות האלה (האהובות עליי מכל, אגב) יש מנועי טורוב חזקים יותר וריטרדר.
 

mister K

New member
רק לירושלמיות הירוקות

זה לא ההבדל היחיד.
המכונות האלה (האהובות עליי מכל, אגב) יש מנועי טורוב חזקים יותר וריטרדר.
רק לירושלמיות הירוקות
הסגולות של רמלוד/כפר סבא/ראשל"צ/רחובות הן O405 טורבו רגילות. אבל עדיין מטוסים!
 

mister K

New member
הסגולות הן O405 רגילות

לא נכון
דווקא רבות מהפרבריות הירושלמיות עדיין סגולות.
הסגולות הן O405 רגילות
הפרבריות הן רק 85-271-01 ומ-85-275-01 עד 85-303-01. הן בעלות מנוע גדול יותר וגיר ZF בעל חמישה הילוכים.
 

אורי404

New member
אם אני לא טועה, ריטרדר

זה לא ההבדל היחיד.
המכונות האלה (האהובות עליי מכל, אגב) יש מנועי טורוב חזקים יותר וריטרדר.
אם אני לא טועה, ריטרדר
(סייען בלימה, בעברית) יש בכל אוטובוס. קרוב לודאי, שהתכוונת לריטרדר ידני ולא לרגלי. ובכן, כפי שרתם כתב, רק לפרבריות שבירושלים יש את זה. דרך אגב, ריטרדר ידני יש גם במאנים העירוניים שב"אגד" ונדמה לי שגם במפרקיות החדשות שב"אגד", אך עליהן אני לא בטוח במאה אחוזים. הערה נוספת: אכן, במרצדסים הסגולים יש מגדש טורבו וגם באדומים ובירוקים החל ממספר 83-7XX-01. אני לא סגור על מספר מדוייק. בפורום כתבו שזה החל מ 770, אך להרצליה יש 765 אט מספר דומה וראיתי שגם בה יש מדבקה עם הערה, שלאוטובוס יש טורבו. בכל מקרה, לא בטוח שלפרבריות של ירושלים יש את אותו מנוע, שיש לטורבואים ה"רגילים". ייתכן שיש להן מנוע חזק יותר וזה שווה בדיקה. לפי מה שיעקב (JAY ZAD) סיפר לי בעבר, הפרבריות של ירושלים מגיעות למאה קמ"ש וקצת (104 או משהו דומה). האוטובוסים הסגולים (לפחות חלקם) מוגבלים לשמונים קמ"ש, כמו אוטובוס עירוני רגיל.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

זה לא אוטובוס בינעירוני
זה אוטובוס עירוני, שמבחינת המבנה הפנימי שלו הוא כמעט זהה לO405 הסטנדרטי של אגד. ההבדל היחיד זה הכיסאות הנוחים יותר, שמתאימים לקווים הבינעירוניים שאגד כ"כ אוהבת להפעיל בהם אוטובוסים עירוניים. אם מפעילים ציוד לא מתאים לנסיעות בינעירוניות, לפחות לא להתעלל בנוסעים. אני לא צריך לצאת עם כאב גב עוד לפני שהתחלתי יום עבודה
 

urilei

New member
אה... כן...

ואז כולם יתלוננו
שהמעבר צפוף ואין זרימה טובה של נוסעים.... לכל סוג מושב יש את היתרונות והחסרונות שלו. ואגב, אגד רוכש מושבים לנוסעים מיצרנים מוכרים ומובילים בכל העולם.
אה... כן...
אבל זה שאוטובוס בין עירוני מצוחצח למהדרין מהמפעל בא לעשות קו 5 בראשל"צ זה טוב, נכון?
 

אורי404

New member
זה תלוי. אם לאורך כל היום יש

אה... כן...
אבל זה שאוטובוס בין עירוני מצוחצח למהדרין מהמפעל בא לעשות קו 5 בראשל"צ זה טוב, נכון?
זה תלוי. אם לאורך כל היום יש
אוטובוס בינעירוני בקו 5, אז יש בעיה. אם זוהי נסיעה ביום, אני פחות רואה בעיה בזה. בגדול צריך שיהיה פיקוח: שבתוך העיר יהיה כמה שיותר שימוש באוטובוס עירוני נמוך רצפה וגם במפרקיות נמוכות רצפה חדשות ואולי גם אוטובוס נמוך רצפה באורך 15 מטר ובנסיעות בינעירוניות וגם פרבריות יהיה שימוש באוטובוסים בינערוניים או באוטובוסים ההכי מתאימים: אוטובוסים פרבריים וגם באוטובוסים בינעירוניים או פרבריים באורך 15 מטר עבור קווים עתירי נסיעה. בנוסף, עבור השכונות או יישובים קטנים שימוש במידיבוסים עם כניסה נמוכה (כמו המאנים הקצרים) וגם במיניבוסים דוגמאת ספרינטרים, ליטו, דוקאטו, טרנזיט וכו' וכך אפשר להגביר את התדירות בקווים האלו. בדברים האלו, צריך שיהיה פיקוח טוב על חברות האוטובוסים.
 
שייכת לסניף רחובות...

ולמושבים האלה
שייכת לסניף רחובות...
אצלנו בסניף ישנן שתיים כאלה - זאת שבתמונה וגם 85-084-01 (59022) ה-081 הרבה יותר נוחה מבחינת הנהיגה ולפני כשנה וחצי אפילו ביצעתי איתה קווי 301 ו-311, היה פשוט תענוג...
 

raminec

New member
מעניין שאני נוסע כבר

שייכת לסניף רחובות...
אצלנו בסניף ישנן שתיים כאלה - זאת שבתמונה וגם 85-084-01 (59022) ה-081 הרבה יותר נוחה מבחינת הנהיגה ולפני כשנה וחצי אפילו ביצעתי איתה קווי 301 ו-311, היה פשוט תענוג...
מעניין שאני נוסע כבר
4 חודשים הלוך ושוב מרחובות לת"א 5 פעמים בשבוע ועד היום לא ראיתי אף אוטובוס מהדגם הזה למעט מוצ"ש האחרון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה