UpToWn GiRl 4 EvEr
New member
בואו נשחק משהו...
משעמם לי!!! ואני מנסה להעביר ת´זמן עד שמישהו יעביר לי ת´שיעורים בגיאומטריה ואז אני צריכה לעשות אותם בעעעעעעעעעע גרררררר אווווףףףף
משעמם לי!!! ואני מנסה להעביר ת´זמן עד שמישהו יעביר לי ת´שיעורים בגיאומטריה ואז אני צריכה לעשות אותם בעעעעעעעעעע גרררררר אווווףףףף