מי כאן?

בואו נשחק משהו...

משעמם לי!!! ואני מנסה להעביר ת´זמן עד שמישהו יעביר לי ת´שיעורים בגיאומטריה ואז אני צריכה לעשות אותם בעעעעעעעעעע גרררררר אווווףףףף
 

kiansMunchkin

New member
אממ

מור יש נ´ וגלי...סורי אבל אין א´..
_ ו _ ם- מ _ _ נו
 
למעלה