מי כאן?

אצלי..הכל טוף...חוץ מזה שכואב לי

הגרוןןןןןןןןןןן...
מה קרה
 

kiansMunchkin

New member
ירדנוש וגלוש ../images/Emo9.gif

קרו כל מיני דברים..כאילו דברים ממש קטנים שלא שווה לכעוס בגללם...אבל הכל מתאסף ואז זה הופך לדבר אחד גדול..
הקיצר-אין לי מצב רוח טוב כרגע
מה איתכן בננות? ספרו משהו מצחיק תוציאו אותי מהדיכאון!
 
אממממממ....אמממממממממ....

חידה...: מה זה?...לארנולד שוורצנגר יש ארוך, לפיטר פן יש קצר, ביל קלינטון משתמש בו הרבה ולמדונה יאין בכלל
 
למעלה