נו, אז מע'רעדט שוין פון דרשנים,
אמאל האט א נייער רב אין שטעטל,האט זיך ארויף אויף דער בימה, צו געבן א דרשה. האט ער געפרגט דעם עולם (הקהל) אויב זיי ווייסן אויף וואס ער גייט רעדן. הבן זיי געענטפערט "ניין" האט ער אראפ געגאנגען פון די בימה און נישט געדרשן'ט. דעם אנדער שבת, בשעת ער האט געדאפרט דרשן'ן האט ער ווידער געפרעגט אויב זיי ווייסן וואס ער גייט רעדן. האבער די מאל האבן זיי שוין געוווסט אז דארפן זאגן "יא" האבן זיי געזאגט יא. איז דער דרשן געענדיקט און אראפ פון בימה. דעם דרטן שבת האבן זיי שויןן געווען קלוגער און א טייל פון זיי האבן געזאט ניין, און אן אנדערער טייל האט געזאגט יא, האט דער רב ווידער געשלאסן די דרשה און אראפ פון בימע. יעצט איז צו געקומען דער גבאי און געפרעגט דעם רב וואס דארף דאס זיין? וואס מזאגט אים טויג נישט און ער דרשנ'ט ניט. האט דער רב געענטפערט : דאס ערשטע מאל אהב איך נישט גדרשןט ווייל קיינער ווייס נישט סיי ווי סיי ואס איך רעד, איז וואס איז דא צו רעדן? דאס צווייטע מאל, הבן זיי געזאגט אז ווייסן ואס איך גיי זאגן, איז וואס דארף איך איבער זאגן וואס זיי ווייסן שוין? און דאס דריטע מאל: האב איך געמיינט אז ס'ועט זיין א גוטער איינפאל אז די וואס ווייסן זאלן אויסלערנען םאר די וואס ווייסן נישט. ובא לציון גואל.