אכן "מכה"...מירב ארלוזורוב מכה שנית
הפעם, מספרת כיצד כל החלטה על הוצאה כספית היא למעשה שליפה מהמותן, מבלי שנבדקת ונמדדת באופן תקין. בין הנושאים: "תכנית הרכבות של נתניהו" לכתבה
מכה?אכן "מכה"...
על זה שכל התכניות המדוברות תוכננו ונבדקו בשבע עיניים (כולל יל-ידי משרד האוצר) כבר לפני שנים, גב' ארלוזורוב שכחה להזכיר, או שטרם שמעה על כך. ובכל זאת הכניסה את תכנית הרכבות השנואה כל-כך על העיתון שלה, לרשימת "השליפות מהמותן". כאילו שהגברת נולדה אתמול, או שהתחילה לכתוב אתמול על נושאי תחבורה... אני אישית, לא מאמין שעד כדי כך אין לה מושג.
שים לב, FDA, למה שיש לפרופ' גרונאו לומרמכה?
אולי באמת כמו באחד התגובות שם,רפלקס מפאיניקי? כנראה שעוד בועטים כל אלה שבמשך כל השנים מ48 היה להם בעיה עם הרכבת ,ועכשיו שהרכבת מתחילה לגדול זה משגע כמה {אין לי באמת מושג מי אחראי לזה שהרכבת לא פותחה עד עכשיו אבל ברור שלא עשו שום מאמץ שהיא תתפתח}
נוחות יותר ?שים לב, FDA, למה שיש לפרופ' גרונאו לומר
בתשובה לשאלתך. הקטע לקוח מתוך המאמר ההוא: "הסיבה העיקרית לכך, קובע גרונאו, הוא התרחבות השימוש במכוניות פרטיות - הנוחות יותר מכל רכבת. "ניצול הכבישים הוא לאין ערוך יותר גבוה מזה של מסילות ברזל", קובע גרונאו. "עדיף להשקיע בכבישים - ולא ברכבות". התרחבות השימוש ברכב הפרטי היא אמנם אמת לאמיתה, אך האם זאת כל האמת?
... וזה רק עוד סעיף אחד מתוך רשימתנוחות יותר ?
אני לא בטוח ,יש צדדים גם לנוחות ברכבת יותר מרכב,וכנראה לא סתם תחנות הרכבת מלאות ברכבים,אז -יוצא שיש התרחבות במכוניות פרטיות -שחלקן משום מה -מרוב נוחות -נוסעים עד תחנת הרכבת -ומשם ב"רכבת" מעניין, כביש מגיע עד הבית,רכבת לא -א"א להשוות ,אם רכבת היתה מגיע יותר קרוב לעיר -היה אפשר להשוות, יש גם התרחבות בשימוש ברכבת,
... וזה רק עוד סעיף אחד מתוך רשימת
השטויות וחצאי-האמיתות שאמר פרופ' גרונאו (שאלה הם אכן דעותיו, ולא "ציטוט לא מדוייק" של מירב ארלוזורוב - כעת, אחרי שידור בכתבה, אנחנו יודעים בוודאות). נימת ההערה של בועז הייתה אירונית, כמובן.
מירב ארלוזורוב מכה שנית
הפעם, מספרת כיצד כל החלטה על הוצאה כספית היא למעשה שליפה מהמותן, מבלי שנבדקת ונמדדת באופן תקין. בין הנושאים: "תכנית הרכבות של נתניהו" לכתבה
ב21:30 בתכנית "פוליטיקה" בערוץ 1
ייערך דיון על תכנית התחבורה המתגבשת.
ורק פרופ' גרונאו הצליח לקלקל את האווירהממש עוד מעט: ראיון עם אורי יוגב.
ותגובה ראשונית על דברי הפתיחה של המנחה עודד שחר: האיש פשוט תותח-על!
גם אורי יוגב התייחס לשק החבטות הנצחיורק פרופ' גרונאו הצליח לקלקל את האווירה
החיובית עם הדוגמא הנצחית מדימונה. תודה, אריק, על ההפניה.
גם אורי יוגב התייחס לשק החבטות הנצחי
דיבר יפה ולעניין.
זה בדיוק מה שאנו מטיפים לו כאן מזה הרבה זמן.וידע גם להביא כדוגמא חיובית קווי רכבת
מצליחים (רוב קווי הרכבת בארץ, בעצם). אהבתי את האיזכור של הקו לבאר-שבע. גם את הכפלת המסילות לא שכח... בקיצור, כל הכבוד על הופעה ראויה. משפט המחץ היה: "זו דוגמא מצויינת, למה צריכים לבנות את המסילות נכון".
הממ... נראה לי שמישהו כאן עובד עלינו, בועז!זה בדיוק מה שאנו מטיפים לו כאן מזה הרבה זמן.
יוגב הזכיר אפילו את קו בית שמש-ת"א כקו מצליח. בית שמש, שומו שמים! והרי ע"פ מתנגדי הפיתוח, הרכבות אמורות לנסוע בקו זה ריקות.
עיר, אריק?! עיר? בית שמש?! אתה ודאי מתבלבלהממ... נראה לי שמישהו כאן עובד עלינו, בועז!
הרי בית-שמש היא מחוץ לגוש דן! "אין שם פקקים"! "אנשים לא נוסעים לשם ברכבת"! והתחנה לא נמצאת בכלל במרכז העיר!!! זה פשוט לא מסתדר. או שאתה עובד עלינו,או שהמומחים גרונאו, שטרסלר ופייטלסון...
עיר, אריק?! עיר? בית שמש?! אתה ודאי מתבלבל
מדובר בתל עתיקות בסה"כ, שמושך אליו בשבתות אלפי מטיילים מגוש דן, החפצים לחזות בפריחת הכלניות. הם ורק הם, אלה שגורמים לפקקים.
אני סבור שמגיע לך משהו ממני ומר"י לאור מאבקךעיירת פיתוח, במקרה הטוב...
השלושה וחצי אנשים שגרים שם בכל זאת, כולם פועלים שחורים. ולכן... ייסלל לאלתר כביש מהיר בן 3 נתיבים לבית-שמש! ויינתן רכב לכל פועל תיכף ומיד!!!בעצם... אבל זה סותר את זה שאין לשם פקקים. אוף...כבר הלכתי לאיבוד בנבכי משנתו הכלכלית הפוסט-מודרנית של נחמיה שטרסלר.
מה זה?! כביש מהיר רב-נתיבי, ומתחתיואני סבור שמגיע לך משהו ממני ומר"י לאור מאבקך
הצודק בכוחות האפל הקמים עלינו לכלותנו.כל הזכויות שמורות לר"י.
נראה לי מוכר, המחלפון הזהאני סבור שמגיע לך משהו ממני ומר"י לאור מאבקך
הצודק בכוחות האפל הקמים עלינו לכלותנו.כל הזכויות שמורות לר"י.
גם לך מגיעה פעולת תגמול על אירוס הארגמן.נראה לי מוכר, המחלפון הזה
על התמונות המרהיבות!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.