מירב ארלוזורוב מכה שנית

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
ורק פרופ' גרונאו הצליח לקלקל את האווירה
החיובית עם הדוגמא הנצחית מדימונה. תודה, אריק, על ההפניה.
אמור מעתה ליצנאו
הלחמלים של (קטנות בזיון) הפרופ' הליצן גרונאו. כי הוא פשוט או חצוף או מלה חמורה וגרועה אחרת שלא בא לי לכתוב כרגע. הקו היחיד, בעצם קו "וחצי" (גם המשודרעק בין ירושלים לבית שמש לא הכי היי היי היי) שלא מצליח. לעומת זאת הן מנהריה, הן מקרית מוצקין, הן מבנימינה, הן מכפ"ס, הן מהראשונים, הן מבאר שבע , הן מבית שמש (לת"א), הן ממודיעין ונתב"ג והן מאשקלון הקווים לא מצליחים אלא מאוד מאוד מצליחים.
 

בועז ל

New member
אמור מעתה ליצנאו
הלחמלים של (קטנות בזיון) הפרופ' הליצן גרונאו. כי הוא פשוט או חצוף או מלה חמורה וגרועה אחרת שלא בא לי לכתוב כרגע. הקו היחיד, בעצם קו "וחצי" (גם המשודרעק בין ירושלים לבית שמש לא הכי היי היי היי) שלא מצליח. לעומת זאת הן מנהריה, הן מקרית מוצקין, הן מבנימינה, הן מכפ"ס, הן מהראשונים, הן מבאר שבע , הן מבית שמש (לת"א), הן ממודיעין ונתב"ג והן מאשקלון הקווים לא מצליחים אלא מאוד מאוד מצליחים.
אמור מעתה: !oh no, it's Gron'o
 

amit1270

New member
אמור מעתה ליצנאו
הלחמלים של (קטנות בזיון) הפרופ' הליצן גרונאו. כי הוא פשוט או חצוף או מלה חמורה וגרועה אחרת שלא בא לי לכתוב כרגע. הקו היחיד, בעצם קו "וחצי" (גם המשודרעק בין ירושלים לבית שמש לא הכי היי היי היי) שלא מצליח. לעומת זאת הן מנהריה, הן מקרית מוצקין, הן מבנימינה, הן מכפ"ס, הן מהראשונים, הן מבאר שבע , הן מבית שמש (לת"א), הן ממודיעין ונתב"ג והן מאשקלון הקווים לא מצליחים אלא מאוד מאוד מצליחים.
"משחק המילים" הזה לא לעניין
יש ביקורת עניינית? בבקשה. כינויי גנאי לא מוסיפים כבוד לכותב או תוקף לדבריו.
 

FDA

New member
אמור מעתה ליצנאו
הלחמלים של (קטנות בזיון) הפרופ' הליצן גרונאו. כי הוא פשוט או חצוף או מלה חמורה וגרועה אחרת שלא בא לי לכתוב כרגע. הקו היחיד, בעצם קו "וחצי" (גם המשודרעק בין ירושלים לבית שמש לא הכי היי היי היי) שלא מצליח. לעומת זאת הן מנהריה, הן מקרית מוצקין, הן מבנימינה, הן מכפ"ס, הן מהראשונים, הן מבאר שבע , הן מבית שמש (לת"א), הן ממודיעין ונתב"ג והן מאשקלון הקווים לא מצליחים אלא מאוד מאוד מצליחים.
אני מזמין את כבוד הפרופסור
להדחס איתי ברכבת ונראה מה יהיה לו להגיד
 

FDA

New member
אני מזמין את כבוד הפרופסור
להדחס איתי ברכבת ונראה מה יהיה לו להגיד
אבל אולי בעצם
הוא מדבר על קווים רחוקים מהמטרופולין בנגב ובגליל ? ובזה הוא בעצם צודק אולי,ובאמת לא יהיו הרבה נוסעים אם התחנה רחוקה מהעיר ,ולא יהיו תמריצים מספיק לנוסעים
 

easylivin

New member
אבל אולי בעצם
הוא מדבר על קווים רחוקים מהמטרופולין בנגב ובגליל ? ובזה הוא בעצם צודק אולי,ובאמת לא יהיו הרבה נוסעים אם התחנה רחוקה מהעיר ,ולא יהיו תמריצים מספיק לנוסעים
לא צודק ואפילו לא "אולי"...
יש כבר קווים מצליחים שהם רחוקים מהמטרופולינים באותה מידה, כמו הקווים העתידיים. בדיוק לשם זה מקימים אותם: כדי שתושבי הפריפריה יוכלו להגיע למטרופולינים במהירות ובנוחות, מבלי להעלות עם רכבם על כביש, מבלי לזהם את האויר ולהסתכן בתאונה חלילה. אם זה מגיע לתושבי המרכז ומישור החוף, ולתושבי מודיעין - אזי גם לתושבי כרמיאל ועפולה. בנוסף, משפחות צעירות מהמרכז הצפוף והיקר להחריד, יזכו לאלטרנטיבות נוספות לרכישת דירה ואיכות חיים עבור עצמם ועבור ילדיהם, וזה מבלי לוותר על פרנסה מכובדת במטרופולין. ואילו פרופ' גרונאו מתעלם מקווים פרבריים ובין-עירוניים מצליחים, וחוזר על דוגמת דימונה כמו תקליט שחוק.
 
לא צודק ואפילו לא "אולי"...
יש כבר קווים מצליחים שהם רחוקים מהמטרופולינים באותה מידה, כמו הקווים העתידיים. בדיוק לשם זה מקימים אותם: כדי שתושבי הפריפריה יוכלו להגיע למטרופולינים במהירות ובנוחות, מבלי להעלות עם רכבם על כביש, מבלי לזהם את האויר ולהסתכן בתאונה חלילה. אם זה מגיע לתושבי המרכז ומישור החוף, ולתושבי מודיעין - אזי גם לתושבי כרמיאל ועפולה. בנוסף, משפחות צעירות מהמרכז הצפוף והיקר להחריד, יזכו לאלטרנטיבות נוספות לרכישת דירה ואיכות חיים עבור עצמם ועבור ילדיהם, וזה מבלי לוותר על פרנסה מכובדת במטרופולין. ואילו פרופ' גרונאו מתעלם מקווים פרבריים ובין-עירוניים מצליחים, וחוזר על דוגמת דימונה כמו תקליט שחוק.
טוב, תשמע, בגילו הוא לא שמע על הבלו-ריי....
אז מה אתה מתפלא שהוא שומע תקליטים שחוקים במהירות 78??? תשמע: לא כולם חיים בשנת 2010. יש כאלה שעדיין חיים את המיתון של 1966.... לילה טוב יקירי !
 

easylivin

New member
טוב, תשמע, בגילו הוא לא שמע על הבלו-ריי....
אז מה אתה מתפלא שהוא שומע תקליטים שחוקים במהירות 78??? תשמע: לא כולם חיים בשנת 2010. יש כאלה שעדיין חיים את המיתון של 1966.... לילה טוב יקירי !
לילה טוב, אביתר! נקווה לבשורה טובה
שתבוא מחר מישיבת הממשלה בנושא הנידון. אני כבר מת לנוח ממנו קצת.
 
אני מזמין את כבוד הפרופסור
להדחס איתי ברכבת ונראה מה יהיה לו להגיד
ואני מזמין אותו לפריקת ציוד נייד ברציף 5 ב
בנמל אשדוד....אני גם מזמין אותו במיוחד לקפה עם הל מהעיר העתיקה בתחנת הרכבת בדימונה. כדאי שיראה את רכבות המשא ואת הסחורה שעלייהן. מעניין לדעת מתי ואם הוא ביקר בדימונה....מתברר שלמשל בשכונת ה-"בנה ביתך" בדימונה יש וילות שהפרופ' היה חולם לגור באחת מהן....אני מכבד אותו כאדם פרטי אך את דעותיו התחבורתיות לא אוכל לכבד לעולם ועד.
 
אמור מעתה ליצנאו
הלחמלים של (קטנות בזיון) הפרופ' הליצן גרונאו. כי הוא פשוט או חצוף או מלה חמורה וגרועה אחרת שלא בא לי לכתוב כרגע. הקו היחיד, בעצם קו "וחצי" (גם המשודרעק בין ירושלים לבית שמש לא הכי היי היי היי) שלא מצליח. לעומת זאת הן מנהריה, הן מקרית מוצקין, הן מבנימינה, הן מכפ"ס, הן מהראשונים, הן מבאר שבע , הן מבית שמש (לת"א), הן ממודיעין ונתב"ג והן מאשקלון הקווים לא מצליחים אלא מאוד מאוד מצליחים.
כל מילה בסלע ! קובי ! אני תוהה תהיות רבות ב
בחצי השעה האחרונה והן הולמות להפליא את דברייך. למה אתה מתחפש בפורים? לו? ליל מנוחה.
 

davidlayba

New member
ורק פרופ' גרונאו הצליח לקלקל את האווירה
החיובית עם הדוגמא הנצחית מדימונה. תודה, אריק, על ההפניה.
כיצד ניתן לגשר על בעיית מיקום התחנה ?...
כלומר התחנה קיימת אבל בשולי העיר השאלה כיצד ניתן להנגיש את התחנה לכל אזרחי העיר דימונה באופן הטוב ביותר כאשר מחיר ההגעה לתחנה בתוספת מחיר כרטיס הנסיעה לב"ש יהיה שווה ערך למחיר כרטיס אוטובוס , האם אין זה מקומה של רכבת ישראל למשל להפעיל שאטל שיגיע ממרכזי שכונות אל תחנת הרכבת ? נכון להיום ישנו קו אוטובוס אחד של אגד תעבורה שמספרו 12 אשר מגיע לתחנת הרכבת, מחיר כרטיס נסיעה למבוגר הינו 2.4 ש"ח. תדירות 4 פעמים ביום נכון ליום ד' : * 05:50 * 07:50 * 16:50 * 18:50 לקו זה שלוש תחנות : 1. מקום בישוב [דימונה תחנה מרכזית] , שם התחנה [תמ. דימונה] 2. מקום בישוב [דימונה שבעת המינים] , שם התחנה [הרצל/מ.כיתן] 3. מקום בישוב [דימונה רכבת] , שם התחנה [תחנת-רכבת-הורדה] המשך יבוא ...
 

davidlayba

New member
ב21:30 בתכנית "פוליטיקה" בערוץ 1
ייערך דיון על תכנית התחבורה המתגבשת.
כיצד ניתן לשפר את הגישה לתחנת דימונה ? ...
כלומר התחנה קיימת אבל בשולי העיר השאלה כיצד ניתן להנגיש את התחנה לכל אזרחי העיר דימונה באופן הטוב ביותר כאשר מחיר ההגעה לתחנה בתוספת מחיר כרטיס הנסיעה לב"ש יהיה שווה ערך למחיר כרטיס אוטובוס , האם אין זה מקומה של רכבת ישראל למשל להפעיל שאטל שיגיע ממרכזי שכונות אל תחנת הרכבת ? נכון להיום ישנו קו אוטובוס אחד של אגד תעבורה שמספרו 12 אשר מגיע לתחנת הרכבת, מחיר כרטיס נסיעה למבוגר הינו 2.4 ש"ח בנוסף יש את מחיר כרטיס הנסיעה מדימונה לב"ש שהוא 11.5 ש"ח סה"כ 13.9 ש"ח , כאשר מחיר נסיעה באוטובוס הינו 11 ש"ח. יש להוסיף לכך את העובדה שמסלול קו 12 מוגבל ביותר כאשר הוא יוצא תחנה מרכזית ישירות לרכבת ותחנה אחת באמצע, אזרחים שלא גרים במסלול תחנה מרכזית דימונה - תחנת רכבת דימונה פשוט לא יטרטרו עצמם פעמיים , פעם אחת עם אוטובוס עירוני לתחנה מרכזית ופעם שניה עם קו 12 לתחנת הרכבת כאשר כבר בתחנה המרכזית יש להם אוטובוס שלוקח אותם ישירות לב"ש ויתרה על כן מוריד אותם בתחנה המרכזית מרכזה של העיר ב"ש ולא באוניברסיטה. תדירות 4 פעמים ביום נכון ליום ד' : * 05:50 * 07:50 * 16:50 * 18:50 לקו זה שלוש תחנות : 1. מקום בישוב [דימונה תחנה מרכזית] , שם התחנה [תמ. דימונה] 2. מקום בישוב [דימונה שבעת המינים] , שם התחנה [הרצל/מ.כיתן] 3. מקום בישוב [דימונה רכבת] , שם התחנה [תחנת-רכבת-הורדה]
 

davidlayba

New member
ב21:30 בתכנית "פוליטיקה" בערוץ 1
ייערך דיון על תכנית התחבורה המתגבשת.
מפת דימונה, חושב על פתרון נגישות לתחנה...
הרכבת, כיצד להגיע ביעילות ובמהירות ובכמה שפחות אמצעי תחבורה לתחנת הרכבת. דעתי היא קו מעגלי שיאסוף תושבים ויקח אותם לתחנת הרכבת כאשר הקו ללא תשלום שיהיה שאטל ע"מ שתהיה תחרות הוגנת מול האוטובוס!
 

easylivin

New member
מפת דימונה, חושב על פתרון נגישות לתחנה...
הרכבת, כיצד להגיע ביעילות ובמהירות ובכמה שפחות אמצעי תחבורה לתחנת הרכבת. דעתי היא קו מעגלי שיאסוף תושבים ויקח אותם לתחנת הרכבת כאשר הקו ללא תשלום שיהיה שאטל ע"מ שתהיה תחרות הוגנת מול האוטובוס!
שיפור ההסעות לתחנה הוא צעד מבורך, אבל
ממש לא מספיק במקרה הספציפי הזה. כי הבעיות הקיימות בדימונה הן: - ריחוק התחנה מהעיר (ניתן לפתרון באמצעות הסעות, אבל אפשר גם לקרב את התחנה לעיר על-ידי מיקומה בהמשך המסילה); - נסיעה איטית במסילה מפותלת (דורש יישור עקומת ערוער שבדרך); - הגעה לתחנת באר שבע צפון בלבד, ולא לבאר שבע מרכז המבוקשת יותר ובטח שלא רכבות ישירות למרכז הארץ. (דורש בניית קשת מסילתית קטנטנה בבאר שבע, כמו כן עם פתיחת קו ערי הדרום ניתן יהיה להפעיל רכבות בקו זה שתחנת המוצא/היעד שלהן היא דימונה). - תדירות נמוכה ביותר עד כדי לא קיימת של רכבות הנוסעים. בגלל רכבות המשא הרבות ייתכן שתידרש הכפלת המסילה... בקיצור, צדק אורי יוגב כשאמר, ששירות רכבות הנוסעים לדימונה הוקם בצורה הכי עקומה שרק אפשר.
 

down under

New member
שיפור ההסעות לתחנה הוא צעד מבורך, אבל
ממש לא מספיק במקרה הספציפי הזה. כי הבעיות הקיימות בדימונה הן: - ריחוק התחנה מהעיר (ניתן לפתרון באמצעות הסעות, אבל אפשר גם לקרב את התחנה לעיר על-ידי מיקומה בהמשך המסילה); - נסיעה איטית במסילה מפותלת (דורש יישור עקומת ערוער שבדרך); - הגעה לתחנת באר שבע צפון בלבד, ולא לבאר שבע מרכז המבוקשת יותר ובטח שלא רכבות ישירות למרכז הארץ. (דורש בניית קשת מסילתית קטנטנה בבאר שבע, כמו כן עם פתיחת קו ערי הדרום ניתן יהיה להפעיל רכבות בקו זה שתחנת המוצא/היעד שלהן היא דימונה). - תדירות נמוכה ביותר עד כדי לא קיימת של רכבות הנוסעים. בגלל רכבות המשא הרבות ייתכן שתידרש הכפלת המסילה... בקיצור, צדק אורי יוגב כשאמר, ששירות רכבות הנוסעים לדימונה הוקם בצורה הכי עקומה שרק אפשר.
אתה נסעת בקו הזה לדימונה?
אני נסעתי והנסיעה בו ממש לא איטית. 22 דקות מדימונה לב"ש זה ממש, אבל ממש, לא איטי. הבעיות הן אך ורק (שילוב של כמה מהן בנפרד, קל וחומר כולן יחד): 1. ריחוק התחנה מהעיר. מהבתים הכי קרובים לרכבת בדימונה יש מעל 1.5 ק"מ עד לתחנה. 2. רק 4 או 5 רכבות לכל כוון ביום. 3. הרכבת מגיעה רק לב"ש צפון ולא ב"ש מרכז. מספיק שבמיקום הנוכחי של התחנה בדימונה היו עושים רכבת כל שעה ובשעות הלחץ כל חצי שעה לב"ש וממנה ושהרכבת היתה מגיעה לב"ש מרכז, היית רואה לא 80 נוסעים ביום אלא, להערכתי, לפחות 500 נוסעים ביום (בשני הכוונים גם יחד).
 

easylivin

New member
אתה נסעת בקו הזה לדימונה?
אני נסעתי והנסיעה בו ממש לא איטית. 22 דקות מדימונה לב"ש זה ממש, אבל ממש, לא איטי. הבעיות הן אך ורק (שילוב של כמה מהן בנפרד, קל וחומר כולן יחד): 1. ריחוק התחנה מהעיר. מהבתים הכי קרובים לרכבת בדימונה יש מעל 1.5 ק"מ עד לתחנה. 2. רק 4 או 5 רכבות לכל כוון ביום. 3. הרכבת מגיעה רק לב"ש צפון ולא ב"ש מרכז. מספיק שבמיקום הנוכחי של התחנה בדימונה היו עושים רכבת כל שעה ובשעות הלחץ כל חצי שעה לב"ש וממנה ושהרכבת היתה מגיעה לב"ש מרכז, היית רואה לא 80 נוסעים ביום אלא, להערכתי, לפחות 500 נוסעים ביום (בשני הכוונים גם יחד).
נסעתי. זמן הנסיעה יכול היה להיות קצר יותר,
במיוחד לאור העובדה שנסיעה על כביש בין דימונה לב"ש לוקחת אותו זמן כמעט. הזמן הנוכחי אמנם לא רע, אבל צריך ויכול להיות טוב יותר. כשעוברים את העקומה, ההאטה מורגשת היטב. ואכן, המסילה מפותלת שלא לצורך. היה תכנון ליישר את העקומה, שלא בוצע כרגיל מכיוון שלא אושר תקציבית. כנ"ל לגבי התחנה המרוחקת, שהוקמה מחדש במיקומה ההיסטורי "מחוסר תקציב". ולכן כל הדיבורים כעת מצד משרד האוצר על "הקו העלוב לדימונה", הם לעג לרש. רכבת בכל שעה במיקום הנוכחי עדיין לא תספיק, לדעתי. חייבים לבצע את מכלול השיפורים כדי להפיח חיים בקו. בסך הכל, עלותם של כל השיפורים גם יחד היא זניחה בהשוואה לפרוייקטים אחרים, ואילו הרווח התדמיתי לרכבת עצום (ולכן אני מעריך שמשרד האוצר יעשה הכל כדי שזה לא יקרה).
 

easylivin

New member
אתה נסעת בקו הזה לדימונה?
אני נסעתי והנסיעה בו ממש לא איטית. 22 דקות מדימונה לב"ש זה ממש, אבל ממש, לא איטי. הבעיות הן אך ורק (שילוב של כמה מהן בנפרד, קל וחומר כולן יחד): 1. ריחוק התחנה מהעיר. מהבתים הכי קרובים לרכבת בדימונה יש מעל 1.5 ק"מ עד לתחנה. 2. רק 4 או 5 רכבות לכל כוון ביום. 3. הרכבת מגיעה רק לב"ש צפון ולא ב"ש מרכז. מספיק שבמיקום הנוכחי של התחנה בדימונה היו עושים רכבת כל שעה ובשעות הלחץ כל חצי שעה לב"ש וממנה ושהרכבת היתה מגיעה לב"ש מרכז, היית רואה לא 80 נוסעים ביום אלא, להערכתי, לפחות 500 נוסעים ביום (בשני הכוונים גם יחד).
אוסיף, שאם בכל זאת לעשות את השיפור בשלבים,
אז ברור שהצעד הראשון צריך להיות הקמת קשת מסילתית בב"ש והפעלת רכבות נוסעים מדימונה לב"ש מרכז וגם בתדירות סבירה, תוך הבטחת שירות אוטובוסים משלים לתחנה. זה כבר יביא לשיפור ניכר. אבל הפוטנציאל הגלום בשיפורים הנוספים הוא עדיין גדול יותר.
 

megashock

New member
מירב ארלוזורוב מכה שנית
הפעם, מספרת כיצד כל החלטה על הוצאה כספית היא למעשה שליפה מהמותן, מבלי שנבדקת ונמדדת באופן תקין. בין הנושאים: "תכנית הרכבות של נתניהו" לכתבה
יופי של תגובה
אחת התגובות שהיו לכתבה, דוגמה לתגובה ממוקדת ולעניין. תמשיכו להגיב ! " מה שמתאים לרוסיה, פולין ,ברזיל , דנמרק, הולנד ארה"ב וכו,נראה מופרך,לא הגיוני, הזוי ע"י גב' ארלוזורוב.תחבורה ציבורית לא נועדה "להרויח" אלא לאפשר תעבורה מהירה לציבור הרחב להנאתו ,נוחותו ורוחתו .הרכבת בארץ לא התפתחה כמו ביתר הארצות,כי קואפרטיבי התחבורה,שהיו קשורים להסתדרות ולמפלגה השולטת, מפא"י משכו בחוטים סמויים כדי למנוע קידום הרכבות.מתנגדי הרכבת נותנים כדוגמא שתומכת כביכול בטיעונם,את קו הרכבת לדימונה שסובל ממיעוט נוסעים. 1קו הרכבת לדימונה נבנה כדי לשנע אשלג מים המלח והתחנה נבתנתה במרחק ניכר מהעיר,למרות שניתןלהקים תחנה קרובה והמצב ניתן לתיקון. 2 גם קוי אגד,לא כולם רוחיים.הקוים הרוחיים והמדינה מסבסדים את הקוים המפסידים וכך יהיה גם ברכבת.יתרון הרכבת ברור לנוסע ולמדינה:הגעה ליעד בחצי הזמן אמצעי תחבורה מתחרים.הפחתה ניכרת בזיהום האויר. גב' רלוזורוב סיפרה לנו על מומחים שמתנגדים לרכבת, אבל נמנעה מלספר על מומחים שתמכו בתכנית, ועל מומחים שערכו אותה.נראה שכל דבר שהיא מתנגדת לו היא שליפה מן המותן.אולי דעות שלה נובעות מן האינטרס הצר שלה כבעלת מכונית,או אולי רפלקס מפא"יניקי קדום? "
 

alantan

New member
יופי של תגובה
אחת התגובות שהיו לכתבה, דוגמה לתגובה ממוקדת ולעניין. תמשיכו להגיב ! " מה שמתאים לרוסיה, פולין ,ברזיל , דנמרק, הולנד ארה"ב וכו,נראה מופרך,לא הגיוני, הזוי ע"י גב' ארלוזורוב.תחבורה ציבורית לא נועדה "להרויח" אלא לאפשר תעבורה מהירה לציבור הרחב להנאתו ,נוחותו ורוחתו .הרכבת בארץ לא התפתחה כמו ביתר הארצות,כי קואפרטיבי התחבורה,שהיו קשורים להסתדרות ולמפלגה השולטת, מפא"י משכו בחוטים סמויים כדי למנוע קידום הרכבות.מתנגדי הרכבת נותנים כדוגמא שתומכת כביכול בטיעונם,את קו הרכבת לדימונה שסובל ממיעוט נוסעים. 1קו הרכבת לדימונה נבנה כדי לשנע אשלג מים המלח והתחנה נבתנתה במרחק ניכר מהעיר,למרות שניתןלהקים תחנה קרובה והמצב ניתן לתיקון. 2 גם קוי אגד,לא כולם רוחיים.הקוים הרוחיים והמדינה מסבסדים את הקוים המפסידים וכך יהיה גם ברכבת.יתרון הרכבת ברור לנוסע ולמדינה:הגעה ליעד בחצי הזמן אמצעי תחבורה מתחרים.הפחתה ניכרת בזיהום האויר. גב' רלוזורוב סיפרה לנו על מומחים שמתנגדים לרכבת, אבל נמנעה מלספר על מומחים שתמכו בתכנית, ועל מומחים שערכו אותה.נראה שכל דבר שהיא מתנגדת לו היא שליפה מן המותן.אולי דעות שלה נובעות מן האינטרס הצר שלה כבעלת מכונית,או אולי רפלקס מפא"יניקי קדום? "
כך היה ראוי להגיב לדבריה ולדברי
פרופ' גרונאו. תגובה עניינית שמכבדת את כותבה, ואף שיש מעט הומור בסוף על חשבון המושא, אין הדבר נעשה בצורה אגרסיבית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה