מימון אבי לוי!!
שלום לכולם.. לכל מי שעשה כבר מימון אצל אבי לוי ולאלו שעכשיו מתכוננים למבחן שלו.. לא הגעתי לשעורים ורציתי לשאול איך אתם מתכוננים? -ממחברת? -מהספר? (ואיך קוראים לספר?) -יש דברים מעניינים באינטרנט, באגודה למשל שכדי להדפיס? -אפשר לצלם ממישהו? זקוקה לעזרתכם
המון תודה על כל תגובה דפי
שלום לכולם.. לכל מי שעשה כבר מימון אצל אבי לוי ולאלו שעכשיו מתכוננים למבחן שלו.. לא הגעתי לשעורים ורציתי לשאול איך אתם מתכוננים? -ממחברת? -מהספר? (ואיך קוראים לספר?) -יש דברים מעניינים באינטרנט, באגודה למשל שכדי להדפיס? -אפשר לצלם ממישהו? זקוקה לעזרתכם