מימון אבי לוי!!

דפי ר

New member
מימון אבי לוי!!

שלום לכולם.. לכל מי שעשה כבר מימון אצל אבי לוי ולאלו שעכשיו מתכוננים למבחן שלו.. לא הגעתי לשעורים ורציתי לשאול איך אתם מתכוננים? -ממחברת? -מהספר? (ואיך קוראים לספר?) -יש דברים מעניינים באינטרנט, באגודה למשל שכדי להדפיס? -אפשר לצלם ממישהו? זקוקה לעזרתכם :) המון תודה על כל תגובה דפי
 

marinaghost

New member
יש לי חומר

דברי איתי במסרים.. אבל אני לא באוני ואני גרה בפ"ת.. קחי את זה בחשבון
 
למעלה